Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@05:29:24 GMT

روحانی: پهنای باند دستور من بود؛ من را محاکمه کنید

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۵۹۴۶

رئیس جمهور گفت: غیر از چند کشور کوچولو همه به آمریکا می‌گویند به تعهدات برگرد، ما صبر کردیم صبر جمیل!

شرایط بین‌المللی ما با یکی دو ماه قبل کاملا متفاوت است، فعالیت‌های اقتصادی بهتر شده است.

بله برخی بنگاه‌ها تعطیل شده و صداوسیما هم نشان می‌دهد! اینکه نمی‌شود برخی از مشکلات چرتکه بندازند و هورا بکشند، همه با هم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر کس از دولت انتقاد کند آزاد است، برخی منتقدان دولت هم آزادند هم مصونیت دارند هم گاهی اوقات تشویق می‌شوند! حامیان دولت گاهی نه آزادی دارند نه مصونیت!

کد ویدیو دانلود الفيلم الأصلي

منبع: فردا

کلیدواژه: روحانی پهنای باند محاکمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله دری نجف‌آبادی: افزایش بهره‌وری در کشور باید در دستور کار قرار گیرد

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، گفت: افزایش بهره‌وری در کشور باید در دستور کار قرار گیرد. - اخبار استانها -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی در نشست شورای اداری استان مرکزی با اشاره به فضیلت‌های ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ماه رمضان قله تمام ماه‌های سال است، رمضان ماه خودسازی واقعی است، این ماه فرصت طلایی برای این است که در دریای بیکران به عمر وجودی خود پی ببریم و گنج‌های درونی خود را بشناسیم و توشه‌ای برای آخرت خود ذخیره سازیم، بنابراین ماه رمضان نباید تحت الشعاع ماه فرودین و ایام نوروز قرار گیرد. 

وی افزود: حرمت ماه رمضان بسیار بالاست و باید ارزش این ماه پر فضیلت دانسته شود، نباید در ایام پر فضیلت رمضان مردم در ملأعام تظاهر به روزه‌خواری کنند، روزه‌خوری در ملأعام فسخ آشکار است و باید پلیس و شورای تامین در این زمینه نظارت و تذکر داشته باشد، مراکز اغذیه فروشی باید در ایام رمضان در ساعات نزدیک به افطار فعال باشند. 

امام جمعه اراک با بیان اینکه در ماه رمضان باید تحول عظیم قلبی در مردم ایجاد شود، تصریح کرد: طبق قانون و ظابطه‌مند باید با بی‌بندو باری و فساد اخلاقی و مفسدان مقابله شود، کارگزاران دولت باید برای عزت اسلام و مسلمان کار کنند به ویژه کارگزاران نظام جمهوری اسلامی که امانت‌دار مردم هستند و وظیفه ذاتی و عرفی آنها امانت‌داری از سرمایه‌های کشور است و باید الگو و اسوه مردم باشند.

دری نجف‌آبادی عنوان کرد: مردم در ایام نوروز باید از  اسراف خودداری کنند، دولت سال گذشته سه میلیارد دلار برای واردات بنزین صرف کرده است که تنها سبب آلودگی هوای کشور شده است در حالی که این مبلغ باید برای واردات دارو و خرید خودروهای برقی هزینه می‌شد. 

وی ادامه داد: افزایش بهره‌وری در کشور باید در دستور کار قرار گیرد، در حال حاضر راندمان آبیاری در کشور 36 درصد است در حالی که راندمان آبیاری باید بیش از 75 درصد باشد. اکنون 23 درصد ذخایر نفتی در کشور  استفاده می‌شود و مابقی ذخیر در چاه‌های از بین می‌رود در حالی که کشورهای دیگر تا 50 درصد از ذخایر نفتی بهره‌مند می‌شوند، یکی از اقدامات دولت اخیرا، امضای قراردادی است که سبب افزایش فشار مخازن گاز پارس جنوبی می‌شود. 

عضو خبرگان رهبری خودسازی و اصلاح امور جامعه را از جمله اولویت‌های کشور برشمرد و گفت: مسائل و مشکلات کشور نیازمند سرمایه‌گذاری است، منابع مالی باید در بانک‌ها به خوبی مدیریت شود، منابع بانک‌ها باید در کمک به نیازمندان، راه‌اندازی واحدهای تولیدی و اشتغال‌زایی استفاده شود، رشد 8 درصدی کشور جزو واجبات است و باید برای این مهم برنامه‌ریزی وجود داشته باشد.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • ذوق‌زدگی روزنامه دولت از افشای فایل صوتی وزیر خارجه روحانی
  • چرا واقعیت‌نگاری و امیدآفرینی در قاموس غربگرایان نیست؟
  • اسبقیان: طرح عمرانی جدید در دستور کار نداریم
  • افزایش پهنای باند و پایداری وضعیت ارتباطی استان بوشهر در نوروز
  • اکثر جریان‌های سیاسی در عراق خواهان بیرون کردن آمریکایی‌ها هستند
  • آیت‌الله دری نجف‌آبادی: افزایش بهره‌وری در کشور باید در دستور کار قرار گیرد
  • آقای رئیسی! شن و ماسه را که با هواپیما جابجا نمی کنند /اگر این دولت حتی اندکی از موفقیت‌های دوره اول دولت روحانی را داشت چه انتظاری از رسانه‌ها داشت؟
  • امکان پیگیری آرای دادگاه محاکمه منافقین در مجامع بین‌المللی
  • اعطای مصونیت به نظامیان آمریکایی درهای جهنم را باز می‌کند
  • کتائب حزب‌الله: بغداد به آمریکایی‌ها مصونیت دهد، درهای جهنم گشوده خواهد شد