Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@01:27:31 GMT

افتتاح خط تولید ملی سیستم ایمپلنت دندانی اویتا

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۶۳۳۴

افتتاح خط تولید ملی سیستم ایمپلنت دندانی اویتا

شرکت دانش­بنیان کوشا فن پارس تنها دارنده مجوز قانونی تولید ایمپلنت­های دندانی در کشور - اخبار بازار -

طرح کلان ملی تولید سیستم ایمپلنت دندانی اویتا محصول شرکت دانش بنیان کوشا فن پارس با حضور آقای دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور و آقای دکتر وحدت رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در محل کارخانه این شرکت در شهرک صنعتی شمس آباد تهران افتتاح گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طرحدرمانایمپلنتدندانی،روشیموفقدر جایگزینیریشهدندانطبیعیازدست رفتهمیباشدکه میزاناستفادهازآندرسال­هایاخیررشدچشم گیری داشتهاست.

دکتر مجید روحی مدیر عامل شرکت دانش­بنیان کوشا فن پارس، با بیان اینکه این واحد تولیدی حوزه صنایع پیشرفته بر مبنای تکنولوژی روز دنیا بوده و کلیه تاسیسات زیربنائی، ماشین­آلات تولید، تجهیزات اندازه­گیری و کنترل، مواد اولیه و ابزار مصرفی  از کمپانی­های مطرح اروپا تامین شده است، گفت: در طراحی این سیستم ایمپلنتی، کلیه شاخص­های موثر مهندسی و فیزیولوژیک نظیر طراحیبدنهایمپلنت،ناحیه اتصال،نوع پوششسطح،طیف وسیع  قطعات پروتزیوکیتجراحیحرفه­ای کهازمهمترینعواملموفقیتاین طرح درمان می­باشند، لحاظ گردیده است.

 

سیستم ایمپلنت دندانی اویتا کلیه تست­های فنی، ارزیابی بیولوژیکی، تستهای حیوانی و ارزیابی بالینی را در آزمایشگاه­های مرجع سوئیس و دانشگاه­های برتر کشور از جمله صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر و علوم پزشکی تهران با موفقیت گذرانیده است. کوشا فن پارس آماده تامین حداکثری نیاز کشور و صادرات این گروه محصولات با کیفیت ممتاز در سطح برترین برندهای جهان و با قیمت مناسب می­باشد.

با اتکا به تجربه 30 ساله این شرکت دانش­بنیان در تولید تجهیزات دندانپزشکی، با تکیه بر منابع انسانی متخصص داخلی خود که همگی از جوانان نخبه فارغ­التحصیل دانشگاه­های مطرح کشور در رشته­های مهندسی و پزشکی می­باشند، این طرح را با موفقیت به بهره­برداری رسانید.

دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور ضمن تحسین این شرکت بیان داشت:

این اولین تجربه است، به خاطر دقت بالای ساخت این نوع ایمپلنت­ها و تکنولوژی بالایی که در تولید آن استفاده می­شود و هم به جهت دانش بالای طراحی، طرح ارزشمندی تلقی می­گردد. بازرایابی خاص این محصول نیز می­بایست بطور تخصصی با کمک دندانپزشکان متخصص صورت پذیرد. ایشان در پایان با اهدای تقدیرنامه هایی از اعضای هسته فناوری طرح تقدیر نمود.

دکتر وحدت رییس صندوق نوآوری و شکوفایی اظهار داشت: اتفاق مهم این رویداد این است که هزینه درمان حوزه سلامت دهان و دندان با بهره­برداری از این طرح کاهش می­بابد.

 

میانگین مصرف ایمپلنت­های دندانی در کشور بالغ بر یک میلیون واحد در سال می­باشد، که این میزان توسط واردات با میزان ارزبری حدود 100 میلیون دلار  تامین می­گردد. با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از این طرح کلان ملی، بستر تولید 200 هزار ایمپلنت دندانی در مجموعه مهندسی و تولیدی کوشا فن پارس ایجاد گردیده است.

