Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران گفت: با توجه به زرد شدن وضعیت بسیاری از شهرها و استان‌ها، ثبت‌نام در سامانه مجوز تردد بین‌شهری منتفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایمان قربانی با اشاره به راه‌اندازی و فعال شدن سایت ثبت‌نام مجوز تردد بین‌شهری اظهار کرد: این سایت چندی پیش از سوی فرمانداری تهران برای صدور مجوز تردد بین شهری برای شهروندان تهرانی راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: با توجه به شرایط بسیاری از شهرها و استان‌ها و به‌دلیل زرد شدن وضعیت آنها سامانه اشاره‌شده غیرفعال شده است و شهروندان تهرانی برای تردد در شهرها و استان‌های زرد محدودیت ندارند.

قربانی تصریح کرد: هم‌اکنون سایت غیرفعال شده است چرا که شهروندان می‌توانند بدون مجوز به استانهایی که وضعیت زرد دارند تردد داشته باشند و تردد به استان‌های نارنجی و قرمز ممنوع است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منبع: دانا

کلیدواژه: مجوز تردد بین شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج هزار جلد سند مالکیت روستایی و شهری در ایلام صادر شد

حبیب‌الله محبی با بیان اینکه پنج هزار جلد سند مالکیت روستایی و شهری در ایلام صادر شد اظهار داشت: این تعداد صدور سند با هدف ساماندهی نظام مالکیت منازل مسکونی با همکاری ثبت اسناد و املاک ایلام در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت صادر شده است.

وی افزود: صدور سند برای خانه های روستایی و شهرهای کوچک تضمین مالکیت و ارزش دادن به تثبیت مالکیت خانه های مسکونی، جلوگیری از تعارض مالکان و وجود وثیقه ای مطمئن برای اخذ تسهیلات را درپی دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام با بیان اینکه روستاها امروز به عنوان محورهای پیشرفت کشور هستند، یادآور شد: توسعه روستاها به عنوان محرک پیشرفت شهرها می تواند یک رشد متوازن و مطلوب در استان را رقم بزند.

محبی از تهیه و بازنگری طرح هادی در ۱۳۸ روستای استان طی ۲ سال گذشته خبر داد و گفت: اجرای طرح هادی در سطح این تعداد روستا شامل شن ریزی، جوی و جدول، پل، پیاده رو سازی، بیس و آسفالت گرم با اعتباری معادل سه هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال نیز انجام شده است.

وی عنوان کرد: همچنین در این بازه زمانی هزار و ۳۲۰ قطعه زمین روستایی به متقاضیان واحد شرایط، جهت احداث مسکن واگذار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • پنج هزار جلد سند مالکیت روستایی و شهری در ایلام صادر شد
  • چهارمحال و بختیاری در جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور
  • درخواست شهروندان تهرانی برای ترمیم روکش آسفالت برخی از معابر در منطقه ۳ + تصاویر
  • دستگیری فروشنده کلاهبردار در یزد
  • فروشنده‌ی کلاهبردار در دام پلیس یزد 
  • تردد روان در تمام محورهای برون شهری کشور
  • زمین‌های قولنامه‌ای نخرید
  • ارتقای کیفیت زندگی شهری به کمک رشد هوشمند
  • صدور بیش از ۷۰ فقره مجوز تاسیس صنایع کشاورزی در مازندران
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت با ۵ فیلم‌نامه/ صدرعاملی مجوز گرفت