Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@09:17:39 GMT

سپاهان: به دنبال جذب ترابی هستیم

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۶۶۳۹

سپاهان: به دنبال جذب ترابی هستیم

باشگاه سپاهان می‌گوید به طور رسمی نه اما به دنبال جذب مهاجم ایرانی العربی قطر هستیم.

به گزارش مشرق، طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر ارسال نامه رسمی باشگاه سپاهان به العربی برای جذب مهدی ترابی مطرح شده است.

باشگاه سپاهان در این رابطه به ایسنا گفت: به طور رسمی نه اما به دنبال جذب مهاجم ایرانی العربی هستیم و باید ببینیم شرایط به چه شکلی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه العربی پس از جذب یوسف المساکنی، قصد دارد نام مهدی ترابی مهاجم ایرانی‌اش را از لیست خارج کند و به همین دلیل چند باشگاه ایرانی و یک باشگاه ترکیه‌ای برای جذب مهدی ترابی دست به کار شده‌اند. باید دید تکلیف مهاجم العربی چه خواهد شد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی تیم فوتبال سپاهان مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان به دنبال طلسم شکنی ۱۰ ساله/ آلومینیوم در انتظار اولین برد

به گزارش خبرنگار مهر، در روز پایانی رقابت‌های لیگ برتر دو دیدار برگزار می‌شود که در مصافی حساس تیم‌های رده سوم و پنجم لیگ برتر (سپاهان و ملوان) در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی رو در روی هم قرار می‌گیرند. در دیگر بازی امروز یکشنبه دوم اردیبهشت نیز تیم‌های ذوب آهن و آلومینیوم به مصاف هم می‌روند.

ذوب آهن - آلومینیوم

تیم آلومینیوم در حالی امروز رو در روی ذوب آهن قرار می‌گیرد که این تیم تاکنون در ادوار رقابت‌های لیگ برتر نتوانسته ذوب آهن را شکست دهد. این دو تیم تاکنون ۷ بار رو در روی هم قرار گرفتند که حاصل آن دو پیروزی برای ذوب آهن و ۵ تساوی بوده است. هر دو تیم ۳۰ امتیازی هستند و به دلیل تفاضل گل ذوب آهن در رده هشتم و آلومینیوم در جایگاه دهم ایستاده است.

ذوب آهن در ۵ بازی اخیر خود متحمل ۳ شکست شده و کسب یک پیروزی و یک تساوی دستاورد شاگردان محمد ربیعی بوده است. در طرف مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی در ۵ بازی اخیر خود، دو شکست، دو تساوی و یک پیروزی را به دست آورده‌اند و عملکرد هر دو تیم در بازی‌های اخیر درخشان نبوده در حالی که هم ذوب آهن و هم آلومینیوم در نیم فصل اول نتایج قابل قبولی را به دست آورده بودند. دیدار رفت دو تیم با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. بازی امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان و با قضاوت سعید رحیمی مقدم در ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود.

ملوان - سپاهان

تیم ملوان با هدایت مهدی تارتار یکی از بهترین فصل‌های حضور خود در ادوار مسابقات لیگ برتر را تجربه می‌کند و توانسته تا به اینجای رقابت‌ها، عملکرد درخشانی داشته باشد و یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیایی نیز محسوب می‌شود.

در ۱۰ بازی اخیر رو در روی دو تیم، ملوانی‌ها ۳ و سپاهانی‌ها دو بار به پیروزی رسیده‌اند و ۵ بار بازی با نتیجه تساوی خاتمه یافته است. آخرین پیروزی سپاهان در لیگ برتر برابر ملوان به تاریخ ۱۷ فروردین سال ۱۳۹۳ بر می‌گردد و بیش از ۱۰ سال است که زردپوشان اصفهانی نتوانسته‌اند ملوان را شکست دهند. دیدار رفت دو تیم نیز با نتیجه ۳ بر ۲ به سود ملوان به پایان رسید و شاگردان مهدی تارتار امیدوارند تا این بار و در مقابل هواداران خود برابر سپاهان به پیروزی دست یابند.

سپاهان در این بازی محمد دانشگر را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و محمدجواد حسین نژاد و آریا یوسفی نیز به آمادگی مناسب برای حضور در ترکیب تیم خود نرسیده‌اند. سپاهان با ۴۲ و ملوان با ۳۸ امتیاز به ترتیب در رده‌های سوم و پنجم جدول قرار گرفته‌اند و پیروزی در این بازی می‌تواند امید هر دو تیم را برای تصاحب جایگاه سومی و سهمیه آسیایی بیشتر کند.

این بازی از ساعت ۱۷ و با قضاوت مرتضی منصوریان برگزار می‌شود.

کد خبر 6083590

دیگر خبرها

  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • رسمی: یک بازیکن دیگر از تیم ملی والیبال انصراف داد
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • بازگشت رسمی حسن یزدانی به تیم ملی
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا
  • سپاهان به دنبال طلسم شکنی ۱۰ ساله/ آلومینیوم در انتظار اولین برد
  • سرمربی پورتو: تولد دوباره طارمی؟ او همیشه متعهد و حرفه ای بوده است
  • تمجید کونسیسائو از مهدی طارمی/ مهاجم ایرانی متعهد و حرفه ای است
  • هفته ۹ جی لیگ ژاپن؛ زاهدی در رده سوم گلزنان، برد ویسل کوبه