Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز چهارشنبه در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان، تجلیل از نیروهای انقلابی و مبارزان دوران انقلاب اسلامی توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی را گامی مهم و پسندیده در راستای تکریم این نیروها ارزیابی و اضافه کرد: پس از سپری شدن ۴۲ سال از انقلاب اسلامی تجلیل از مقام این نیروها می تواند در زنده نگه داشتن آرمان های اصیل انقلاب اسلامی مهم و تاثیرگذار تلقی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی احیای روحیه انقلابی گری در جامعه را جزو مهمترین اقدامات برای تداوم راه پرصلابت انقلاب اسلامی بیان کرد و اظهار داشت: در اجرای برنامه های مختلف ایام الله دهه فجر باید محتوامحور حرکت کرد و نسبت به غنی سازی این برنامه ها گام برداشت، هرچند برنامه هایی همچون تجلیل، چراغانی و جشن و سرور نیز باید جزو برنامه های این دهه قرار بگیرد.

آل هاشم پرداختن عمیق به محتوای انقلاب اسلامی را از ضرورت های مهم جامعه امروز دانست و با تاکید بر اینکه نهادها و ارگان های تاثیرگذار باید در این راستا هم افزایی کرده و اقدامات عملی انجام دهند، یادآور شد: امروز پس از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی باید بدانیم در برابر انواع توطئه های بزرگ دشمنان چه باید بکینم و وظایف و رسالت های  ما چیست؟

وی یکی از مهم ترین وظایف مردم و مسئولان در شرایط کنونی کشور را تلاش برای تقویت اقتصاد کشور و رونق تولید داخلی برشمرد که در این صورت جشن واقعی ملت می تواند جامه عمل بپوشد.

آل هاشم با بیان اینکه مردم و مسئولان در شرایط حاضر نباید فریب فضاسازی های غیرواقعی دشمنان را بخورند، یادآور شد: دشمن هم اکنون تلاش های بسیار زیادی می کنند تا با انواع ترفندها بین مردم و مسئولان جمهوری اسلامی ایران تفرقه،  جدایی و اختلاف ایجاد کند که در این وضعیت باید به شدت مراقب بود تا دشمنی که توسط ملت قهرمان از در به بیرون رانده شده است، از پنجره وارد کشور نشود.

وی یکی از پیام های مهم دهه فجر را ابعاد معنوی این واقعه مهم تاریخی و نقش توکل به خدا در مسیر پیروزی ملت مقابل رژیم ستم شاهی دانست و اضافه کرد: در ۴۲ سال اخیر ملت ایران با همین اسلحه در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و به حول قوه الهی همین مسیر را نیز ادامه داده و تداوم خواهد بخشید و توصیه می کنم مبادا در این راه پرافتخار ناامید شویم چراکه پیروزی نهایی از آن ماست.

آل هاشم، وحدت، همدلی، یکپارچگی و انسجام مردمی را از مهمترین مولفه های علبه بر دشمنان بیان کرد و افزود: در این راستا باید تمامی سلایق، گروه ها، جناح ها و آحاد مردم در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح متحد بوده و حرف واحدی داشته باشند.

وی گفت: مردم باید نسبت به عمق استراتژی راهبردی آمریکا به جمهوری اسلامی ایران حساس و البته آگاه باشند که هدف نهایی دشمنان تغییر نظام اسلامی و فروپاشی جمهوری اسلامی ایران است که به همین منظور باید آگاه سازی عمومی نسبت به واقعیات سیاسی و مقابله با تحریم ها و نیز تمرکز بر اقتصاد مقاومتی و نیز ایجاد ثبات در اقتصاد و معیشت مردم در اولویت قرار داشته باشد.

آل هاشم توجه به محرومان در دهه فجر را مهم خواند و ادامه داد: در این ایام لازم است مسئولان به مشکلات اقتصادی مردم توجه بیش از پیشی داشته باشند و نسبت به تقویت حس ملی و ایجاد آمادگی های لازم بین نیروهای انقلابی و مردم بیشتر و بهتر وارد عمل شوند.

وی پیام دهه فجر امسال را فعال سازی آحاد مردم و آماده سازی مردم برای مقابله با دسیسه های دشمنان اعلام و اضافه کرد: در این زمینه بهره گیری از امکانات فضای مجازی برای جریان سازی سالم و پاسخ گویی به شبهات و ابهامات بسیار ضروری بوده و مهم می باشد.

به گزارش ایرنا، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز با ارایه گزارشی از اقدامات ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان، از فعال شدن کمیته های مختلف این ستاد خبر داد و گفت: در این راستا تعداد ۳۶۰ عنوان برنامه در شهرستان تبریز تدارک دیده شده است که این میزان برنامه در شرایط کرونایی قابل توجه و مناسب محسوب می شود.

