Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:29:31 GMT

واعظی: صدا و سیما نباید مردم را ناامید کند

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۷۴۲۵

واعظی: صدا و سیما نباید مردم را ناامید کند

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمود واعظی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اظهارات یک مقام صهیونیستی اظهار کرد: ما قصد جنگ نداریم ولی در دفاع از کشور جدی هستیم. برخی از مسئولین رژیم صهیونیستی فکر می کنند هر حرفی که بزنند، واشنگتن حرف‌شان را می‌پذیرد. حالا ترامپ بود و دامادی داشت که عملاً و در حقیقت کارگزار صهیونیست‌ها در واشنگتن بود و کارهایی را انجام می‌داد و نظرات رژیم صهیونیستی را تحمیل می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دفتر رییس جمهوری افزود: دولت جدید آمریکا مانند سایر کشورها، استقلال خود را دارد و اینها تلاشی است که برای ایجاد جنگ روانی انجام می‌دهند. چون مسئله بازگشت آمریکا به برجام و برداشتن تحریم‌ها موضوعی است که  هم رژیم صهیونیستی و هم برخی از کشورهای منطقه از جمله عربستان سعودی خیلی مخالف هستند و تلاش می‌کنند و لابی‌های آنها هم در واشنگتن شروع شده و تلاش می‌کنند که این اتفاق نیفتد. من فکر می‌کنم که ما نباید این جور مسائل را جدی بگیریم چراکه بیشتر جنگ روانی و تبلیغاتی است.

وی در پاسخ به سوالی درباره دعوت نشدن رییس سازمان صدا و سیما به جلسه هیات دولت و ارتباط آن با برنامه زنده‌ای که از تلویزیون پخش شد، تصریح کرد: صدا و سیما در برخی‌ از برنامه‌هایی که دارد چه برنامه‌های زنده و چه برنامه‌های دیگر، در گزینش افرادی که برای موضوعات دعوت می‌کند به نوعی افرادی را دعوت می‌کنند که تابلو و مخالف دولت هستند.

رییس دفتر رییس‌جمهوری اضافه کرد: در شرایطی که ما بیش از هر زمان دیگر نیاز به وحدت و انسجام داریم و باید بتوانیم با یک صدا در مقابل دشمنانمان در خارج بایستیم و با انسجام از جنگ تحمیلی اقتصادی عبور کنیم، صدا و سیمای ما با مستنداتی که ساخته می‌شود و با برنامه‌هایی که می‌گذارد نباید مردم را ناامید کند و باید به گونه‌ای عمل کند که آدرس انسجام و وحدت بدهد.

واعظی خاطرنشان کرد: در برنامه‌ای که یک روحانی را در برنامه زاویه دعوت کرده بودند اینکه به طور صریح و با لحن بسیار بد به رییس جمهوری توهین می‌کند، برای وزرای ما قابل قبول نبود و گفتند درست نیست صدا و سیمایی که متعلق به نظام هست این‌طور عمل کند و نتیجه این شد که باید این مسائل را مقداری ساماندهی کنیم.

برچسب‌ها صدا و سیما جنگ تحمیلی واشنگتن عربستان سعودی ایالات متحده آمریکا دولت محمود واعظی رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صدا و سیما جنگ تحمیلی واشنگتن صدا و سیما جنگ تحمیلی واشنگتن عربستان سعودی ایالات متحده آمریکا دولت محمود واعظی رژیم صهیونیستی اخبار کنکور رژیم صهیونیستی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد

جاویدپور سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: سامانه تلفنی۱۱۱، سامانه اینترنتی ۱۱۱، میز خدمت و نامه‌نگاری، چهار راه ارتباطی مردم با رییس جمهور و هیات دولت در سفر به استان سمنان بود.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: بیشترین ثبت درخواست‌ها از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت با فراوانی ۴۷ هزار و ۵۶۰ درخواست ثبت شد.

وی بیان کرد: سامانه ارتباط مردم و دولت در سمنان(سامانه تلفنی ۱۱۱) با ۶۰۰ کاربر پاسخگوی شهروندان این استان برای ثبت درخواست‌ها در سفر دولت سیزدهم بود.

وی ادامه داد: ۳۰ میز خدمت در مناطق مختلف و به همت دستگاه‌های اجرایی در سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت به استان سمنان برپا بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • وقتی اسکای نیوز ناامید شد
  • رویکرد اردن به مساله فلسطین/ از همدلی مردم تا هم‌سویی دولت با غرب
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • قدس در گفت‌وگو با کارشناسان بررسی کرد؛ تحرکات دولت اردوغان برای بازتعریف نقش ترکیه در موضوع فلسطین
  • ترکیه و بازتعریف نقش در موضوع فلسطین
  • رییس صدا و سیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • رئیس جمهور: برای مردم پاکستان که از ظلم رژیم صهیونیستی به ستوه آمده‌اند احترام قائلیم
  • اتهام زنی واهی اسرائیل علیه ایران
  • رییس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده‌ای نیست
  • رییس صدا و سیما : مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده ای نیست