Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@18:03:52 GMT

سیر نزولی شیوع کرونا در استان البرز متوقف شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۷۱۰۲

سیر نزولی شیوع کرونا در استان البرز متوقف شد

گروه‌ استان‌ها- سخنگوی ستاد مبارزه با ویروس کرونا در استان البرز با بیان اینکه "تهدید شروع پیک چهارم در استان البرز وجود دارد" گفت: تاکنون با عدم بازگشت سیر نزولی جدید در استان روبه‌رو هستیم. - اخبار استانها -

مهرداد بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در زمینه وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان البرز با بیان اینکه "با اعمال محدودیت‌های سخت تردد در تمام کشور از جمله استان البرز با کاهش مراجعات، بستری و فوتی‌ها روبرو بودیم" اظهارداشت: در حال حاضر این روند نزولی کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به دلیل وضعیت آب هوای وضعیت بسیار شکننده است، افزود: در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تهدید شروع پیک چهارم در استان وجود دارد.

اردبیل با تهدید بازگشت به وضعیت زرد کرونایی مواجه است؛ آغاز پیک چهارم با ادامه سریال بی‌توجهی‌هاموج چهارم کرونا در نتیجه بی‌توجهی به پروتکل‌ها استان ایلام را فرا می‌گیرد

سخنگوی ستاد مبارزه با ویروس کرونا در استان با اشاره به اینکه "در حال حاضر وضعیت نسبتا ثابتی در استان حاکم است" بیان کرد: چند روز بدون فوتی را در هفته گذشته در استان تجربه کردیم که این میزان در حال حاضر صفر نیست و روزانه فوتی‌های قطعی کرونا نیز به ثبت رسیده است.

بابایی عادی‌انگاری این بیماری احتمال بروز پیک چهارم این بیماری را بیش از پیش می‌کند، تصریح کرد: تمامی افراد در همه سنین در جامعه باید با رعایت توصیه‌های گفته شده بهداشتی به عدم ابتلا خود و دیگر افراد جامعه کمک کنند.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس استان البرز کرونا در استان پیک چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بیش از ۴۰ هزار نفر در رشته علوم آزمایشگاهی فعال هستند. این رشته در ایام کرونا در صف اول مواجهه با ویروس کرونا بود و در سایر مواقع نیز از جمله رشته‌هایی است که در ارتباط مستقیم با عوامل عفونی و ویروسی است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   آقای یار محمدی از جمله افرادی که ۳۲ سال در این رشته کار کرده و همکارانی داشته که در حین کار به علت آلودگی با نمونه ویروسی به هپاتیت مبتلا شده است. آقای یار محمدی در این باره گفت: متاسفانه برخی همکاران ما در این رشته بعلت مواجهه با نمونه‌های ویروسی به ایدز و هپاتیت آلوده شدند و برخی جانشان را از دست دادند. البته پیگیری‌های ما نشان می‌دهد هنوز مصوبه هیات وزیران در سال ۹۵ در خصوص اعمال سختی کار برای رشته آزمایشگاه اجرایی نشده است. محسنی بند پی گفت: باید این مصوبه در بخش خصوصی همچون بخش دولتی شامل حال شاغلین رشته آزمایشگاه شود و رفتار دوگانه‌ای نباید در این دو بخش وجود داشته باشد. از دیگر مشکلات این رشته محدودیت‌هایی است که برای اداامه تحصیل فارغ التحصیلان آن وجود دارد. موضوعی که سال هاست وزارت بهداشت در حال پیگیری آن است حسین درگاهی در این باره گفت: کمیته‌های تخصصی در حال بررسی این موضوع هستند و در صورت نیاز سنجی برای این رشته اجرا میشود. خبر خوب اینکه روز گذشته شورای انقلاب فرهنگی اعلام کرد ۳۰ فروردین در تقویم کشور به نام روز آزمایشگاه ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • (عکس) آخرین وضعیت جدول لیگ برتر بعد از هفته بیست و چهارم
  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۱ فروردین ماه
  • وضعیت آب‌وهوا طی روزهای آینده/ بارش باران در این استان‌ها
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۳۱ فروردین / تردد روان در محورهای شمالی
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۰ فروردین ماه
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۹ فروردین ماه