Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده اتاق بازرگانی بندرعباس در غرب هرمزگان گفت: واگذاری امور به بخش خصوصی و هموار سازی مسیر برای فعالیت برای این بخش مهم، تنها کلید رشد اقتصادی کشور و استان هرمزگان است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، بدر دریابان در این رابطه اظهار داشت: نبض اقتصاد کشورها در دستان بخش خصوصی است و این در حالی است که فعالان اقتصادی ما به سختی امورات خود را به پیش می برند و قوانین یک شبه و غیرکارشناسی زمان و هزینه زیادی را متحمل این بخش حیاتی کشور کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: شهرستان بندرلنگه با چنین قدمت تاریخی در بعد تجاری نباید در بعد اقتصادی وضعیت امروز را شاهد می بود بلکه این شهرستان با توجه به نزدیکی به کشورهای حاشیه خلیج فارس باید در بعد تجاری حرف اول را می زد.

دریابان بیان داشت: سرعت رونق تجاری در بندرلنگه رضایت بخش نیست و ما به عنوان نمایندگان پارلمان بخش خصوصی می خواهیم مسیر توسعه تجاری هموارسازی و واگذاری امور به بخش خصوصی با سرعت بیشتری و بدون سنگ اندازی انجام شود.

نماینده اتاق  بازرگانی بندرعباس  در غرب هرمزگان بیان داشت: زیرساخت های تجاری بندرلنگه تقویت شود آیا سود آن به استان و کشور نمی رسد؟ ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان با چنین موقعیتی آیا به سود اقتصاد استان نیست؟ در واقع اهمیت بنادر غرب هرمزگان و قدمت تاریخی گمرک بندرلنگه و بندرکنگ در صادرات و واردات بر کسی پوشیده نیست، اما زمان رسیدن بندرلنگه به جایگاه واقعی خود در بعد تجاری همچنان در از هاله ای ابهام  باقی مانده است.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی بندرعباس تاکید کرد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس تمام تلاش خود را برای رفع موانع و مشکلات فعالان اقتصادی به کار بسته است و امید می رود مسوولان نیز همانند کشورهای توسعه یافته به اهمیت بخش خصوصی در رشد اقتصادی کشور واقف شوند و در واگذاری امور به بخش خصوصی تعلل نکنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخش خصوصی رشد اقتصادی واگذاری امور به بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق ۳۰ روستا در هرمزگان قطع است/ انسداد محور بندرلنگه به خمیر

مهرداد حسن‌زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به تداوم بارش‌ها در استان و لزوم توجه جدی مردم به هشدارها اظهار داشت: در حال حاضر مشکل خاصی در حوزه تأمین آب شهرها و روستاها وجود ندارد و وضعیت در این حوزه پایدار است.

وی افزود: در حوزه برق ۲ فیدر متوسط، ۱۴ پایه فشار ضعیف، یک دستگاه ترانس ۱۰۰ کیلو وات آسیب دیده و موجب اخلال در شبکه برق شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان ادامه داد: بر اثر آسیب‌های ناشی از بارندگی برق ۳۰ روستا در شهرستان‌های بندرعباس، قشم و بستک قطع شدن است که عوامل شرکت برق در حال تلاش برای رفع مشکل هستند.

حسن‌زاده تاکید کرد: در حال حاضر محور بندرلنگه به بندر خمیر در محدوه آبنمای کنخ مسدود شده است و رانندگان بایستی از مسیر جایگزین یعنی محور بندرلنگه- دژگان - بندر خمیر برای تردد استفاده کنند.

وی عنوان‌کرد: در شرق هرمزگان نیز محور فرعی جاسک به جگدان و محور آبنمای بشاگرد به صورت موقت مسدود شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان خاطرنشان‌کرد: مردم به شایعات توجه نکنند و همه اخبار از طریق اداره کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان دنبال کنند.

حسن زاده در رابطه با ویدئوی منتشر شده در رابطه با گرفتار شدن خودرویی ۲۰۶ در سیلاب، تاکیدکرد: بررسی‌های میدانی انجام شده و چنین در استان هرمزگان گزارش نشده است.

کد خبر 6079819

دیگر خبرها

  • کشف ۱۱ کیلوگرم شیشه در بندرلنگه
  • برق ۳۰ روستا در هرمزگان قطع است/ انسداد محور بندرلنگه به خمیر
  • عقب نشینی از خصوصی‌سازی اصولی با حکم رد دیون ۱۳۰ همتی بودجه
  • قدردانی جامعه اقتصادی هرمزگان از اقدام نیروهای مسلح و سپاه در حمله به رژیم صهیونیستی
  • تقدیر رئیس اتاق بازرگانی از پاسخ ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • موانع مشارکت مردم در اقتصاد باید رفع شود/ واحد‌های تولیدی با مشکلات تأمین ارز و نقدینگی مواجه اند؛ بانک مرکزی برای این وضعیت تدبیری بیندیشد
  • با سخت گیری های بانک مرکزی، جهش تولید مقدور نخواهد بود
  • ایران پاسخ درخوری به رژیم کودک‌کش صهیونیستی داد
  • حجم تجارت خارجی قزوین بیش از نیم میلیارد دلار شد
  • اهدای یک دستگاه ماموگرافی به بیمارستان شهدای بندرلنگه