Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه ترکیه با اشاره به صرفنظر کردن اتحادیه اروپا از تحریم این کشور گفت: فرصت جدیدی برای گفت‌وگوهای این کشور با اتحادیه فراهم شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مولود چاووش اوغلو در تماس با استف بلوک همتای هلندی خود با بیان اینکه امروز فرصت جدیدی برای گفتگوی ترکیه با اتحادیه اروپا فراهم شده است، اظهار داشت: پنجره فرصت به روی دو طرف گشوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلوک نیز در این گفتگو گفت: معتقدم که مشارکت با ترکیه دارای اهمیت بسیار بالایی است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

چاووش اوغلو: ترکیه خواستار برداشته شدن روادید اتحادیه اروپا برای اتباع خود استانتظارات ترکیه از اتحادیه اروپا

اتحادیه اروپا از تحریم ترکیه در حال حاضر صرفنظر کرده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترکیه ترکیه اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آی‌اواس17.5 به افراد اتحادیه اروپا اجازه می‌دهد که اپ‌ها را از وب‌سایت‌ها دانلود کنند

ایتنا - توسعه‌دهندگانی که می‌خواهند اپ‌های قابل دانلود را در وب‌سایت‌های خود ارائه دهند، باید فرآیند تأیید محضری (Notarization) اپل را به اجرا در آورند، باید حداقل دو سال سابقه عضویت در برنامه توسعه‌دهنده اپل داشته باشند، و توسعه‌دهنده باید مستقر در اتحادیه اروپا یا دارای شعبه‌ای در آنجا باشد. به‌تازگی اپل iOS 17.5 beta 2 را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد؛ اهمیت این نسخه از این جهت که است که حاصل ناچار شدن اپل به پیروی از قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا (DMA) است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از GSMArena، از iOS 17.5 به بعد دارندگان آیفون در منطقه اتحادیه اروپا قادر خواهند شد که اپ‌ها را از وب‌سایت‌ها دانلود کنند – اقدامی که با عنوان سایدلودینگ شناخته می‌شود. دیگری نیازی به مراجعه به اپ استور اپل یا هر فروشگاه اپ دیگری برای این موضوع نیست. اپل همچنین، به لطف DMA، از iOS 17.4 پشتیبانی از اپ‌استورهای جایگزین را آغاز کرده است.

به این ترتیب امکان یافتن اپ‌ها قدری منعطف‌تر می‌شود. البته اپل این قابلیت را کاملاٌ رایگان در اختیار قرار نمی‌دهد. توسعه‌دهندگانی که می‌خواهند اپ‌های قابل دانلود را در وب‌سایت‌های خود ارائه دهند، باید فرآیند تأیید محضری (Notarization) اپل را به اجرا در آورند، باید حداقل دو سال سابقه عضویت در برنامه توسعه‌دهنده اپل داشته باشند، و توسعه‌دهنده باید مستقر در اتحادیه اروپا یا دارای شعبه‌ای در آنجا باشد.

 
و البته فقط اینها نیست. تنها اپ‌هایی که در سال گذشته یک میلیون نصب اول یا بیشتر سالانه در iOS در اتحادیه اروپا داشته‌اند واجد شرایط توزیع به این روش هستند. بنابراین، هنوز دیوارهای اپل وجود دارد، اما کوتاه‌تر شده‌اند.. خبر خوب این است که اپ‌های دانلود شده از وب‌سایت‌ها را می‌توان مانند سایر اپ‌های پشتیبان‌گیری، بازیابی و به‌روزرسانی کرد.
 
هنگامی که کاربر می‌خواهد چنین اپی را نصب کنید، یک برگه سیستم می‌بیند که نام اپ، نام توسعه‌دهنده، توضیحات اپ و اسکرین‌شات‌هایی از آن را نشان می‌دهد، و باید به آن برنامه‌نویس مجوز صریح دهید تا اپ خود را نصب کند. کاربران فقط می‌توانند از این ویژگی در داخل اتحادیه اروپا و فقط در آیفون‌ استفاده کنند.
 
مزیت همه این‌ها برای توسعه‌دهندگان این است که آنها مجبور نخواهند بود برای اپ‌هایی که در وب‌سایت‌ها توزیع می‌شوند مبلغی از فروش اپلیکیشن‌ها را به اپل بپردازند. اما این بدان معنا نیست که آنها چیزی پرداخت نخواهند کرد - اپل برای هر نصب سالانه بیش از یک میلیون در سال گذشته کارمزد 0.5 یورویی موسوم به «هزینه فناوری اصلی» را طلب می‌کند. خوشبختانه، این هزینه حداقل برای موسسات غیرانتفاعی، موسسات آموزشی و نهادهای دولتی معاف شده است.

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره تحولات اخیر منطقه
  • آی‌اواس17.5 به افراد اتحادیه اروپا اجازه می‌دهد که اپ‌ها را از وب‌سایت‌ها دانلود کنند
  • بایدن : تحریم‌ ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم / این تحریم‌ها، رهبران و نهاد‌های مرتبط با سپاه، وزارت دفاع و برنامه موشکی و پهپادی ایران را هدف قرار می‌دهند
  • اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی را علیه برنامه پهپادی ایران اعمال می‌کند
  • بازی مجدد اتحادیه اروپا با مهره سوخته تحریم‌ها علیه ایران
  • واکنش جدید آمریکا و اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران
  • امباپه فصل بعد با رئال قهرمان اروپا می‌شود
  • ائتلاف چند کشور علیه ایران | تصمیم ضدایرانی گروه هفت مشخص شد
  • رقابت اسرائیل و اوکراین برای جلب توجه غرب در نشست سران اروپا
  • ساز مخالف اسلواکی در اتحادیه اروپا؛ باز هم پای روسیه در میان است