Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

شهردار منطقه 3 تهران گفت: مطالعات توسعه فضاهای زیر سطحی پایتخت، با هدف انتقال بار ترافیکی خودروها در میدان ونک تهران به زیر زمین آغاز می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، احمد تواهن، شهردار منطقه 3 تهران درباره رفع مشکل ترافیک در میدان ونک گفت: پروژه ی مطالعاتی انتقال ترافیک خودروها در میدان ونک و خیابان های اطراف آن به زیرزمین و تبدیل آن به پیاده راه، در بودجه سال 1400 شهرداری تهران پیش بینی شده است و پس از تامین اعتبار این پروژه زیرساختی شهری، مطالعات مزبور توسط مشاورین ذیصلاح برای دستیابی به بهترین طرح های  اجرایی انجام می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه 3 بیان کرد: این طرح از چهارراه شهید حقانی آغاز می شود و تا ابتدای خیابان ملاصدرا ادامه یافته و همین  فضا را در امتداد شمالی جنوبی محور ولیعصر در بر خواهد گرفت  و دو هدف اصلی را در بر خواهد داشت.

وی گفت: سهولت در تردد خودرو ها، کاهش زمان سفر در محدوده میدان ونک، تبدیل پیاده راه و بهره مندی شهروندان از جاذبه های گردشگری و خاطره انگیز و نیز سهولت دست یابی به مراکز فروشگاهی و خدماتی این محدوده از شهر تهران از اهداف اصلی این طرح خواهد بود.

 تواهن افزود: در این پروژه شهری به غیر از سازه های ترافیکی و حمل و نقل، مواردی از قبیل واحدهای تجاری، پارکینگ  و فضاهای خدماتی و تفریحی برای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان نیز پیش بینی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: حجم بالای تردد‌ شهروندان و خودروها مهم‌ترین دلیلی است که موجب شده میدان ونک که یکی از میادین قدیمی و فرا منطقه ای پایتخت به حساب می آید به عنوان اولویت توسعه فضاهای زیرسطحی تهران منظور شده و در دستور کار قرار داده شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ترافیک میدان ونک شهردار منطقه 3 تهران میدان ونک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۶۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج_ قزوین

آفتاب‌‌نیوز :

علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، امروز در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های استان، گفت: ترافیک در آزادراه تهران _ کرج _ قزوین به صورت سنگین است.

وی افزود: ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج _ قزوین حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس و در آزادراه کرج _ تهران محدوده فردیس تا کلاک کرج سنگین است.

زندی‌فر ادامه داد: درحال حاضر وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران _کرج _ قزوین در برخی مقاطع پرحجم است.

وی گفت: انتظار می‌رود رانندگان محترم با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس
  • یادواره های شهدا منتقل‌کننده دغدغه‌مندی شهدا به مخاطبین باشد
  • حذف و جابه‌جایی میدان بیستون با هدف روان‌سازی و گره‌گشایی ترافیک
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج_ قزوین
  • برق خورشیدی فضایی یک قدم به واقعیت نزدیک تر شد
  • گشت فوریت‌های اجتماعی در منطقه ۷ تهران
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • ناسا در پی راه سریع‌تر و ارزان‌تر برای انتقال نمونه‌های مریخ به زمین