Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور گفت: کسی را به خاطر پهنای باند نمی توانند محاکمه کنند. این دستور من بوده است. اگر می خواهید کسی را احضار کنید باید من را احضار کنید. وزیر من را نمی توانید احضار کنید.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه امروز (چهارشنبه ۸ بهمن) هیات دولت، اظهار کرد: امروز در دنیا همه به جز یک رژیم فاسد جنایتکار کودک کش و یکی دو کشور کوچک در منطقه، کل دنیا به آمریکا می گویند که چرا زودتر به تعهدات بر نمی گردد و این صدای واحد دنیا بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا اروپایی ها یک ایرادهایی به ما می گیرند، اما این ما هستیم که طلبکاریم و آنها نباید طلبی از ما داشته باشند.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: مردم آزار می بینند که ببینند در این کشور آنها که نسبت به دولت با لحن نادرست صحبت می کنند در رسانه ها برای آنها آزادی بیان ملحوظ می شود و مصونیت هم دارند و مهر مصونیت پای حرف آنها زده می شود و گاهی پشت پرده هم تشویق می شوند؛ اما از آن طرف اگر کسی بخواهد به نفع دولت حرفی بزند آزادی بیان و مصونیت او معلوم نیست. من می ترسم به خاطر حمایت از دولت تحت فشار هم قرار بگیرد.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: از وزیر ارتباطات تشکر می کنم که کار بزرگی هم وزیر فعلی و هم قبلی کرده اند. کسی را به خاطر پهنای باند نمی توانند محاکمه کنند. این دستور من بوده است. اگر می خواهید کسی را احضار کنید باید من را احضار کنید. وزیر من را نمی توانید احضار کنید.

بیشتر بخوانید: تکذیب رای مثبت وزیر ارتباطات به انسداد سیگنال دولت، مردم، اینستاگرام جزئیات شکایت از وزیر ارتباطات اعلام شد/ از اینستاگرام تا توییت های وزیر لینک کوتاه: asriran.com/003DgG

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: احضار کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۶۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردن سفیر ایران را احضار کرد

وزیر خارجه اردن از احضار سفیر ایران در امان خبر داد.

به گزارش ایسنا، «ایمن الصفدی» وزیر امور خارجه اردن روز یکشنبه خبر داد وزارت خارجه این کشور سفیر جمهوری اسلامی ایران در امان را احضار کرده است.

 الصفدی گفته سفیر ایران در اعتراض به اظهارات علیه این کشور در برخی از خبرگزاری‌های ایران احضار شده است.

دیپلمات عالی‌رتبه اردن می‌گوید به سفیر ایران «ضروت توقف توهین و زیر سوال بردن مواضع» این کشور را تصریح کرده است.

رسانه‌ها می‌گویند این واکنش اردن درباره خبرهایی مبنی بر کمک امان به رژیم صهیونیستی برای رهگیری پرتابه‌های شلیک‌شده از ایران بوده است.

وزیر خارجه اردن همچنین گفته با هر پرتابه‌ای که به حریم هوایی این کشور نفوذ کند مقابله می‌کنند «چه ایرانی باشد، چه اسرائیلی».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جمهوری چک سفیر ایران را احضار کرد
  • مقایسه کارنامه اقتصادی دولت رییسی با دولت‌های اول روحانی و احمدی‌نژاد
  • روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد
  • واکنش حسن روحانی به حمله سپاه به رژیم صهیونیستی
  • اردن سفیر ایران را احضار کرد
  • حسن روحانی : صهیونیست‌ ها حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند/ جمهوری اسلامی ایران یک منطقه امن می‌خواهد
  • حسن روحانی: صهیونیست‌ها درس بگیرند و حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند
  • حسن روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد
  • روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد /باید خودانتقادی را آغاز کنیم /کشور و نظام نیازمند مشارکت عام است
  • کدخدایی: مصونیت و امنیت فرضی دولت صهیونیستی شکسته شد