Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، یدالله روحانی ‌منش، مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با اشاره به آزادسازی ۱۱ زندانی جرائم غیر در ماه گذشته در استان، گفت: در مجموع در سال جاری ۱۸۶ زندانی جرائم غیر عمد در استان آزاد شده است.

او افزود: در مجموع ۴۸۴ میلیارد و ۲۷۲ میلیون ریال بدهی این زندانیان برآورد شده بود، در بین این افراد پنج پرونده مربوط به دیه، ۱۳۹ پرونده مالی، ۳۵ پرونده مهریه و هفت پرونده نفقه بوده است و ۱۷۸ نفر از این آزادشدگان مرد و هشت نفر نیز زن بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان عنوان کرد: مبلغ پرداختی صندوق تأمین خسارت بدنی چهار میلیارد و ۷۹۵ میلیون ریال، مبلغ اخذ گذشت رضایت‌نامه از شکات از سوی ستاد دیه ۱۳۵ میلیارد و ۱۷۱ میلیون ریال، نقدینگی مددجویان ۲۱ میلیارد و ۷۷۷ میلیون ریال، مبلغ اعصار به تقسیط ۲۴۰ میلیارد و ۵۰۲ میلیون ریال، مبلغ کمک پرداختی جهت پرونده مالی دیه ۴۶ میلیارد و ۷۵۹ میلیون ریال و مبلغ وام نیز ۳۵ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد دیه جرائم غیر عمد میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۶۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد به آزادی یک زندانی

همزمان با سومین روز از اردیبهشت ما، صدیقه پور امینی، مدیر عامل مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد با حضور در ستاد دیه استان یزد و بررسی پرونده مددجویان مشمول کمک این ستاد مردمی، مبلغ ۴۰ میلیون تومان بدهی یک پدر را که به دلیل عجز در پرداخت این مبلغ در زندان بود را اهدا کرد.

این بانوی نیکوکار در این خصوص گفت: یکی از آشنایان تصمیم گرفته تا مبلغی را به جای برگزاری مراسم چهلم مادرشان را به آزادی یک زندانی در بند اهدا کند و این مبلغ نیز در همین راستا به ستاد دیه استان اهدا شد.

گفتنی است این مؤسسه خیریه مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را نیز در ایام ماه مبارک رمضان به ستاد دیه استان اهدا کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان
  • کمک مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد به آزادی یک زندانی
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری