Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@02:03:20 GMT

آموزش طراحی سایت از 0 تا 100 بدون کدنویسی

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۵۸۸۰

آموزش طراحی سایت از 0 تا 100 بدون کدنویسی

امروز قصد داریم تا درمورد آموزش طراحی سایت و اینکه چطوری می توانیم یک طراح سایت شویم صحبت کنیم.

به گزارش برنا، یکی از پرطرفدارترین راه های کسب درآمد از اینترنت طراحی سایت می باشد. شما قطعا می دانید که طراحی سایت یکی از شغل هایی است که امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته و اکثر افراد به ویژه قشر جوان را، به سمت خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آمار رسمی، 80% از سایت های جهان بدون کدنویسی طراحی شده اند که این میزان آمار شگفت انگیز نشان دهنده این  است که فضای شغلی بسیار زیادی برای افراد به وجود آمده است که می توانند در این زمینه درآمد بسیار زیاد و چشم گیری را به دست آورند.

حالا مسئله ای که پیش می آید این است که ما چطوری 0 تا 100 آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی را به صورت حرفه ای یاد بگیریم تا بتوانیم هرچه سریع تر وارد بازار کسب و کار شویم و به درآمد های بالا برسیم.

 امروز قصد داریم تا درمورد آموزش طراحی سایت و اینکه چطوری می توانیم یک طراح سایت شویم صحبت کنیم.

پیش نیازهای طراحی سایت چه چیزهایی می باشند؟

لازمه ی هر شغل یا فعالیتی که شخصی قصد شروع کردن آن را دارد، یکسری پیش نیاز است، طراحی سایت نیز از این قائده مستثنی نیست. اگر می خواهید برای خود یک سایت طراحی کنید، باید به زبان HTML مسلط باشید، این زبان که به زبان نشانه گذاری معروف است روی تگ ها مانور می دهد، شما به عنوان شخصی که در حال طراحی یک سایت است، به مرورگر می گوئید که دقیقا باید در هر نقطه از صفحه چه چیزی قرار بگیرد.

چرا طراحی سایت بدون کدنویسی رو انتخاب کنیم؟

وارد شدن به حوزه برنامه نویسی در همان ابتدا نیز با چالش رو به رو است!

شما قبل از آماده شدن برای آموزش دیدن باید تحقیق و بررسی کنید که آیا زبانی که قرار است آن را یاد بگیریدریال بازار کار خوب یا مناسبی دارد یا خیر؟ و اینکه آیا این زبان برنامه نویسی تا زمانی که شما پروسه آموزش خود را تمام کنید در بازار باقی خواهند ماند؟  پس این دغدغه و استرس در شما وجود دارد که آیا من بعد از اینکه این همه زمان گذاشتم و آموزش دیدم به بازار کار مناسب خواهم رسید و اینکه درآمد ثابتی خواهم داشت؟

دلیل دیگری که وجود دارد فرآیند آموزش طراحی سایت با زبان های برنامه نویسی پروسه زمانی بسیار طولانی را شامل می شود.

شما برای اینکه به سطح قابل قبولی در حوزه برنامه نویسی برسید و بتوانید یک وبسایت طراحی کنید لازم است تا خیلی خیلی خیلی زیاد تمرین و تکرار کنید و در نتیجه مدت زمان بسیار زیادی را صرف آموزش این زبان ها کنید.

نکته دیگری که می توان به آن اشاره کرد این است که برنامه نویسی شاخه های مختلفی دارد و تبدیل به متخصص شدن در هر کدام مدت زمان زیادی می برد. برای مثال برای طراحی سایت با کدنویسی لازم است تا در قدم اول در بخش بک اند آموزش ببیند و بعد از مسلط شدن در این بخش بعد از گذشت تقریبا 6 ماه تا یک سال به سراغ بخش فرانت اند برنامه نویسی یک سایت شوید.

در نتیجه شما با یک پروسه زمانی بسیار طولانی رو به رو هستید که ممکن است گاهی اوقات این طولانی شدن مدت زمان یادگیری شما را از ادامه آموزش دلسرد و خسته کند.

اما راه حلی که وجود دارد تا شما را از این همه هدر رفت زمان نجات دهد، وردپرس است. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوایی است که با استفاده از آن می توانید در یک ماه یک وبسایت فوق العاده و حرفه ای طراحی کنید. طراحی سایت با وردپرس بسیار آسان و ساده است به طوری که شما می توانید با کمترین هزینه و صرف کمترین زمان آن را آموزش دیده و برای خود یا مشتریان خود سایت های حرفه ای طراحی کنید.

حال برای اینکه بتوانید در یک دوره آموزشی شرکت کنید که بتواند تمام نیاز های شما را برای تبدیل شدن به یک متخصص طراحی سایت با وردپرس رفع کند، در ادامه با ما همراه باشید.

دوره جامع آموزش طراحی سایت وردپرس ( طراحی سایت بدون کدنویسی ممکنه؟!!)

ما در مجموعه seoedu دوره آموزش طراحی سایت وردپرس را تهیه کرده ایم تا بتوانیم به شما علاقمندان حوزه طراحی سایت و وب کمک کنیم به یک طراح حرفه ای سایت تبدیل شوید و با طراحی سایت برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک به درآمد بالا و چند ده میلیونی در ماه برسید.

این دوره نیاز به هیچ پیش نیازی ندارد چون ما از 0 تا 100 به شما آموزش خواهیم داد

در این دوره از 0 تا 100 طراحی سایت به صورت کاملا عملی و پروژه محور به شما آموزش داده می شود. شما در این دوره می توانید به یک متخصص وردپرس تبدیل شوید و هر نوع سایتی که دوست دارید را با کمک آن طراحی کنید.

دوره جامع وردپرس پلاس شامل 90 روز پشتیبانی رایگان می باشد. یعنی شما زمانی که در پروسه طراحی سایت خود به مشکلی برخورد کردید می توانید با تیم پشتیبانی یا مدرس خود دوره در ارتباط باشید و مشکل خود را حل نمایید. این ویژگی منحصر به ورد دوره وردپرس پلاس سبب شده تا کنون تعداد نفرات زیادی را به سمت خود جذب نماید و دانشجویان زیادی در دوره شرکت کنند.

نکته دیگری که در مورد دوره آموزش وردپرس SEOEDU وجود دارد پکیج هدیه 1.000.000 تومانی افزونه های کاربردی در حوزه طراحی سایت می باشد. شما می توانید این پکیج را به صورت کاملا رایگان از وبسایت به صورت مادام دانلود کنید. این پکیج شامل افزونه های به روز و جدیدترین نسخه آن ها می باشد.

در این دوره شما، طراحی دو نوع سایت فروشگاه و شرکتی را به صورت کاملا عملی آموزش خواهید دید و همینطور نحوه اتصال سایت ها به درگاه پرداخت، اتصال به سامانه پیامکی و کلی نکات دیگر که در حوزه طراحی سایت یک طراح سایت باید بداند را به شما منتقل خواهیم کرد.

ضمانت دوره وردپرس پلاس

این دوره مدت یک ماه ضمانت شده است و شما می توانید در صورت عدم رضایت از دوره بدون هیچ قید و شرطی هزینه پرداختی خود را دریافت کنید.

من محمدرضادهقانی موسس وبسایت SEOEDU این تضمین را به شما می دهم در صورتی که از کیفیت برگذاری دوره ناراضی بودید هزینه دریافتی شما را بدون هیچ قید و شرطی به شما بازگشت بزنم.