حجت الاسلام رسول برگی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شرایط کرونایی امکان برگزاری تجمعات مردمی و عمومی برنامه های دهه فجر وجود ندارد، افزود: ما در برگزاری تمامی برنامه ها تحت فرمان ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و هر چه در این ستاد تصمیم گیری شود، مطیع آن هستیم.

وی تجلیل از پیشکسوتان انقلاب اسلامی برای اولین بار در روز ۱۲ بهمن، تجلیل از مادران و همسران شهدا، نورافشانی شب های ۱۲ بهمن،   ۱۵ بهمن و ۲۲ بهمن، حضور و غبارروبی مزار شهدای ارامنه تبریز، برگزاری انواع مسابقات فرهنگی،  ورزشی، هنری در ادارات و سازمان های مختلف و راهپیمایی خودرویی همزمان با آغاز دهه فجر را از جمله برنامه های تدوین شده ستاد بزرگداشت دهه فجر آذربایجان شرقی اعلام کرد.

برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران آذربایجان شرقی سید محمدعلی آل هاشم سازمان تبلیغات اسلامی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران آذربایجان شرقی پیروزی انقلاب اسلامی ایران آذربایجان شرقی سازمان تبلیغات اسلامی دهه فجر اخبار کنکور آذربایجان شرقی انقلاب اسلامی اسلامی ایران برنامه ها آل هاشم دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۶۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوام هویت سپاه ذیل هویت نورانی انقلاب اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قشم با گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستور امام (ره) در روز دوم اردیبهشت ماه، افزود: سپاه یک نیروی واکنش سریع و مردمی و انقلابی در همه‌جا بوده و خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است.

وی با بیان اینکه نظامی‌گری یک بعد از ابعاد نهاد مکتبی سپاه است، ادامه داد: نیروهای سپاه باید با حرکت پیش رونده و درونی، تاثیرگذاری خود را بر روی آرمانهای مکتبی، آرمان‌های مربوط به انسان‌ها و آرمان‌های جهان شمول در مقابله به توطئه‌های دشمنان انقلاب داشته باشند.

امام جمعه قشم با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از این مرز و بوم و کمک به آبادانی و سازندگی این آب و خاک، گفت: هویت سپاه ذیل هویت نورانی و مبارک گفتمان انقلاب اسلامی قوام پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام حاجبی تصریح کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نهادی پرتوان و شجره‌ای قوی برای دفاع همه‌جانبه از انقلاب اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف نظامی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تبدیل شده و در عرصه‌های گوناگون نقش‌آفرین است.

وی با بیان اینکه وعده الهی در نابودی اسرائیل محقق می‌شود، گفت: در عملیات وعده صادق آمریکا، انگلیس و دیگر دولتهای دست نشانده در منطقه تمام تلاش خود را برای جلوگیری از عبور موشک‌ها و پهپادهای ما از آسمان کشورها و رسیدن به سرزمین‌های اشغالی به کار بستند، اما موفق نشدند و امروز قدرت و اقتدار ایران اسلامی برای همه جهانیان روشن شده است.

امام جمعه قشم با گرامیداشت اول اردیبهشت سالروز تولد شهید ابراهیم هادی و روز شهدای ورزشکار افزود: شهدای ورزشکار سرآمد جوانمردان و الگوی جوانمردی و غیرت برای جوانان و به ویژه ورزشکاران کشور هستند.

براساس این گزارش، امروز همزمان با سراسر کشور مردم مومن و متعهد شهرستان قشم اعم از شیعه و سنی در حمایت از شجاعت و ایثارگری نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه در صحن مصلی امام علی (ع) تجمع کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قوام هویت سپاه ذیل هویت نورانی انقلاب اسلامی است
  • رسالت سپاه، حفظ انقلاب اسلامی است
  • تأسیس سپاه پاسداران یکی از معجزات الهی است
  • آل‌هاشم: سوخت اصلی موشک‌های ایران حمایت مردم برای تنبیه رژیم صهیونیستی بود
  • پاسخ ویرانگر جمهوری اسلامی ایران در صورت حماقت دوباره صهیونیست‌ها
  • پاسخ ویرانگر ایران درصورت حماقت دوباره صهیونیستها
  • پاسخ ایران در صورت دیوانگی صهیونیست‌ها ویرانگر خواهد بود
  • ارتش و نیروهای مسلح دژ محکم امت هستند
  • نیروهای مسلح تا آخرین نفس‌های خود از انقلاب دفاع می‌کنند
  • برگزاری رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در تبریز