Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@15:50:12 GMT

لزوم اجرای قانون رتبه بندی معلمان در کشور

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۶۵۹۱

لزوم اجرای قانون رتبه بندی معلمان در کشور

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به اینکه معلمان در بحث آموزش و تربیت نقش بسیار مهم و موثری دارند لذا اجرای قانون رتبه بندی معلمان بسیار مهم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «بهزاد علیزاده» در دیدار با «محسن حاجی میرزایی» وزیر آموزش وپرورش اظهار کرد: قانون رتبه بندی فرهنگیان یکی از موضوعاتی است که در مجلس شورای اسلامی به صورت جدی دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: استان ایلام یکی از استان‌های محروم و مرزی است که در طول ۸ سال دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی در حفظ و حراست از مرزهای میهن اسلامی ایفا نموده است.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس جامعه فرهنگی استان ایلام در دفاع از مرزهای کشور نقش بسیار ممتازی برخوردار بوده اند لذا توجه به رفاه معلمین و دانش آموزان استان امری بسیار ضروری است.

 

وی تصریح کرد: تجهیز و توسعه درمانگاه نگاه‌ای ایلام و شهرستان در شهر به عنوان تنها درمانگاه‌های فرهنگیان استان و راه اندازی کلینیک تخصصی برای ارائه بهتر خدمات درمانی بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

علیزاده گفت: باتوجه به موقعیت شهرستان دهلران راه اندازی اردوگاه دانش آموزی در شهرستان برای پذیرش راهیان نور سراسر کشور و استفاده دانش آموزان استان باید مورد توجه و حمایت قرار گیرد.

 

وی افزود: مطالبات فرهنگیان شاغل و بازنشسته استان بابت کمک هزینه ازدواج و مهدکودک‌ها و پرسنلی و غیرپرسنلی، اضافه کاری اداری و تدریس، بدهی ناشی از احکام صادره دیوان عدالت وسایر احکام قضائی، پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۸ مطالبات و معلمین اعزام به خارج از سنوات گذشته از مهترین مشکلات در استان ایلام است

 

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام تصریح کرد: پاداش مرخصی موضوع قانون جذب نیروهای انسانی به نقاط محروم و دورافتاده و جنگی مصوب سال ۶۷ متأسفانه حدود ۱۵۰۰ نفر از همکاران فرهنگی استان در دیوان عدالت اداری طرح دعوی شده که نیازمند توجه است.

 

علیزاده بیان کرد: در اجرای قانون تعیین تکلیف نیروهای حق تدریس و نهضت سوادآموزی قریب به ۷۰۰ پرونده که در کارگروه تخصصی استان و وزارت آموزش و پرورش تعیین شده که از محل ردیف بودجه ۹۸ تعداد ۱۱۹ سهمیه جذب آموزش و به کارگیری اختصاص یافته که نیازمند بازنگری، افزیش و جذب همه نفرات است.

 

علیزاده به ایجاد مجتمع رفاهی معلمان شهرستان های دره شهر و بدره اشاره و خاطرنشان کرد: ایجاد درمانگاه فرهنگیان در شهرستان آبدانان از دیگر خواسته‌ها ومطالبات فرهنگیان است که نیازمند توجه است.

 

پایان پیام/684

منبع: شبستان

کلیدواژه: رتبه بندی معلمان استان ایلام استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۶۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیفا دی ماه مارس به پایان رسید و اکنون همه در انتظار آغاز دوباره مسابقات باشگاهی در سراسر جهان هستند. بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران نیز در سال جدید قرار است با برگزاری دیدارهای معوقه آغاز شود که سپاهان با ۲ بازی عقب افتاده، برنامه پرفشاری دارد و سپس تیم‌های استقلال و پرسپولیس نیز دیدارهای خود را در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌کنند.

