Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزشکاران ژیمناستیک آذربایجان‌غربی در مسابقات مجازی لیگ "ژیمناستیک برای همه"، موفق به کسب هشت مقام برتر شدند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، نادر مدنی در مورد مسابقات ژیمناستیک برای همه کشور گفت: رقابت‌های لیگ "ژیمناستیک برای همه" در ۲ رده مردان و بانوان روز سی‌ام دی‌ماه به صورت مجازی برگزار و بعد از بازبینی ویدئوهای ارسالی تیم‌های مختلف، نفرات برتر مسابقات اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی اضافه کرد: در این مسابقات ۳۱ تیم در بخش دختران و هفت تیم در بخش پسران با بیش از ۱۸۰ ورزشکار شرکت‌کرده بودند که آذربایجان‌غربی با هشت نماینده و بیش از ۶۰ ورزشکار در این مسابقات موفق به کسب عنوان‌های برتر شد. رییس هیات ژیمناستیک آذربایجان‌غربی ادامه داد: در بخش دختران تیم‌های "خانه ژیمناستیک ارومیه" و "کرونای مهاباد" عنوان دوم و "دختران مهربان نقده"، "دوستی مهاباد" و "ایران خوی" موفق به کسب عنوان سوم شدند. مدنی افزود: در بخش پسران هم تیم‌های "قهوه فانوس ارومیه" الف و "پوریای ولی خوی" موفق به کسب عنوان دوم و "قهوه فانوس ارومیه ب" موفق به کسب عنوان سوم رقابت‌ها شدند. مدنی گفت: فهیمه سیدحبشی نیز نماینده استان در بخش داوران این مسابقات بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خوی ارومیه نقده مهاباد ژیمناستیک ژیمناستیک برای همه آذربایجان غربی ژیمناستیک آذربایجان غربی موفق به کسب عنوان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی

ملی‌پوش وزن ۸۰- کیلوگرم ایران یک طلای دیگر برای کاروان اعزامی به رقابت‌های جام جهانی به ارمغان آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح دیروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۸۰- کیلوگرم، علی‌خورشیدی ملی‌پوش ایران در دیدار نخست خود مقابل نماینده مراکش به برتری دست یافت.

وی در مرحله بعدی با ورزشکاری از نپال پیکار کرد و با برتری مقابل آن به مدال طلای این دسته وزنی دست یافت.

دیگر خبرها

  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • رقابت ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب رشته ریاضی فیزیک در آذربایجان غربی
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان غربی
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • رقابت بیش از ۵۲ هزار داوطلب در کنکور سراسری آذربایجان غربی 
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • الفتی، سومین ژیمناست تاریخ ایران در المپیک
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور