Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علی اکبرکریم‌پور,مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع)همدان با اشاره به کشف بزرگ‌ترین احتکار لوازم خانگی در همدان اظهار داشت: پاسداران گمنام امام زمان (عج) با کار اطلاعات  ۲ هزار و۵۳۰ قلم  انواع لوازم خانگی احتکار شده را به ارزش حدود ۵۰۰ میلیارد ریال از ۱۴ انبار کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در این خصوص افزود: پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قضایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع)همدان تصریح کرد: کالاهای کشف شده شامل یخچال، تلویزیون، کولر، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و ماشین ظرفشویی است.

کریم پور تأکید کرد: سازمان اطلاعات سپاه استان با اشراف کامل اطلاعاتی با هر نوع اقدامی که امنیت هم استانی‌های عزیز را به خطر بیندازد برخورد می کند و از عموم مردم درخواست می‌شود تا اطلاعات خود را درباره تخلف ها با شماره تلفن ۱۱۴ در میان بگذارند .

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف مواد مخدر سپاه همدان لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۵۳۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مسعود سعیدی با اشاره به انجام ۵ هزار و ۳۹۵ مورد بازرسی در استان طی سال گذشته تصریح کرد: از این میزان ۳ هزار و ۷۱۵ پرونده عدم احراز تخلف شده است.

او با بیان اینکه از تعداد بازرسی‌ها هفت مورد پرونده قاچاق کشف شده است افزود: یک‌هزار و ۶۷۳ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی در راستای برخورد قانونی ارسال شده است.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی همدان در ادامه گفت: حکم یک‌هزار و ۵۱۹ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی صادر شده است.

او با تاکید بر اینکه ارزش ریالی تخلفات کشف شده ۲۲.۵ میلیارد تومان است تصریح کرد: ۱۹ میلیارد تومان نیز ارزش پرونده‌های ارسالی به تعزیرات حکومتی است.

سعیدی در بخش دیگر از سخنانش با بیان اینکه بیشترین میزان تخلفات در سال گذشته مربوط به کشتارگاه‌ها و خبازی‌ها بوده است تاکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ نظارت و بازرسی خرده فروشی‌ها به سازمان حمایت و نظارت و بازرسی تولیدی‌ها و مراکز عمده به سازمان جهاد کشاورزی محول شده است.

او در ادامه با اشاره به میزان بازرسی‌های انجام شده از ابتدای سال جاری تاکنون خاطرنشان کرد: ۱۲۸ مورد بازرسی انجام شده که ۹۹ مورد عدم احراز تخلف و ۲۹ مورد تخلف گزارش شده است.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی همدان با تاکید بر اینکه ارزش ریالی پرونده‌های تخلف در سال جاری ۳۵۶ میلیون ریال است گفت: شهروندان همدانی در صورت مشاهده تخلف با سامانه ۱۲۴ تماس برقرار کنند و تخلفات را گزارش دهند.

 

دیگر خبرها

  • ایران هرگونه تعرض به منافعش را پاسخ خواهد داد/ تشکیل پرونده قضایی علیه مقامات رژیم صهیونیستی
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟/شرط تشکیل پرونده‌ برای آیفون رفرش
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • ضبط ۱۹۰ کیلو گرم بذر آفتابگردان قاچاق در ارومیه
  • نقره داغ شدن قاچاقچی کود شیمیایی در نهاوند 
  • انجام بیش از ۵۳۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان همدان
  • فروش دلاری لوازم خانگی قاچاق در بازار امین حضور
  • تسهیل احتکار و قاچاق به دلیل عدم نظارت بر انبارها در کهریزک