Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور شیشه فروش که روز چهارشنبه به شهرستان نایین سفر کرده بود ، در جلسه ای با حضور مسوولان این شهرستان و خور و بیابانک افزود : محدودیت مصرف حدود ۱۲ تا ۱۳میلیون مترمکعب برای بخشی از صنایع، کارخانه سیمان‌ و فولاد اعمال شد تا گازرسانی به بخش مسکونی دچار مشکل نشود.

« مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان چندی پیش مصرف گاز در این خطه را همزمان با افزایش سرما  روزانه  حدود ۷۰  میلیون مترمکعب اعلام کرده بود به گونه ای که اوایل هفته جاری  مصرف گاز در بخش خانگی ۴۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ میلیون مترمکعب و در بخش صنعت ۲۰.۴ میلیون مترمکعب بود.»

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افرود : ایستگاه تقویت فشار نایین عملیات تامین گاز شهرهای خور، فرخی، جندق و انارک و روستاهای چاه ملک و چوپانان را با هفت هزار مشترک را برعهده دارد.

شیشه‌فروش افزود: گاز این مناطق به صورت حمل زمینی با ۲۴ تا ۲۶ دستگاه تریلی در روز با عملیات ویژه‌ای تامین می‌شود که روزانه ۹۵ تا ۱۱۵هزارمترمکعب گاز تامین و حمل می‌شود.

شیشه‌فروش با اشاره به شروع فصل سرد زمستان اضافه کرد: بسته‌های مصرف بهینه به همه مشترکان ابلاغ شده است و اگر مشترکی تا ۲۰۰مترمکعب مصرف گاز داشته باشد هزینه‌های وی رایگان و به صورت پلکانی با مصرف کمتر تا ۱۵درصد تخفیف شامل حال مشترکان خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات به وجود آمده در روزهای اخیر در راه تامین گاز خوربیابانک افزود: جلسه‌ای با عوامل اجرایی تامین گاز خوربیابانک برگزار شد و با هماهنگی پیمانکار مربوطه مقرر شد مشکلات بوجود آمده دوباره تکرار نشود و همچنین شرکت پخش فرآورده‌نفتی تامین سوخت دوم کپسول گاز را برای آن مناطق در نظر گرفت تا در صورت افت فشار و بروز هرگونه مشکل، مردم سوخت جایگزین در اختیار داشته باشند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: همچنین به صورت بخشنامه به تمامی دوایر دولتی ابلاغ شده که تا ۱۰درصد صرفه جویی در مصرف گاز داشته و دمای رفاه ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد را در فضاهای بسته رعایت کنند.

شهرستان های خور و بیابانک و نایین در شرق استان اصفهان واقع شده اند و گاز مصرفی شهروندان خور با استفاده از گاز سی ان جی تزریقی و با بارگیری از شهرستان نایین و حمل با تانکر به این خطه تامین می‌شود.

برچسب‌ها نایین خور و بیابانک گاز رسانی اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نایین خور و بیابانک گاز رسانی نایین خور و بیابانک گاز رسانی اصفهان اخبار کنکور مصرف گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی محور خوروبیابانک به سمت انارک و نایین + فیلم

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: محور خوروبیابانک به سمت انارک و نایین به علت آبگرفتگی محدوده گردنه زنجیرگاه انارک مسدود شد.

علی مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین، اظهار کرد: به علت بارش شدید باران و تگرگ و وقوع سیل در برخی نقاط شهرستان نائین و خوروبیابانک و همچنین شرق استان اصفهان، محور خوروبیابانک به سمت انارک و نائین به علت آب‌گرفتگی محدوده گردنه زنجیرگاه انارک مسدود شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه بارش‌ها از صبح امروز آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد، گفت: به رانندگانی که قصد تردد از سمت خور به سمت نائین را دارند توصیه می‌شود تا اطلاع ثانوی از مسیر چوپانان‌اردکان به نائین تردد کنند.

کد خبر 747301

دیگر خبرها

  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • آبگرفتگی محور خوروبیابانک به سمت انارک و نایین + فیلم
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین