Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@19:29:43 GMT

گلاره ناظمی پنجمین داور برتر فوتسال جهان

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۶۰۴۷

صراط: سایت معتبر فوتسال پلنت که هر ساله برترین‌های فوتسال جهان را اعلام می‌کند، پس از آنکه چندی پیش اسامی ۱۰ کاندیدای برتر هر بخش را مشخص کرد، اکنون رتبه نهایی بهترین‌های فوتسال جهان در سال ۲۰۲۰ را اعلام کرده است.

به گزارش ایسنا، فوتسال زنان ایران در پنج بخش کاندیدا داشت که هیچ‌کدام از آنها بین سه نفر برتر قرار نگرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس گلاره ناظمی در جایگاه پنجم برترین داوران قرار گرفت، فاطمه اعتدادی نیز به عنوان پنحمین بازیکن برتر انتخاب شد، زینب کرمی، عاطفه رضایی و تیم مس رفسنجان هم به ترتیب هشتمین دروازه‌بان، سرمربی و تیم باشگاهی جهان شدند.

در بخش مردان هم علیرضا صمیمی هفتمین دروازه‌بان، حسین طیبی هفتمین بازیکن و مس سونگون به عنوان هشتمین تیم باشگاهی برتر جهان در سال ۲۰۲۰ انتخاب شدند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ورزش گلاره ناظمی فوتسال داور صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان

عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند گفت: امید ابراری‌نیا مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند پس از مذاکره با مدیران این مجموعه قرارداد خود را تمدید و تیم فوتسال گیتی پسند را در لیگ برتر فوتسال فصل ۱۴۰۴_۱۴۰۳ همراهی خواهد کرد.


محمدحسین عراقی‌زاده افزود: ابراری‌نیا سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی با گیتی پسند را دارد و فصل گذشته نیز همراه با این تیم قهرمان لیگ برتر فوتسال شد.


او  گفت: پیش از این هیات مدیره باشگاه گیتی پسند به اتفاق آرا، محمد کشاورز سرمربی فعلی تیم فوتسال این باشگاه را برای سال آینده ابقا کرد و با بیشتر اعضای اصلی تیم برای فصل پیش رو قرارداد امضا کرده است.


عراقی‌زاده خاطرنشان کرد: علاوه بر امید ابراری‌نیا مربی دروازه‌بانان، احمد پری آذر مربی و امیر هوشنگ مومنی بدنساز تیم فوتسال گیتی پسند نیز قرارداد خود را با باشگاه گیتی پسند تمدید کردند.


باشگاه گیتی پسند اصفهان تاکنون قرارداد بازیکنان محمد رضا سنگ سفیدی، محمد حسین درخشانی، مسعود (باقر) محمدی، مهدی کریمی، علیرضا رفیعی‌پور، مسعود یوسف، علیرضا عسگری و بهمن جعفری را تمدید کرده و همچنین ۲ بازیکن ارزنده علی خلیلوند و مهدی دهقان نژاد را جذب کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • ایران ۲ - قرقیزستان ۱
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • لب‌خوانی اتفاق بزرگ ال‌کلاسیکو: آن شب چه گذشت!‏
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا