Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در شرایطی که طی روزهای اخیر شایعه بازگشت امید ابراهیمی به استقلال مطرح شده و گفته شد این بازیکن در نیم فصل به جمع آبی پوشان اضافه می‌شود اما هافبک ایرانی الاهلی قطر فعلا در تیم خود ماندنی است.

این بازیکن از شرایطی که در الاهلی دارد راضی است و فعلا تصمیمی به بازگشت به فوتبال ایران ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر استقلالی‌ها تمایل دارند از ابراهیمی در نیم فصل دوم استفاده کنند اما از آنجا که این بازیکن فعلا تصمیم به بازگشت به فوتبال ایران را ندارد حضور وی در جمع آبی پوشان در نیم فصل دوم منتفی است.

در حال حاضر فکری هنوز لیستی به باشگاه استقلال نداده اما کادر فنی این تیم در حال بررسی شرایط بازیکنان مد نظر برای نیم فصل دوم است که در این بین ابراهیمی نیز اعلام کرده تصمیمی برای بازگشت به ایران ندارد.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: امید ابراهیمی هافبک تیم فوتبال الاهلی قطر کاپیتان الاهلی قطر فارس منتفی نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت

به گزارش همشهری آنلاین چند بازیکن یکی از تیم‌های لیگ برتری قرارداد فصل آینده‌شان بسیار سنگین است و چون بند رضایت طرفین دارند، خود باشگاه تمایل زیادی برای حفظ آنها ندارد. در سوی دیگر این دسته از بازیکنان فصل خوبی را سپری نکردند. در این بین دو نفر از آنها که قراردادشان برای فصل آینده احتمالا فسخ خواهد شد تمایل زیادی دارند که به پرسپولیس بیایند. یکی از آنها سابقه بازی در پرسپولیس هم دارد و دوست دارد با این تیم در آسیا به میدان برود. بازیکن دیگر هم تمایل داشت فصل پیش سرخپوش شود اما باشگاه فعلی‌اش تنها باشگاهی بود که توان پرداخت رضایتنامه‌اش را داشت و به این خاطر مجبور شد به تیم فعلی‌اش نقل مکان کند.

البته او از تیم سابقش هم پیشنهاد دارد اما خودش تمایل به حضور در پرسپولیس دارد. در همین تیم دو بازیکن دیگر هستند که سابقه چند سال بازی در پرسپولیس را دارند و به شدت دنبال این هستند که شرایط برای بازگشت دوباره‌شان به این تیم فراهم شود. تا زمانی که یحیی گل‌محمدی بود این دو بازیکن راهی برای بازگشت به پرسپولیس نداشتند اما الان شرایط فرق کرده و آنها از طریق دوستان خود در پرسپولیس سعی می‌کنند راهی این تیم شوند. ناگفته نماند هر دو بازیکن با باشگاه فعلی خود قرارداد دارند اما چون در قراردادشان بند رضایت طرفین است در صورت عدم تمایل برای ماندن می‌توانند جدا شوند؛ هرچند آنها فقط در صورتی که پرسپولیس بخواهد از تیم فعلی‌شان جدا می‌شوند.

کد خبر 846208 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • هافبک استقلال زیر تیغ جراحی می رود
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت
  • نارضایتی وست‌هم از عملکرد کالوین فیلیپس؛ هافبک انگلیسی به منچسترسیتی باز می‌گردد
  • هافبک استقلال برای جراحی عجله دارد