Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،با پیگیری نهاد پیشرفت و آبادانی شادگان و با حمایت بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان، طی آیینی با حضور سردار براتلو؛ رئیس کل حراست بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان و مدیران این دانشکده، مدیران سلامت شهرستان و جمعی از مسئولان شهری، تجهیزات پزشکی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال به بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان  اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکرالله سلمان‌زاده  رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در راستای اجرای پویش ایران همدل با پیگیری موسسه خیریه پیشرفت و آبادانی شادگان و حمایت بنیاد علوی از زیرمجموعه‌های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی این تجهیزات به بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان اهدا شد.

او ضمن قدردانی از حمایت‌های بی‌دریغ مجموعه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از بهداشت و درمان منطقه به ویژه در مناطق کمتر برخوردار افزود: ارزش ریالی تجهیزات اهدایی از سوی این بنیاد بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود که عمده‌ی آنها در بخش درمانی این بیمارستان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: این تجهیزات شامل یکدستگاه احیای پیشرفته (CPR)، یکدستگاه تخت احیای نوزاد، یکدستگاه RO ویژه بخش دیالیز، یک عدد پروب دستگاه سونوگرافی، یک‌دستگاه ABG آزمایشگاه، یکدستگاه چراغ سیالتیک پرتابل یک قمر، سه دستگاه نوار قلب، ۲ دستگاه انکوباتور ثابت نوزاد، ۴ دستگاه مانیتور علائم حیاتی پایه‌دار، ۲۵ دستگاه برانکارد در انواع: هیدرولیک، مخصوص سطح آسفالت و چرخدار ساده، ۳۰ دستگاه ویلچر، ۲۰ عدد تخت تاشوی همراه بیمار و ۱۰ عدد تخت بستری ۳شکن است که امروز به تجهیزات این بیمارستان افزوده شد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی تجهیزات پزشکی بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۶۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به بوشهر با حضور در پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر از خانواده سه شهید ارتش جمهوری اسلامی تجلیل کرد.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این آیین در سخنانی گفت: نقش ارتش در تمامی مراحل دفاع مقدس بسیار مهم و ارزنده بود؛ از مقاومت در خرمشهر، شکست حصر آبادان گرفته تا بسیاری از عملیات‌های تخصصی و عملیات‌های هوایی که موفقیت‌آمیز و راه‌گشا بود.

او اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی، باایمان، غیرتمند، ولایتمدار و وطن‌دوست است که این ویژگی‌ها موجب شد به دشمن اجازه غلبه ندهد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: ارتش در خودکفایی نیز پیشتاز بود و اکنون نیز تلاش می‌کند که با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های جهان خود را برای دفاع از کشور و انقلاب به‌روز نگه‌دارد.

دیگر خبرها

  • هویت رژیم جعلی صهیونیست به جهان نشان داده شده است
  • ۵ مصدوم در پی انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی در شادگان
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • تا نیمه سال تمامی تعهد واگذاری زمین ایثارگران انجام می‌شود
  • مردم استان بوشهر نماد ایرانی واقعی هستند
  • مستمری والدین شهدا به ۱۵۰ میلیون ریال در سال جاری رسیده است
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • معرفی بهترین برند‌های پاوربانک
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان