Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال زووله هلند گفت: در خصوص شرایطم زیاد حرف زده شده و من ناراحتی‌ام را مخصوصا در رسانه‌ها نشان داده‌ام.

خبرگزاری میزان - شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال هلند، تیم‌های زووله و هراکلس به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

رضا قو‌چان‌نژاد، مهاجم ایرانی تیم زووله در این بازی موفق شد مثل دیدار قبلی گلزنی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب اینجا بود که گوچی تنها پس از ۳ دقیقه حضور در زمین موفق شد دروازه حریف را باز کند.

قوچان‌نژاد در خصوص این تساوی اظهار داشت: من مطمئنم بودم که اگر تماشاگران حضور داشتند، این بازی ۳ بر ۲ به سود ما می‌شد. اگر در ورزشگاه‌ها حضور داشتند به یار دوازدهم ما لقب می‌گرفتند. ما در گذشته نیز چنین چیز‌هایی را تجربه کرده‌ایم. تماشاگران پشت تیم می‌ایستادند و همه چیز تغییر می‌کرد.

وی ادامه داد: من می‌دانم که چه توانایی‌هایی دارم و خوشحالم که دوباره چنین عملکردی داشتم. در خصوص شرایطم زیاد حرف زده شده و من ناراحتی‌ام را مخصوصا در رسانه‌ها نشان داده‌ام. البته ناراحتی من جدا از تعهدم نسبت به باشگاه است و رفتارم مثل سابق خواهم بود. چه بازی کنم، چه بازی نکنم، هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: تاریخ‌سازی مهاجم ایرانی در لیگ هلند/ قوچان‌نژاد: خیلی خوشحالم

انتهای پیام/

برچسب ها: رضا قوچان نژاد زووله تیم ملی فوتبال ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوچان نژاد رضا قوچان نژاد زووله تیم ملی فوتبال ایران قوچان نژاد چه بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۶۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم

 سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی درباره شکست خانگی مردانش برابر رئال مادرید و حذف از لیگ قهرمانان اروپا توضیح داد.

به گزارش تسنیم، پپ گواردیولا پس از باخت شب گذشته (چهارشنبه) منچسترسیتی مقابل رئال مادرید در ضربات پنالتی بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اظهار داشت: به رئال مادرید به خاطر مقاومتش در دفاع تا آخرین دقیقه بازی تبریک می‌گویم. آنها کارشان را خیلی خوب انجام دادند و ما در توجه به جزئیات برای رسیدن به گل خوب کار نکردیم. فکر می‌کنم در سه بازی قبلی‌مان برابر رئال هم عملکرد خوبی داشتیم. در برنابئو هم عملکردمان همینطور بود و من به‌عنوان سرمربی تیم تنها چیزی که می‌توانم از بازیکنانم بخواهم همین است.

گواردیولا در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش مقابل رئال مادرید بدشانسی آورده است، گفت: یوهان کرایف می‌گفت که چیزی به‌عنوان شانس وجود ندارد و من هم با او موافقم. نتوانستیم گل بعدی را بزنیم در حالی که هر کاری می‌شد برای رسیدن به گل انجام دادیم، اما طوری که ما این بازی را باختیم مزخرف‌ترین شکلی است که یک تیم می‌تواند بازنده باشد. همیشه نمی‌توان برنده بود، اما ما تلاش‌مان را کردیم. بیشتر از این چه چیزی می‌توانستم از بازیکنانم بخواهم؟ بیشتر از این نمی‌شد کاری انجام دهیم.

سرمربی سیتی درباره ضربات پنالتی هم خاطر نشان کرد: گاهی اوقات در پنالتی‌ها شما برنده هستید و گاهی اوقات هم نه اما واقعیت این است که با وجود دفاع خوب حریف ما هم در جریان بازی آنطور که باید از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم. با این وجود همه بازیکنان ما در سطحی بالا بازی کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پپ گواردیولا بهترین سرمربی سال 2023 جهان پپ گواردیولا: بازیکنانم سوپرمن هستند!

دیگر خبرها

  • مهدی هاشمی‌ نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند
  • ناراحتی مهاجم پیکان از اقدام عنایتی
  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • حمله هاشمی‌نسب به میثاقی؛ درباره ما حرف نزنید!
  • پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است
  • هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند/ شمس‌آذر انتحاری بازی می‌کند
  • هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند
  • دنیله ده روسی: مقابل میلان همه چیز 50-50 است؛ نمی خواهم مسیر ما در لیگ اروپا به پایان برسد
  • توضیحات مدیر رسانه ای سپاهان درباره غیبت حسین نژاد و رضا اسدی