Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@20:51:28 GMT

قیمت رسمی انواع ارز

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۶۳۱۲

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (چهار شنبه هشتم بهمن ماه ۹۹) بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس به قیمت ۵۷ هزار و ۶۶۰ ریال و هر یورو نیز به قیمت ۵۱ هزار و ۵۴ ریال اعلام شد.

 

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۷ هزار و ۳۵۴ ریال، کرون سوئد ۵ هزار و ۵۶ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۹۰۷ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۸۶۳ ریال، روپیه هند ۵۷۷ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۷۶۸ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۱۶۹ ریال، یکصد ین ژاپن ۴۰ هزار و ۴۸۴ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۱۹ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال و دلار کانادا ۳۳ هزار ۱۸ ریال قیمت خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۳۰ هزار و ۳۵۸ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۷۸۵ ریال، لیر ترکیه ۵ هزار و ۷۰۸ دریال، روبل روسیه ۵۶۱ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۷۳ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۳۲ هزار و ۴۸۶ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۱ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۶۷۹ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۶۳۰ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۱۵۹ ریال، کیات میانمار ۳۲ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۸۳۶ ریال تعیین شد.

 

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۷ هزار و ۹۹۳ ریال، دینار لیبی ۹ هزار و ۴۲۹ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۵۰۰ ریال، یکصد بات تایلند ۱۴۰ هزار و ۹۹ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۳۸۶ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۸ هزار و ۲۷ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۹۵۵ ریال، لاری گرجستان ۱۲ هزار و ۷۲۸ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۸۷ ریال، افغانی افغانستان ۵۳۹ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار ۳۱۷ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۷ هزار و ۳۶۰ ریال، سومونی تاجیکستان ۳ هزار و ۶۹۴ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۸۸ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

مهر

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اقتصاد آمریکا جام نیوز دلار ارز بانک مرکزی ۱۱ هزار ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید

تین نیوز

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: میزان تولید تراکتور در این گروه صنعتی نسبت به سال ۱۴۰۰ حدود ۲ برابر افزایش یافته و به ۱۵۰ دستگاه در روز رسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مصطفی وحیدزاده خاطرنشان کرد: تا نیمه اول سال ۱۴۰۰ روزانه حدود ۸۰ دستگاه تراکتور در این گروه صنعتی تولید می شد .

وحیدزاده با بیان اینکه برنامه امسال این شرکت، تولید ۴۲ هزار دستگاه تراکتور است، اظهار کرد: بیشترین عامل جهش تولید در این گروه صنعتی، اتکا به نیروهای داخلی، شرکت های دانش بنیان و نیروهای مجموعه است.

وی گفت: تولید سالانه تراکتور در این شرکت در سال ۱۴۰۰ حدود ۲۲ هزار دستگاه بود که این تعداد در سال ۱۴۰۱ به ۳۲ هزار دستگاه و در سال ۱۴۰۲ به ۳۶ هزار دستگاه رسید و امسال به ۴۲ هزار دستگاه می رسد.

تولید سالانه تراکتور در این شرکت در سال ۱۴۰۰ حدود ۲۲ هزار دستگاه بود که این تعداد در سال ۱۴۰۱ به ۳۲ هزار دستگاه و در سال ۱۴۰۲ به ۳۶ هزار دستگاه رسید و امسال به ۴۲ هزار دستگاه می رسد.

وحیدزاده ادامه داد: تراکتورسازی به عنوان نگین صنعت سنگین کشور می تواند محور تحول و توسعه صنعت باشد و به عنوان صنعت مادر، بقیه صنایع را نیز به دنبال خود بکشد.

وی با بیان اینکه هم اکنون این گروه صنعتی تولیدات و تکنولوژی خود را به بسیاری از شرکت های بزرگ قطعه سازی و کشورهای خارجی صادر می کند، یادآور شد: محصولات این گروه صنعتی در سایت های تبریز، ارومیه و سنندج تولید می شود و روز به روز علاوه بر افزایش کمیت آن ها، کیفیت تولیدات نیز ارتقا می یابد.

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: این شرکت هم اکنون برچسب انرژی محیط زیست به عنوان صنعت پاک در مصرف پایین انرژی و استاندارد کشورهای مختلف را اخذ کرده است تا امکان صادرات تولیدات این مجموعه به این کشورها که در حوزه استاندار بسیار سختگیر هستند، فراهم شود.

وحیدزاده، با اشاره به افق ۱۴۰۶ این گروه صنعتی افزود: رسیدن به جایگاه نخست تولید تراکتور در منطقه، سرآمد شدن در جاری سازی اقتصاد مقاومتی، توسعه جهشی کسب و کارهای جدید، رشد جهشی صادرات، کسب رتبه اول تولید موتورهای دیزلی در منطقه و کسب رتبه اول تولید قطعات چدنی از برنامه های این شرکت است.

وی اظهار کرد: بر اساس این برنامه، تلاش می شود میزان تولید تراکتور از ۴۲ هزار دستگاه در سال جاری به ۶۰ هزار دستگاه در سال ۱۴۰۶، انواع موتور از ۴۷ هزار و ۵۰۰ به ۶۹ هزار دستگاه، تولید قطعات ریخته از ۷۵ هزار به ۱۰۰ هزار تن، تولید انواع بکهولودر از ۷۰۰ به یک هزار و ۵۰۰ دستگاه و انواع کامیون از ۸۲۰ به ۲ هزار دستگاه برسد.

میزان تولید تراکتور از ۴۲ هزار دستگاه در سال جاری به ۶۰ هزار دستگاه در سال ۱۴۰۶، انواع موتور از ۴۷ هزار و ۵۰۰ به ۶۹ هزار دستگاه، تولید قطعات ریخته از ۷۵ هزار به ۱۰۰ هزار تن، تولید انواع بکهولودر از ۷۰۰ به یک هزار و ۵۰۰ دستگاه و انواع کامیون از ۸۲۰ به ۲ هزار دستگاه می رسد.

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: بر این اساس، فروش قطعات یدکی این شرکت نیز از ۲۴ هزار میلیارد ریال در سال جاری به ۱۲۰ هزار میلیارد ریال، انواع ادوات از ۱۲ هزار میلیارد ریال به ۱۰۰ هزار میلیارد ریال و انواع ابزار از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به ۱۴ هزار میلیارد ریال افزایش می یابد.

وحیدزاده، تولید سالانه ۶۰۰ دستگاه لیفتراک، ۶۰۰ دستگاه مینی لودر، ۵۰۰ دستگاه کمباین، ۵۰۰ دستگاه ون و یک هزار و ۲۰۰ دستگاه ادوات پیشرفته را از برنامه های آتی این گروه صنعتی اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون کل تقاضا برای خرید تراکتور ۵۷ هزار نفر است، یادآور شد: کشاورزان بدون هیچ واسطه ای می توانند به صورت ۲۴ ساعته با ورود به سایت این گروه صنعتی، بدون هیچ محدودیتی برای خرید تراکتور ثبت نام و از طریق این سایت تقاضای خود را تا آخرین مراحل خرید پیگیری کنند.

تراکتورسازی ایران اکنون با ۹ شرکت اقماری در تبریز، ۲ شرکت در خارج از آذربایجان شرقی و ۲ شرکت در بیرون از مرزهای ایران اسلامی، بزرگترین تولید کننده ماشین آلات کشاورزی و تراکتور از ۳۵ تا ۱۵۰ اسب بخار در کشور است که در زمان حاضر ۹۹ درصد نیاز کشاورزان کشور به تراکتور را تامین می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • نرخ دینار عراق، درهم امارات و سایر ارزها، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات