Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از مرگ مرد 45 ساله بر اثر سقوط از مخزن شیمیایی یک واحد صنعتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ بیژن خدائی در این باره اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر یک فقره حادثه منجر به فوت در یکی از واحد های صنعتی شهرستان قزوین، بلافاصله ماموران کلانتری 12 بازار به همراه عوامل امدادی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد فردی 45 ساله در داخل واحد صنعتی مشغول به کار بوده که به دلیل نامعلومی از بالای مخزن شیمیایی به پایین پرتاب و بر اثر این سانحه جان خود را را از دست داده است. 

سرهنگ خدائی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است اظهار داشت: با تشکیل پرونده و هماهنگی با مقام قضائی جسد فرد متوفی به سردخانه انتقال یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین در پایان از شهروندان خواست، حین انجام کار نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۶۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات کاشمر با احداث ابر پروژه خورشیدی/ نیروگاه برق به کمک صنعت می‌آید

فرماندار کاشمر گفت: با احداث نیروگاه ۱۰۰ مگاواتی خورشیدی به عنوان یک ابر پروژه بسیاری از مشکلات شهرستان کاشمر برطرف می‌شود.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت اله شریعتمداری فرماندار کاشمر از بازگشت ٩ واحد صنعتی به چرخه تولید در سال گذشته خبر داد و گفت: استفاده از همه ظرفیت‌های منطقه برای جهش تولید و ایجاد اشتغال ضروری است.

وی ظرفیت و پتانسیل شهرستان را در حوزه نیروی انسانی تحصیل کرده، متخصص و ماهر بسیار بالا دانست و افزود: در حال حاضر بالغ‌بر ۴۰۰۰ نفر در واحد‌های تولیدی این شهرستان مشغول بکار هستند.

فرماندار کاشمر از فعالیت مجدد ٩ واحد تولیدی در این شهرستان طی سال گذشته با تأکیدات استاندار خراسان رضوی و حمایت‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کمیسیون حمایت قضایی خبر داد و اظهار کرد: با بازگشت به چرخه تولید این واحد‌ها حدود ١٠٠ نفر از جوانان منطقه به‌صورت مستقیم مشغول بکار شده‌اند.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی صورت گرفته شهرستان کاشمر در مسیر صنعتی شدن در حرکت است، اذعان کرد: آماده‌سازی فاز دوم شهرک صنعتی در حال اجرا است و به زودی واگذاری زمین برای احداث ۸۲ واحد صنعتی آغاز می‌شود.

شریعتمداری گفت: با توجه به اینکه تأمین برق مورد نیاز یکی از دغدغه‌های صنعتگران در این منطقه است، عنوان کرد: تمام مراحل مقدماتی برای احداث نیروگاه ۱۰۰ مگاواتی خورشیدی با سرمایه‌گذاری بیش از ۴ هزار میلیارد تومانی در کاشمر صورت گرفته است و ان‌شاءالله با احداث این ابر پروژه بسیاری از مشکلات شهرستان برطرف می‌شود.

فرماندار کاشمر در ادامه افزود: از تمامی سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی در شهرستان کاشمر نهایت حمایت را خواهیم کرد و همه دستگاه‌ها در این زمینه مکلف به همکاری حداکثری هستند.

دیگر خبرها

  • ایجاد و تامین شبکه برق مستقل برای واحد‌های صنعتی شهرستان تبریز
  • استقبال دانشگاه آزاد از رویداد‌های خلّاق فرهنگی و صنعتی شهرستان قدس
  • سقوط مرگبار موتور سیکلت از پل در شهرستان رامهرمز
  • ۲۰۰ واحد صنعتی استان قزوین گازدار شد
  • ۴۳ واحد صنعتی استان قزوین احیا می‌شود
  • بازگشت ۴۳ واحد تولیدی راکد در قزوین به چرخه تولید
  • ۴۵ واحد صنعتی استان قزوین احیا می‌شود
  • رفع مشکلات کاشمر با احداث ابر پروژه خورشیدی/ نیروگاه برق به کمک صنعت می‌آید
  • رفع بسیاری از مشکلات شهرستان کاشمر
  • ابر پروژه‌ای که بسیاری از مشکلات کاشمر را برطرف می‌کند