Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحفیظ الله فاضلی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: افتتاح ۱۳ شرکت تعاونی از مهمترین این برنامه‌ها است که به صورت ویدئوکنفرانس به طور همزمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نواختن زنگ انقلاب در واحدهای تولیدی استان، برگزاری همایش ورزش صبحگاهی ویژه کارگران در کارگاه‌ها، تجلیل از مادران شهدای کارگر، برگزاری مسابقات قرآنی جامعه کار و تلاش و تجلیل از کادر درمانی و پرستاران از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دهه فجر امسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاضلی با اشاره به نقش اقشار کارگری در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: تبیین نقش کارگران و کارفرمایان و ترسیم راه‌ آینده در قالب بیانیه گام دوم انقلاب از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال است که در قالب‌های مختلف به ویژه در فضای مجازی انجام می‌گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهار محال و بختیاری افزود: امسال با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های دهه فجر به صورت مجازی و میدانی با رعایت مسایل بهداشتی برگزار می شود.

فاضلی تعداد کارگران استان را ۱۰۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد در دوران شیوع ویروس کرونا در حدود هشت هزار نفر از بیمه بیکاری بهره‌مند شدند.

برچسب‌ها کارفرما کارگر چهارمحال وبختیاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارفرما کارگر چهارمحال وبختیاری کارفرما کارگر چهارمحال وبختیاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی دهه فجر اخبار کنکور دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بزرگ کارگری در میبد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در آستانه هفته کار و کارگر، جلسه ای با حضور ماندگاری مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد، دهقانی معاون سیاسی امنیتی فرماندار رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، و نمایندگان واحد‌های صنعتی درشهرک صنعتی جهان آباد میبد برگزار شد.


رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان میبد در حاشیه این جلسه گفت: با توجه به ۲۴ هزار بیمه شده اجباری در شهرستان میبد، این شهرستان به نوعی یک شهرستان کارگری محسوب می‌شود.


علایی افزود: با همگرایی و هماهنگی که مسئولین و نمایندگان کارفرمایان واحد‌های صنعتی داشتند؛ برگزاری برنامه‌های مناسبی در این ایام برنامه ریزی شد.


رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی میبد گفت: در روز و هفته کار و کارگر در شهرستان میبد جشن بزرگ کارگری، برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات فوتبال کارگران، سرکشی به کارگران حادثه دیده، دیدار با خانواده‌های شهدای کارگر و تجلیل از کارگران و کارفرمایان را خواهیم داشت.


علایی افزود: کارگران و کارفرمایان واحد‌های صنعتی در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند و در سالی که مقام معظم رهبری، شعار سال را جهش تولید با مشارکت مردم قرار داده اند امیدواریم با ارج نهادن به زحمات کارگران و کارفرمایان در این هفته، در راستای تحقق این شعار بتوانیم قدمی را برداریم.


 

دیگر خبرها

  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • عزم جدی برای اعتلای فرهنگ عمومی
  • فرهنگ تجلیل از کارگران در جامعه تبیین شود
  • عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری شکل گیرد
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • بازنگری مصوبه دستمزد منع قانونی ندارد
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • جشن بزرگ کارگری در میبد
  • نشست نمایندگان تشکل های کارگری وکارفرمایی با استاندار کردستان