Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@15:19:41 GMT

اخبار کوتاه انتظامی استان قزوین

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۶۲۴۳

اخبار کوتاه انتظامی استان قزوین

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه پلیس ، سرهنگ «بیژن خدائی» با اعلام این خبر، افزود : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر یک فقره حادثه منجر به فوت در یکی از " واحد های صنعتی " شهرستان قزوین، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ بازار به همراه عوامل امدادی به محل اعزام شدند.
وی یادآورشد: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد فردی ۴۵ ساله در داخل واحد صنعتی مشغول به کار بوده که به دلیل نامعلومی از بالای مخزن شیمیایی به پایین پرتاب و بر اثر این سانحه جان خود را را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ خدائی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است اظهار داشت: با تشکیل پرونده و هماهنگی با مقام قضائی جسد فرد متوفی به سردخانه انتقال یافت.
فرمانده انتظامی شهرستان قزوین در پایان از شهروندان خواست، حین انجام کار نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

دستبند پلیس تاکستان بر دستان سارق منزل
فرمانده انتظامی تاکستان از دستگیری سارق منزل و کشف ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "کوروش عزیزی " در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تاکستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از چندین شبانه روز انجام اقدامات فنی و پلیسی، موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.
این مسئول انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجوئی های تکمیلی ماموران به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان تاکستان اعتراف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد .
فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان در پایان با اشاره به اینکه تعامل دو سویه مردم و پلیس، زمینه‌ساز برقراری نظم امنیت پایدار در جامعه می شود گفت: مردم نقش اثرگذاری در تولید امنیت دارند و در این خصوص با گزارش هرگونه موارد مشکوک به پلیس از طریق شماره تلفن ۱۱۰، می توانند در ارتقای امنیت اجتماعی سهیم باشند.

کشف خودروی سرقتی و دستگیری ۲ سارق در شهرک مهرگان
فرمانده انتظامی شهرستان البرز از دستگیری ۲ سارق و کشف خودروی پراید مسروقه درشهرک مهرگان خبر داد.
سرهنگ "بهرام منصوری" اظهار داشت: در پی کسب خبر مبنی بر وجود یک دستگاه خودرو سرقتی در شهرک مهرگان ماموران کلانتری ۱۵ به محل اعزام شدند.
وی افزود: ماموران کلانتری به محض حضور در محل، سارق را که از سارقان سابقه دار بود ، شناسایی و در یک اقدام سریع او را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان البرز بیان داشت :پس از دستگیری سارق با اعترافات وی همدست او شناسایی و در مراجعه به محل سکونت سارق تعدادی اموال مسروقه نیز کشف شد.
سرهنگ منصوری در پایان با بیان اینکه پلیس بصورت شبانه روزی و با تلاش مضاعف با مجرمان وسارقان برخورد خواهد کرد، از مردم خواست، هر گونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.
 

برچسب‌ها سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی اخبار کنکور فرمانده انتظامی شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۶۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ توحید فارسی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم کابل برق در سطح حوزه استحفاظی، موضوع با حساسیت ویژه و با هدف کشف این سرقت‌ها و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با گشت زنی‌های نامحسوس و محسوس و انجام اقدامات فنّی، تخصصی و اطلاعاتی با تلاش بی وقفه شبانه روزی، ۲ سارق حرفه‌ای سیم کابل‌ها را شناسایی و در یک عملیات منسجم غافلگیرانه و متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اعترافات این سارقان دستگیر شده اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته به ۶ فقره سرقت سیم کابل برق از حوزه استحفاظی اعتراف کردند و از مخفیگاه آنها سیم کابل‌های مسروقه قابل توجّهی به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ فارسی به شهروندان توصیه کرد: مراقبت‌های لازم را در خصوص پیشگیری از سرقت به عمل آوردند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل