Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور صنایع وزارت صمت از داخلی سازی ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار با طرح های به بهره برداری رسیده و میزهای ساخت داخل در ۹ ماهه امسال خبر داد.

به گزارش برنا، به نقل از وزارت صمت؛ مهدی صادقی نیارکی در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک این معاونت با جهاد دانشگاهی با بیان این مطلب، افزود: ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار امسال برای داخلی سازی هدف‌گذاری شده که سهم استان ها به تفکیک ۳۱ استان نیز تدوین و ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری میزهای ساخت داخل به صورت مجازی به خاطر شیوع ویروس کرونا

وی با اعلام اینکه چند میز ساخت داخل را امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار کرده‌ایم، تصریح کرد: چهارمین میز توسعه و تعمیق ساخت داخل در حوزه خودرو و قطعات را ابتدای امسال با ۴۰ سازنده و ارزش قراردادهای ۶۰ میلیون دلار برگزار کرده ایم.

پنجمین میز ساخت داخل در حوزه خودرو به صورت مجازی برگزار می شود

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص برگزاری این میزهای تخصصی بصورت مجازی ، ادامه داد: میز دوم پتروشیمی با ارزش قراردادهای ۶۰ میلیون دلار، اولین میز صنعت پالایشگاهی با ارزش قراردادهای ۸۰ میلیون دلار را برگزار نمودیم و پنجمین میز ساخت داخل در حوزه خودرو به ارزش قراردادهای ۶۰ میلیون دلار نیز برگزار خواهد شد.

انعقاد ۲۴۰ میلیون دلار قرارداد در میزهای ساخت داخل امسال

صادقی نیارکی همچنین اضافه‌کرد: در مجموع ۲۴۰ میلیون دلار در قالب میزهای ساخت داخل امسال انعقاد قرارداد بین سازندگان داخلی و مجموعه‌های صنعتی داریم.

معرفی ۲۱۰ گروه کالایی به عنوان زیر پروژه نهضت ساخت داخل برای جایگزینی واردات

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ۲۱۰ گروه کالایی را به عنوان زیر پروژه نهضت ساخت داخل مشخص کردیم که این اقلام برای جایگزینی واردات و سرمایه گذاری سرمایه گذاران معرفی شده اند.

اعلام آمادگی جهاد دانشگاهی برای همکاری در ۲۴ رشته فعالیت زیر پروژه نهضت ساخت داخل

معاون امور صنایع وزارت صمت اضافه کرد: همچنین این ۲۱۰ رشته فعالیت را به مجموعه نهادهای انقلابی و عمومی غیر دولتی ارسال نمودیم که جهاددانشگاهی در ۲۴ مورد برای همکاری اعلام آمادگی کرده است.

صادقی نیارکی ادامه داد: جهاد دانشگاهی در حوزه هایی از جمله برق، نفت، فولاد، نساجی، پوشاک، ماشین سازی و تجهیزات برای ارائه فناوری و دانش تولید و فرایندها و همچنین تولید محصول، آمادگی خود را اعلام نموده است.

تاکید مسئولین وزارت صمت بر تداوم نهضت ساخت به عنوان یک برنامه راهبردی

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این که از نیمه دوم سال ۱۳۹۸ برنامه نهضت ساخت داخل شروع شده است، تصریح کرد: مسئولین ارشد وزارت صمت بر تداوم، حمایت و صیانت از این نهضت تاکید دارند تا منابع ارزی برای ایجاد ارزش افزوده بالاتر مدیریت شود.

صادقی نیارکی همچنین تامین نیازهای واحد ها با تکیه بر درون زایی را جزو اهداف اقتصاد مقاومتی دانست.

وی در خصوص امضای تفاهم نامه همکاری با جهاد دانشگاهی نیز، گفت: یکی از ماموریت های وزارت صنعت، معدن و تجارت به کارگیری همه ظرفیت‌های موجود در کشور برای ارتقاء فناوری های موجود، توسعه و تعمیق ساخت داخل، افزایش بهره‌وری و رسوخ فناوری در کشور است که مجموعه های مختلفی در این حوزه مأموریت دارند و جهاد دانشگاهی یکی از آنها می باشد.

معاون امور صنایع وزارت صمت با بیان اینکه همکاری بسیار خوبی بین این معاونت و جهاد دانشگاهی برای توسعه همکاری‌ها شکل گرفته است، گفت: به عنوان متصدی توسعه تولید و ساخت داخل با جهاد دانشگاهی این تفاهم‌نامه را به امضا رسانده ایم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دلار سرمایه گذاران فناوری نفت وزارت صنعت معدن و تجارت معاون امور صنایع وزارت میزهای ساخت داخل ارزش قراردادهای جهاد دانشگاهی صادقی نیارکی ساخت داخل میلیون دلار وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۶۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: این کتاب به قلم دکتر محمد ریاحی قاضی دادگستری و مدرس دانشگاه و دکتر محمد جعفری فشارکی عضو هیئت علمی دانشگاه تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری منتشر شد.
سیروس رضائی افزود: کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در ۳۳۰ صفحه در قطع وزیری تألیف شده است.
در معرفی کتاب آمده است: قرارداد‌هایی با کاوش در نظام حقوقی، دیده می‌شود که موضوع در آنها پس از انعقاد عقد، در عالم خارج موجود می‌شود یا طرفین یا یکی از آنها، آن را به وجود می‌آورد. به عبارت دیگر، طرفین در زمان انعقاد قرارداد نسبت به موضوعی توافق می‌کنند که هنوز به وجود نیامده و قرار است که در آینده موجود شود؛ یکی از مسائلی که ذهن را به خود مشغول می‌کند، نحوه و چگونگی امکان انتقال معدوم است.
علاقمندان برای تهیه کتاب به سامانه اینترنتی ۱۶book.irمراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • مدیریت هوشمندنیاز اساسی مازندران در آموزش عالی
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • انعقاد ۷۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان
  • انعقاد هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان/ بومی سازی ۸۵ درصدکالا‌های مورد نیاز صنعت نفت
  • انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه
  • بهره‌مندی ۷۰۰۰ موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • بهره‌مندی ۷ هزار موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • انتشار کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در چهارمحال وبختیاری