Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@23:53:59 GMT

تلاش برای توزیع عادلانه خدمات شهری در قائم شهر

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۵۸۹۷

تلاش برای توزیع عادلانه خدمات شهری در قائم شهر

رئیس شورای اسلامی شهر قائم شهر بر توزیع عادلانه خدمات شهری در این شهر تاکید کرد.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید هادی فضلی، در نشست خبری شورا و شهرداری و در جمع خبرنگاران ‏گفت: شورای اسلامی قائم شهر از آغاز فعالیت خود چند سیاست راهبردی را مبنای تصمیم گیری های خود قرار داده که تعریف پروژه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت از آن جمله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تکمیل و راه اندازی پروژه‌های نیمه تمام شهرداری را یکی از مهمترین برنامه‌های شورای پنجم ‏توصیف کرد و افزود: پس از روی کار آمدن شورای دوره پنجم، بسیاری از طرح‌های عمرانی نیمه‌کاره قائم ‏شهر، از جمله روگذر میدان جانبازان، پارکینگ طبقاتی آیت الله صالحی مازندرانی و استخر شهرداری در ‏دستور کار قرار گرفت که برخی از آنها به بهره برداری رسیده و برخی دیگر نیز مراحل پایانی خود را سپری می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قائم شهر ادامه داد: پروژه کمربندی جنوب شرقی قائم شهر، از جمله طرح‌های بلند مدت شورا و ‏شهرداری است که از تقاطع شهید مهدوی آغاز و به سمت آب بندان سر و جمنان ادامه یافته و در نهایت ‏به خیابان ساری می‌رسد. بازگشایی حریم رودخانه سیاهرود، پروژه لندفیل زباله و تونل شهری قائم ‏شهر از دیگر طرح‌های مهم و بلند مدت ماست که مشابه آن در سایر شهرهای مازندران دیده نمی‌شود.

وی‬ اضافه‬ کرد: ‬ ‏در کنار این طرح‌ها، ده‌ها طرح بزرگ و کوچک دیگر، از جمله احداث کانال‌های هدایت آب‌های سطحی، ‏آسفالت معابر شهری، فضای سبز، نصب تیرهای برق دکوراتیو در شهرداری انجام شده که نتیجه تلاش و ‏همکاری پرسنل شهرداری و همراهی اعضای شورا با مجموعه مدیریت شهری است. ‏

رئیس شورای شهر قائم شهر، توزیع عادلانه خدمات شهری را یکی از مهمترین اهداف شورا و شهرداری ‏عنوان کرد‬ و افزود: با اینکه شرایط بسیار سخت اقتصادی را می‌گذرانیم و کرونا بسیاری از منابع درآمدی ‏شهرداری را کاهش داده، اما شهرداری قائم شهر هیچ کدام از تعرفه‌های خدمات شهری، عوارض و جرایم ‏ساختمانی را افزایش نداده تا به مردم فشار بیشتری وارد نشود. ‏

کد خبر 471182

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای شهر قائم شهر توزیع عادلانه خدمات عدالت فضایی مازندران پروژه هاي عمراني شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خدمات شهری قائم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته نکوداشت اصفهان خبر داد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: به منظور حفظ محیط زیست توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته فرهنگی اصفهان انجام می‌شود.

وی افزود: از شهروندان درخواست داریم با استفاده نکردن از کیسه‌های پلاستیکی طبیعت را برای آیندگان خود به ارمغان آورند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: فروش ویژه بعضی کالاهای پرمصرف شهروندان در بازارهای روز کوثر یکی دیگر از برنامه‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان به‌مناسبت هفته نکوداشت اصفهان است.

کد خبر 747534

دیگر خبرها

  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود
  • کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل در بجنورد