Web Analytics Made Easy - Statcounter

عسگری با اشاره به اهمیت خدمات دهی در آرامستان بهشت سکینه کرج گفت: مجموعه های معراج در قالب استاندارد های معین با هدف ارائه خدمات به صورت کامل به مردم افتتاح شد.

« عسگری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اعلام خبر افتتاح مجموعه های معراج در آرامستان های شهر کرج گفت: خدمات دهی به شهروندان به صورت استانداردهای لازم از محورهای اصلی اهداف افتتاح طرح مجموعه های معراج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان آرامستان های شهرداری کرج افزود: ارائه خدمات به صورت استاندارد در مجموعه های معراج آرامستان بهشت سکینه کرج با هدف تأمین رضایت مردم از جمله اقداماتی است که شهرداری کرج آن را مورد نظر قرار داده است. 

 

وی با اشاره به اهمیت بسترسازی هدفمند به منظور ارائه خدمات مطلوب در آرامستان ها بیان کرد: محوطه سازی مجموعه های معراج شامل خانه سلامت، فروشگاه های فرهنگی، تشییع پزشکی، محل اقامه نماز میت، مرکز اورژانس، المان معراج است.

 

رئیس سازمان آرامستان های شهرداری کرج خاطرنشان کرد: هدف از این طرح که در فضای ۱۷ هزار متر مربع است ارائه خدمات مطلوب به مردم که مبلغ ۲۰ میلون تومان برای این امر هزینه شده است. 

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: آرامستان کرج بهشت سکینه کرج عسگری خدمات رسانی به مردم مجموعه های معراج ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در دیدار رئیس و کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه بوشهر، اظهار داشت: رضایتمندی مردم از بانک مهر بوشهر نشان از تعامل این بانک با مردم و درک مردم از این است که بانک در مقام خدمت است.

وی با اشاره به سه شکل نظام بانکی، افزود: یک بانک باید در فضای خدمتگزاری اقدامات حمایتی انجام دهد و تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد پایین و اقساط درازمدت به مردم ارائه کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یادآور شد: نظام بانکداری کشور دچار بیماری جدی است و اثرات آن به جای دیگر هم اصابت می کند.

وی خواستار تسریع در ارائه خدمات بانکی به ویژه در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری شد و عنوان کرد: روابط عمومی بانک مهر باید کارهای بزرگی که این بانک انجام داده است را با ارتباط گیری با صداوسیما و تولید کلیپ های کوتاه منعکس کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: خدمات به موقع و قرض الحسنه باعث اعتماد و مراجعه بیشتر مردم شده و می تواند این بانک را به عنوان یک مدل و الگو مطرح کند.

وی تاکید کرد: بانک ها در زمینه ارائه خدمات اجتماعی به مردم به ویژه نیازمندان مانند توزیع بسته های معیشتی ورود کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خواستار افزایش شعبات بانک مهر ایران در استان بوشهر شد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • ۱۶۰۰۰ مترمربع از معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد آسفالت شد
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت
  • ارائه خدمات درمانی سپاه به هزار و ۶۰۰ شهروند قزوینی
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق «پلیس من» فراهم شد
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق پلیس من فراهم شد