Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@07:36:40 GMT

سامانه بارشی وارد کهگیلویه و بویراحمد می شود

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۷۳۴۰

سامانه بارشی وارد کهگیلویه و بویراحمد می شود

ولی بهره مند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی طی ۴۸ ساعت آینده جو استان پایدار خواهد بود.

وی افزود: از بعد از ظهر جمعه با ورود سامانه بارشی به جو استان بارش ها در پاره ای از مناطق استان آغاز و با تقویت آن از بامداد شنبه تا عصر شنبه در تمامی مناطق استان بارش باران پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در مناطق مستعد و کوهستانی بارش برف و تگرگ، گاهی رعد و برق، مه آلودگی، در بعضی ساعات وزش باد شدید قابل پیش بینی خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:  ظرف ۲۴ ساعت گذشته دهدشت با بیشینه ۲۰.۶ درجه سانتی گراد گرمترین و یاسوج با کمینه دمای منفی ۲.۶  درجه سانتی گراد سردترین نقاط استان بوده اند.

بر اساس آخرین اطلاعات سازمان هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی بلند مدت سه ماهه تا اردیبهشت ماه جاری بارش ها به ویژه در مناطق جنوب غرب نرمال خواهد بود.

میانگین بلند مدت سالیانه بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد ۵۷۶.۵ میلیمتراست. 

کهگیلویه و بویراحمد با مساحتی حدود ۱۶ هزار و ۲۴۹ کیلومترمربع، سرزمینی مرتفع و کوهستانی با اقلیم سردسیری و گرمسیری در جنوب غربی ایران قرار دارد.

این استان یک درصد مساحت کشور را در اختیار دارد.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد بارش باران یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد بارش باران یاسوج کهگیلویه و بویراحمد بارش باران یاسوج اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی اصفهان فردا سوم اردیبهشت؛ صدور هشدار زرد بارش

یکشنبه دوم اردیبهشت با ورود سامانه بارشی جدیدی در نیمه جنوبی کشور، استان‌های هرمزگان، نیمه جنوبی کرمان، جنوب استان فارس، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و جنوب استان بوشهر جوی بارانی و هشدار قرمز خطر سیل دارند. این سامانه بارشی فردا چهارشنبه نیمه جنوبی و غربی استان اصفهان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

کد خبر 746644

دیگر خبرها

  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • بارش باران بهاری در لرستان و خوشحالی مردم
  • هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد
  • رگبار پراکنده باران و رعد و برق در زنجان
  • بارش شدید باران در راه گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • باران در راه مازندران
  • هواشناسی اصفهان فردا سوم اردیبهشت؛ صدور هشدار زرد بارش
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا | رگبار باران و تگرگ در این مناطق
  • سامانه بارشی وارد خوزستان می‌شود