Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@06:30:19 GMT

پرسپولیس طلب والنسیا را پرداخت کرد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۷۴۴۶

پرسپولیس طلب والنسیا را پرداخت کرد

باشگاه پرسپولیس از پرداخت مطالبات مربی سابق خود خبر داد.

قدس آنلاین: طلب اینیگو والنسیا طبق حکم صادره از سوی کمیته انضباطی فیفا و با پیگیری صورت گرفته از سوی باشگاه برای تامین اعتبار لازم به حساب وی واریز شد.

پرونده اینیگو والنسیا، یکی از دستیاران گابریل کالدرون، جزو مواردی بود که در دادگاه داوری ورزش برای آن استیناف‌خواهی شده بود ولی در نهایت باشگاه، با توجه به رقم مورد تعهد و هزینه‌های رسیدگی در CAS، تصمیم گرفت، آن را از جریان رسیدگی خارج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت باشگاه در نهایت روز گذشته (سه‌شنبه) پس از تامین اعتبار ارزی مورد نیاز، نسبت به واریز به شماره حساب اعلامی اقدام کرد.

در حال حاضر منتظر رسیدن پول به حساب و اخذ تایید آن هستیم تا با ارسال سند به فیفا، این پرونده بسته شود. 

شکایت اینیگو از باشگاه پرسپولیس مربوط به فصل گذشته است که به رای قطعی رسیده بود اما تیم مدیریتی فعلی نسبت به پرداخت این طلب اقداماتی را صورت داد و پرونده را بدون ایجاد مشکلات بیشتر از جمله محرومیت، مختومه کرد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس محروميت پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدالت محوری در دستور کار مسئولان دادگستری باشد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در نشست شورای عالی قضایی استان  با دادگستری اظهار داشت: اگر چنانچه اتقان آرای وجود داشته باشد پدیده کارچاق کنی کاهش پیدا می کند به همین منظور تحقق عدالت جز ارکان زندگی اجتماعی است که ناگزیریم برای تحقق آن تلاش کنیم.

رئیس کل دادگستری استان ایلام نیز در این نشست از کاهش اطاله دادرسی پرونده‌های ورودی به دادگستری استان خبر داد و عنوان کرد: از هزار و ۳۵۰ پرونده ورودی در دو سال گذشته بیش از هزار و ۲۵۰ پرونده رسیدگی شده است.

علی محمدی در ادامه اضافه کرد: دادگاه‌های کیفری استان در بحث رسیدگی به پرونده‌های خشن نیز حائز رتبه‌های برتر کشور شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • مجازات کابینت ساز متخلف در ارومیه
  • محکومیت سه میلیارد ریالی قاچاقچی احشام در سلماس
  • پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • عدالت محوری در دستور کار مسئولان دادگستری باشد
  • جبران خسارت ۳۴۰ میلیون ریالی شاکی پرونده خدمات آسانسوردر ارومیه
  • توقیف ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • رسیدگی تعزیرات به پرونده ۶ متهم قاچاقچی
  • ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در کنگاور کشف شد