Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سعید حوائج مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین با اشاره به مصوبات چهل و پنجمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: مودیان مالیاتی مشمول قانون مالیات بر ارزش افزوده تا ۱۵ بهمن ماه فرصت دارند نسبت به تکمیل و تسلیم اظهارنامه فصل پاییز ۱۳۹۹ اقدام نمایند.

حوائج افزود: مهلت ارائه و تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده طبق قانون ۱۵ روز پس از پایان هر فصل می‌باشد لیکن بر اساس مصوبات جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا و به منظور حمایت مالیاتی از کسب و کارها، مهلت تکمیل و ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سوم سال ۱۳۹۹ (فصل پاییز) و سررسید پرداخت مالیات آن، یک ماه تمدید گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور مالیاتی استان در ادامه گفت: مودیان مالیاتی به منظور برخورداری از هرگونه تسهیلات قانونی و جلوگیری از تعلق جرایم مالیاتی، می‌بایست از طریق سایت عملیات الکترونیکی مالیات بر ارزش افزوده به آدرس www.evat.ir در موعد مقرر نسبت به ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره پاییز ۱۳۹۹ و پرداخت مالیات و عوارض متعلقه اقدام نمایند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارزش افزوده اظهارنامه مالیاتی حمایت مالیاتی تمدید مهلت اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های کوچکی که با همت بزرگ به ارزش افزوده می‌رسد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ در این زمین‌ها و گلخانه ها، گونه‌های مختلف گیاهی پرورش داده و نهال، بوته و محصول آن عرضه می‌شود.

افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی، صرفه جویی در مصرف آب، ایجاد اشتغال پایدار و تحقق ارزش افزوده در بخش کشاورزی، از مزایای کشت گلخانه و کوچک مقیاس است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آیا ارزش افزوده همان هیولایی است که از آن می‌ترسیم؟
  • اظهارنامه پیش فرض ثمره اجرای سامانه مودیان
  • ابلاغ مصوبه دولت برای کاهش مالیات بر ارزش افزوده
  • مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی، دارو و شیر خشک یک درصد شد
  • زمین‌های کوچکی که با همت بزرگ به ارزش افزوده می‌رسد
  • تمدید مهلت تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تا۱۲ اردیبهشت
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان تمدید شد
  • حقوق گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده کالا‌های اساسی مشخص شد
  • حقوق گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی ابلاغ شد