 هزینه طراحی سایت چقدر است؟

امروزه صحبت درباره هزینه ها به گونه ای است که تنها برای 24 ساعت و یا کمتر می توان روی آن حساب کرد چرا که نوسانات ارزی بسیار زیاد است، با وجود این که برای طراحی وب سایت هیچ شی خاصی به کار برده نمی شود اما با این حال نمی توان رقم دقیقی را ذکر کرد. مسائلی که می تواند روی هزینه سایت تاثیر مستقیم داشته باشد شامل مواردی زیر است:

امکاناتی که کاربر از طراح برای سایت خود می خواهد هر چه بیشتر باشد هزینه ی بیشتری نیز به همراه دارد. میزان زیبایی سایت نیز از دیگر موارد موثر بر قیمت است. در صورتی که طراحی سایت مدت زمان زیادی طول بکشد تا حاضر شود ممکن است عاملی برای افزایش قیمت در نظر گرفته شود. جالب است بدانید که حتی مهارت طراح نیز در این میان بی تاثیر نبوده و بسیاری از طراحان مجرب به سبب همین موضوع هزینه های طراحی را افزایش می دهند.

یادگیری آموزش طراحی سایت چه مزیت هایی به همراه دارد؟

اگر تا به این قسمت از مقاله را با دقت مطالعه کرده باشید می دانید که برای طراحی سایتی به صورت حرفه ای و تمام عیار باید هزینه ی نسبتا زیادی را در نظر گرفت. این در حالیست که شما با فراگیری آموزش طراحی سایت می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای نیازهای مربوط به وب سایت خود را برطرف کنید و همینطور هر بخش یا قسمت جدیدی که تمایل دارید به وبسایت خود اضافه کنید را به سایت خود اضافه نمایید، بدون آنکه هزینه ای بابت این اقدامات پرداخت کرده باشید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: طراحی سایت آموزش طراحی سایت طراحی سایت وردپرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۴ هزار نفر در دوره آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کردند


 جلیل شهریاری   با بیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بستری برای تربیت نیروی متخصص و کارآفرین در جهت جهش و رونق تولید و اشتغال است، بیان کرد: فنی و حرفه‌ای استان، آموزش‌های مهارتی را در دو بخش دولتی و غیردولتی با بهره‌گیری از مربیان مجرب، امکانات و تجهیزات کارگاهی مطابق با استانداردهای آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در خوشه‌های صنعت، خدمات و فرهنگ و هنر ارائه می‌دهد.
 
 وی افزود: از مجموع آموزش‌های ارائه شده در بخش دولتی، مراکز ثابت شهری با ارائه ۹ هزار و ۹۸۹ نفر، مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی ۵ هزار و ۳۱ نفر، در زندان ۲ هزار و ۶۶۰ نفر، در روستاها ۲ هزار ۴۵۵ نفر، عشایر ۳۹ نفر، سکونتگاه‌های غیررسمی ۲ هزار و ۶۰۱ نفر، صنایع ۵۱۵ نفر، آسیب‌دیدگان اجتماعی ۳۸۸ نفری سربازان وظیفه ۹ هزار و ۳۷۶ نفر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفته‌اند.
 
 این مسئول با بیان اینکه بیش از ۳۲۸ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در سطح استان جهت توانمندسازی اقشار مختلف در حال فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۳ میلیون و ۱۵۱ هزار و ۸۱۳ نفر آموزشی معادل ۲۹ هزار و ۸۷۳ نفر دوره آموزشی در راستای توانمندسازی مهارتی برای علاقه‌مندان در بخش خصوصی برگزار شده است که این آمار در مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزایش ۹۱ درصدی، عملکرد بخش خصوصی و مشارکت بخش غیردولتی در امر مهارت‌آموزی را نشان می‌دهد.
 
 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در سال گذشته در راستای تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار در این اداره، تعداد ۱۴۶ مورد صدور و تمدید مجوزهای آموزشگاه‌های آزاد برای توانمندسازی نیروی انسانی انجام شده است.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • گلایه داوطلبان از عدم فعالسازی گزینه ثبت نام آزمون ترمیم معدل در سایت مای مدیو
  • بهترین سایت آموزش فارکس کدام است؟
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان
  • نکات مهم در طراحی بنر‌های تبلیغاتی!
  • آموزش تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳ + لینک سایت sanjesh.org
  • ۱۵ اردیبهشت زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها در استان سمنان است
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام
  • ۶۴ هزار نفر در دوره آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کردند