به گزارش ورزش سه، سه تیمی که امسال رقابت بسیار سخت و فشرده‌ای در صدر جدول رده‌بندی داشته و هر کدام از آنها برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کند. در حال حاضر سپاهان با دو بازی کمتر نسبت به سرخابی‌ها، در رتبه پایین‌تر قرار دارد، ولی می‌تواند با کسب پیروزی و به دست آوردن شش امتیاز، فاصله خود را کاهش داده و به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شود. هرچند که نباید از کنار نام تراکتور نیز به راحتی گذشت، چرا که شاگردان خمس هم یک بازی معوقه در پیش دارند و می‌توانند با کسب پیروزی در این دیدار، مثلث مدعیان را به یک چهار ضلعی تبدیل کنند.

وبسایت اوپتا به مانند هر هفته، رتبه‌بندی جدیدی از تیم‌های باشگاهی در سراسر جهان را منتشر کرده که طی آن استقلال به عنوان تنها تیم ایرانی موفق شده در میان ۱۰ تیم برتر قاره آسیا قرار بگیرد. آبی پوشان که فصل بسیار عجیب و پرحاشیه‌ای را تجربه کرده‌اند، در میان شگفتی همگان، سال را با صدرنشینی به پایان رساندند و اکنون نیز مدعی اول کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌روند. البته این چیزی نیست که در ابتدای فصل و با توجه به سطح یارگیری‌های تیم‌های مدعی قهرمانی، تصور می‌شد.

استقلال که در لیگ امسال تنها یک بار و در هفته سوم مقابل سپاهان و در اصفهان مغلوب شده، پس از اینکه در همان مرحله نخست رقابت‌های جام حذفی با شکست مقابل مس رفسنجان از دور پیکارها کنار رفت، اکنون می‌تواند با برنامه سبک‌تر و مدت زمان بیشتری برای استراحت، لیگ را از سر بگیرد که این می‌تواند پوئن مثبتی برای تیم نکونام باشد تا بتواند شگفتی که در پایان سال گذشته خلق کرده بودند را تکمیل نماید.

همین عملکرد خوب شاگردان نکونام باعث شده تا آنها در رتبه‌بندی سایت اوپتا بالاتر از تیم‌های پرسپولیس و سپاهان ایستاده و جایگاه نهم آسیا و ۲۴۶ جهانی را از آن خود کنند. نکته جالب اینکه استقلال در این رده‌بندی توانسته بالاتر از تیم فوتبال کاوازاکی ژاپن قرار بگیرد که تا مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان امسال نیز بالا آمده بود ولی با شکست مقابل شاندونگ چین، از دور بازی‌ها کنار رفت.

پرسپولیس نیز در رتبه یازدهم آسیا و ۲۶۰ جهان ایستاده است. سرخ پوشان نسبت به رنگینگ هفت روز گذشته، چهار پله در رده‌بندی جهانی صعود کرده‌اند، در حالی که استقلال یک رتبه تنزل یافته است. نکته جالب اینکه تیم فوتبال العین امارات که راهی دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شده و باید به مصاف الهلال عربستان برود، در رتبه چهاردهم جای گرفته؛ یعنی پایین‌تر از استقلال و پرسپولیس.

تیم فوتبال سپاهان نیز با قرار گرفتن در رتبه بیستم آسیا و ۳۳۱ جهان، دیگر تیم ایرانی است که نامش در میان تیم‌های برتر قاره دیده می‌شود. تراکتور نیز توانسته است جایگاه چهلم آسیا و ۵۴۹ جهان را به خود اختصاص دهد. چهار تیمی که به نظر می‌رسد جام قهرمانی امسال لیگ برتر به یکی از آنها خواهد رسید.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888783

دیگر خبرها

  • جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا
  • شرکت ۱۲۹ نفر از فرهنگیان آستارا در طرح شناسایی معلمان نمونه
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • تدوین برنامه یک‌ساله برای اجرای قانون هوای پاک
  • تدوین برنامه یک ساله برای اجرای قانون هوای پاک
  • تدوین برنامه یکساله برای اجرای قانون هوای پاک
  • رتبه دوم قم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • صدور احکام رتبه بندی برای بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش
  • لزوم اجرای کامل برنامه های ابلاغی دادستانی کل کشور
  • شرکت عمران شهر رامشار در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت رتبه برتررا کسب کرد