Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، هشتمین نشست قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا و پانزدهمین نشست کمیته ارزیابی و نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در چهارمحال و بختیاری با لغو برخی از محدودیت‌های کرونایی در مناطق آبی و زرد استان برگزار شد.

در این نشست درخصوص بازگشایی باشگاه‌های ورزشی، مراکز تفریحی آبی، شهربازی، تئاتر، سینما، استخر شنا، مهادی کودک و برگزاری اجلاس نماز تصمیماتی اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست از بازگشایی مهادی کودک از ۱۲ بهمن ماه ۹۹ در استان خبر داد و گفت:  هم اکنون ۳۴۵ مهد کودک با یک هزار نفر پرسنل شاغل در استان فعالیت خود را از یکشنبه آینده ۱۲ بهمن ماه بر اساس رعایت نکات بهداشتی ابلاغی آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید

مسئولان و مردم باید دغدغه حفظ سلامت و جان مردم را داشته باشند

او افزود: ابتدا با انجام تست سریع از مربیان و مسئولین مهادی کودک، مناطق آبی (شهرستان‌های کوهرنگ، خانمیرزا، بن و سامان) با حداکثر ظرفیت ۲۵ نفر و در مناطق زرد با حداکثر ظرفیت ۱۵ نفر شروع به کار می‌کنند.

مردانی تاکید کرد: مهدکودک های استان با در نظر گرفتن فضای فیزیکی هر ۴ مترمربع برای هر کودک فعالیت خواهند کرد و چنانچه موردی مثبتی یافت شد مهد کودک به مدت ۱۴ روز تعطیل خواهد بود.

بازگشایی سینما، شهربازی ها، اماکن و سالن‌های ورزشی و برگزاری اجلاس نماز

رئیس قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در ادامه از سینما، شهربازی ها، اماکن و سالن‌های ورزشی در استان خبر داد و گفت: بر اساس پروتکل‌های ابلاغی در مراکز جمعی، پذیرش از طریق اپلیکیشن ماسک (غربالگری با کد ملی) انجام می‌شود و درصورتی که طی ۱۴ روز گذشته تست کرونای فرد مثبت باشد از ورود آن ممانعت خواهد شد.

مردانی تاکید کرد: همچنین اجلاس نماز در شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری با رعایت موارد بهداشتی و همچنین در نظر گرفتن فضای فیزیکی ۴ مترمربع به ازای هر فرد و حداکثر ۲ ساعت برگزار می‌شود.

او اضافه کرد: به منظور جلوگیری از غافلگیری و شروع پیک چهارم بیماری، بازگشایی‌ها بدون شتاب زدگی و به صورت آرام با زمان بندی و نظارت انجام می شود.

مردانی خاطرنشان کرد: خیز جزئی در آمار کشور از روز گذشته آغاز شده که امید است با هوشیاری مردم در رعایت اصول بهداشتی باید شیب صعودی کنترل و مدیریت شود.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لغو برخی از محدودیت های کرونایی قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری بارانی می‌شود

مهران چراغ‌پور اظهارداشت: بارش‌ها فردا در نواحی غربی و برای روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در نواحی شرقی استان با شدت و میزان بیشتری خواهد بود.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار هواشناسی در خصوص وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: در مناطق مستعد احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۴ برابری برنامه‌های فرهنگی استان اردبیل
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم
  • خبر‌های ورزشی ۲ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری بارانی می‌شود
  • چهارمحال و بختیاری بارانی می‌شود
  • نشست ساماندهی امور اتباع چهارمحال و بختیاری