Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-28@12:20:21 GMT

بازیکنان فوتسال بنفیکا به دنبال لباس مهدی طارمی!

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۷۶۴۴

بازیکنان فوتسال بنفیکا به دنبال لباس مهدی طارمی!

لژیونر ایرانی فوتسال پرتغال امروز حرف‌های جالبی درباره درخشش مهدی زد.

به گزارش شریان نیوز،حسین طیبی بی شک یکی از شاخص ترین چهره های تاریخ فوتسال ایران بوده است. او امسال هفتمین بازیکن برتر جهان شد. سال گذشته هم این بازیکن پنجمین بازیکن برتر دنیا شده بود. طیبی این روزها در تیم بنفیکا پرتغال بازی می کند و وقتی درباره طارمی و درخشش از او سوال می شود، می گوید: «مهدی فوق العاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم درباره او حرف می زنند. حتی بعضی از بازیکنان تیم فوتسال بنفیکا درباره مهدی حرف می زنند و می گویند او بازیکن خیلی خوبی است. یکی دو نفر از آنها به من گفته اند لباس مهدی را از او بگیر و به ما بده. این به خاطر عملکرد خوب طارمی بوده. به عنوان یک ایرانی همه به او افتخار می کنیم و امیدوارم که به همین روند ادامه دهد.»

طیبی که با علیپور هم رابطه خوبی دارد، درباره نیمکت نشینی این بازیکن می گوید: «علی از فضای تازه ای آمده. در ایران بازی می کرد ولی مهدی سال گذشته در پرتغال بود و قبلش هم در قطر بازی می کرد. با تجربه تر است. فکر می کنم علی هم با گذشت زمان بهتر خواهد شد.»

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سریع طارمی به پرتغال! + عکس

مهدی طارمی شب گذشته در چهارمین مسابقه تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ حضور کامل مقابل ترکمنستان داشت و پاس گل تک ایران در این دیدار را با ضربه سر به مهدی قایدی داد تا دوباره نمایش موثر دیگری ارائه دهد.

به گزارش ورزش سه، این ستاره تیم ملی ایران که در دو دیدار اخیر تیم ملی ایران در فروردین ماه مقابل ترکمنستان توانست دو پاس گل بدهد، با آمادگی و روحیه بالایی به پرتغال بازگشت تا در تمرینات پورتو شرکت کند.

مهدی طارمی بلافاصله پس از پایان دیدار تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان در عشق‌آباد، به سمت پرتغال پرواز کرد تا خیلی زود خودش را به سرخیو کونسیسائو و کادر فنی پورتو معرفی کند و در آکادمی این باشگاه حضور یابد.

باشگاه پورتو تصاویری از بازگشت ملی پوشان به کمپ تمرینی این باشگاه را منتشر کرده که عکس مهدی طارمی با روحیه بالا هم در این بین دیده می‌شود.

tags # مهدی طارمی سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • رونالدو در محدوده پایان دوران ملی!
  • بازگشت سریع طارمی به پرتغال! + عکس
  • قایدی: در زمین نامناسب ترکمنستان هم بازی قابل قبولی انجام دادیم
  • اظهارات جالب مهدی قایدی درباره مهدی طارمی
  • مهدی قائدی: گلم را تقدیم مهدی طارمی می‌کنم
  • مهدی قایدی: طارمی مهاجم باهوشی است/ گلم را به او تقدیم می کنم
  • طارمی بازیکن باهوشی است؛ گلم را به او تقدیم می‌کنم!
  • قایدی: گل من تقدیم به مهدی طارمی!
  • قایدی: نتوانستیم کیفیت واقعی‌مان را نشان دهیم
  • قائدی:گلم را به طارمی تقدیم می‌کنم