دکتر روحی با تاکید بر برخورداری این گروه محصولات از کیفیت شاخص جهانی، که دریافت سفارشات خرید از کلینیک­های دندانپزشکی کشور آلمان موید این ادعاست، بیان داشت: از اهداف والای این شرکت، نهادینه­سازی طرح درمان ایمپلنت دندانی با عرضه کالا به قیمت مناسب برای عموم مردم می­باشد. کاهش هزینه­های درمان دندان از دست رفته با تعهد بر تامین مستمر نیاز کامل کشور در دستور کار این شرکت قرار دارد.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت دانش بنیان ایمپلنت دندانی سیستم ایمپلنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۶۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بر این است که به تولید و اشتغال کشور کمک کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین کارگروه اندیشه‌ورز تحقق شعار سال با حضور اساتید و صاحب نظران مطرح دانشگاه و مدیران و نمایندگانی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز پژوهش‌های مجلس، مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار، بنیاد ملی نخبگان، بانک مرکزی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صمت، سازمان بورس، سازمان امور مالیاتی، اتاق بازرگانی ایران، اتاق اصناف و سایر نهادها و دستگاه‌ها به میزبانی اداره کل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری سازمان ثبت برگزار شد.

ابوالفضل نصیری مدیرکل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیر تجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در اولین کارگروه هیأت اندیشه‌ورز که با حضور اساتید مطرح دانشگاه، نهادها و دستگاه‌های ذی ربط در حوزه کسب و کار و تولید برگزار شد، گفت: در پی اعلام شعار سال ۱۴۰۳ از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» توسط مقام معظم رهبری، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بخشنامه‌ای در ۸ بند جهت ایجاد بسترهای لازم برای مشارکت بیشتر مردم در جهش تولید در حوزه‌های مختلف ثبتی صادر کرد که ۴ مورد آن مربوط به اداره کل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری است.

وی افزود: بر این اساس ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری سازمان ثبت با تشکیل هیئت اندیشه‌ورز به منظور تحقق شعار سال و هم اندیشی و ارائه راهکارهای مؤثر جهت حمایت‌های حقوقی و ثبتی از شرکت‌های تولیدی در حوزه ثبت شرکت‌ها در سال جدید آغاز به کار کرد.

مدیر کل ثبت شرکت‌ها عنوان کرد: در این نشست مقرر شد پیشنهادات مطرح شده در کارگروه‌های علمی با حضور اساتید و صاحب نظران مطرح دانشگاه و مدیران و نمایندگانی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز پژوهش‌های مجلس، مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار، بنیاد ملی نخبگان، بانک مرکزی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صمت، سازمان بورس، سازمان امور مالیاتی، اتاق بازرگانی ایران، اتاق اصناف و سایر نهادها و دستگاه‌ها بررسی و جهت اجرا به رئیس سازمان ثبت ارائه شود.

نصیری گفت: سال گذشته در ۸ نشست کارگروه ستاد رفع موانع تولید، مصوبات خوبی صادر و عملی شد که در سال جاری نیز تلاش بر این است که فراتر از برنامه جلو رفته و به تولید و اشتغال کشور خود کمک کنیم.

فراهم کردن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری با هدف تسهیل در تسریع حضور مردمی، ایجاد بخش حمایت‌های حقوقی و توجیهی برای تشکل‌های مردمی، رونمایی از سامانه جامع ثبت شرکت‌ها، حذف کاغذ و دفاتر، الکترونیکی شدن درخواست‌ها از ابتدای خردادماه، دیدار مستقیم با مردم به طور روزانه در این اداره کل و واحدهای ثبتی، ایجاد درگاه اختصاصی ارائه نظرات و پیشنهادات مردمی، حمایت‌های حقوقی ثبتی جهت سرمایه گذاری داخلی و خارجی، تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای حل واحدهای تولیدی، از مواردی بود که پس از جمع بندی نهایی برای طرح کلی اجرایی در راستای تحقق شعار سال به رئیس سازمان ثبت گزارش می‌شود.

کد خبر 6080159

دیگر خبرها

  • تولید خوراک دام عشایر به همت شرکت تعاونی عشایر
  • افتتاح پارک علم و فناوری سلامت در سمنان
  • تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
  • افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس
  • تامین شیر مدارس به ۴۰۰ میلیون پاکت نیاز دارد
  • ضعف ایران در کاربرد خودروهای برقی با وجود تولید محصولات با کیفیت و ارزان توسط دانش‌بنیان‌ها
  • مرکز واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی در پارک پردیس افتتاح شد
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد
  • تلاش بر این است که به تولید و اشتغال کشور کمک کنیم