Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس جمهور درباره نامه خود به همتی و نوبخت درباره تخصیص یک میلیارد یورو ارز به ستاد کرونا گفت: گزارش مربوط به این رقم را به مردم ارائه کردم.

به گزارش ایمنا، اسحاق جهانگیری صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با دستور وی به نوبخت و همتی در زمینه شفاف سازی هزینه‌کرد ارز یک میلیارد یورویی از صندوق توسعه ملی اظهار کرد: گزارشی از سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و وزارت بهداشت و درمان گرفتم و روی گزارش نوشتم که حتماً منعکس شود؛ بنابراین گزارش را به مردم دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سوالی در مورد هشدار رژیم صهیونیستی نسبت به برنامه‌ریزی برای حمله به ایران گفت: رژیم صهیونیستی در حدی نیست که در رابطه با این موضوع اظهار نظر کند.

معاون اول رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوال که برخی خبرها حکایت از این دارد که شما گزینه اصلی اصلاح‌طلبان در انتخابات سال ۱۴۰۰ هستید، گفت: عجله نکنید، آن‌قدر صحبت می‌کنم که خسته شوید.

منبع: ایرنا

کد خبر 471243

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری معاون اول رييس جمهور ستاد ملی مبارزه با کرونا انتخابات 1400 بانک مرکزي اصلاح طلبان رژیم صهیونیستی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۱.۳۵ میلیارد دلاری رژیم صهیونیستی برای مقابله با پاسخ شب گذشته ایران

رسانه‌های اسرائیلی روز یکشنبه گزارش کردند رهگیری ده‌ها موشک و پهپاد ایرانی توسط رژیم صهیونیستی در شب گذشته، هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد شِکِل (۱.۳۵ میلیارد دلار) داشته است.

به گزارش ایسنا، روزنامه یدیعوت آحارونوت به نقل از ژنرال رام امیناخ، مشاور مالی سابق رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، گزارش کرد هزینه دفاع شب گذشته، بین چهار تا پنج میلیارد شِکِل (۱.۰۸ تا ۱.۳۵ میلیارد دلار) برآورد شده است.

وی گفت: من فقط درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهایی که ایرانی‌ها پرتاب کردند، صحبت می‌کنم و نه صدمات دیگری که این بار، اندک بودند.

امیناخ اظهار کرد: یک موشک «آرو» که برای رهگیری موشک بالستیک ایرانی استفاده می‌شود، ۳.۵ میلیون دلار قیمت دارد، در حالی که هزینه یک موشک «عصای جادویی» بعلاوه انواع هواپیماهایی که در رهگیری پهپادهای ایرانی استفاده شدند، یک میلیون دلار است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری ای نیوز، پیش‌تر روزنامه اسرائیلی هاآرتص به نقل از دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گزارش کرده بود حدود ۳۵۰ موشک و پهپاد از ایران به سمت اسرائیل شلیک شد که اکثر آنها رهگیری شدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شنبه اعلام کرد در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • عملیات مقتدرانه «وعده صادق» تجلی اراده ملت ایران بود
  • یک جدول ریاضی داریم، کشف رابطه پنهان در آن با شماست!
  • جهانگیری: رژیم اسرائیل با اقدامات شرارت آمیز خود چاره‌ای جز پاسخ برای ایران باقی نگذاشت
  • واکنش اسحاق جهانگیری به حمله موشکی ایران/ اسرائیل چاره‌ای جز پاسخ برای ایران باقی نگذاشت
  • جهانگیری: رژیم اسرائیل با اقدامات شرارت آمیز خود چاره‌ای جز پاسخ برای ایران باقی نگذاشت/ باید از هر اقدامی که به تقویت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران منجر شود حمایت کرد
  • اجرای فرامین ولی امر مسلمین، رمز فتح قله هاست
  • هزینه ۱.۳۵ میلیارد دلاری رژیم صهیونیستی برای مقابله با پاسخ شب گذشته ایران
  • مدیر خلاق برای باغ فدک تعیین شود/ اصفهان نیازمند هسته مدیریت نرم گردشگری است
  • پاسخ نظامی ایران هزینه یک میلیارد دلاری روی دست تل‌آویو گذاشت