Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-24@05:05:35 GMT

با دایی برخورد فیزیکی شد و گفت ایرادی ندارد!

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۷۶۶۸

با دایی برخورد فیزیکی شد و گفت ایرادی ندارد!

کاپیتان سابق تیم‌ملی 23 سال قبل در اردوی تیم ملی رفتار جالبی داشت.

به گزارش شریان نیوز،بی شک یکی از جنجالی ترین اتفاقات اردوهای ایران قبل از جام جهانی 98 فرانسه، درگیری رضا شاهرودی و علی دایی بود. اتفاقی که باعث شد تا حتی ایوویچ سرمربی اسبق تیم ملی رای به اخراج رضا بدهد. اکبر مالکی مربی وقت تیم ملی در این باره می گوید: «ما در یکی از زمین های کمپ رم تمرین می کردیم و یک عصربارانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه کسی اطراف زمین بود. یک درگیری بین شاهرودی و دایی پیش آمد. شاید هم از قبل باهم مشکل داشتند اما من دقیق نمی دانم. همانطور که تمرین می کردیم یک برخورد فیزیکی رخ داد و شاهرودی عصبانی شد. او یک برخورد فیزیکی هم با دایی داشت اما در آن لحظه علی دایی عکس العمل آن چنانی نشان نداد. ایویچ خیلی ناراحت شد و فردای آن روز جلسه گذاشت. همه جمع بودند و گفت شاهرودی باید ساکش را بردارد و برود. بچه ها واسطه شدند و حتی دایی هم گفت ایرادی ندارد و از ایویچ خواست شاهرودی بماند. وقتی بچه ها وساطت کردند و چون کسی هم باخبر نشده بود، قضیه فیصله پیدا کرد. شاهرودی هم برای جام جهانی واقعا بدشانسی آورد. او بازیکن خیلی خوب بود اما به خاطر آسیب دیدگی نتوانست در جام بازی کند. من مقدماتی کنار تیم نبودم و آقای کماسی همراه تیم بودند. بعد یک سری عوض شدند و من و چند نفر دیگر به آقای ایویچ معرفی شدیم.»

منبع: شریان

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت رشد فزاینده بیماری‌های غیرواگیر در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زالی، رشد فزاینده بیماری‌های غیرواگیر را در کشور ناشی از سبک غیرصحیح زندگی افراد ذکر کرد که باعث افزایش بروز بیماری‌های غیرواگیر به خصوص سندرم متابولیک می‌شود.

به گفته وی، سندرم متابولیک شالوده بسیاری از بیماری‌های غیرواگیر است و بر اساس آخرین پیمایش‌های صورت گرفته بخش زیادی از شهروندان تهرانی امروز به درجاتی از سندرم متابولیک (دیابت، فشارخون بالا، چاقی، افزایش وزن، تغذیه نامطلوب، چربی خون بالا) مبتلا هستند.

زالی، انجام فعالیت‌های ورزشی و فیزیکی منظم را یکی از معتبرترین و بهترین راهکارها برای کاهش عوارض و فاکتورهای خطر در سندروم متابولیک برشمرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، نظم، انسجام، استمرار، پیوستگی و ثبات فعالیت‌های فیزیکی را از اصول مهم در این خصوص ذکر کرد و افزود: بر اساس توصیه سازمان بهداشت جهانی برای کاهش عوامل خطر هر فرد حداقل باید پنج روز متوالی در هفته به ورزش منظم بپردازد.

وی، انجام فعالیت‌های ورزشی را از ضروریات اجتناب ناپذیر برای ارتقای سلامت به خصوص در افراد مسن عنوان کرد.

به گفته زالی، ورزش باعث افزایش کارآیی فیزیکی و ذهنی افراد می‌شود به ویژه برای دانشجویان گروه علوم پزشکی که دوران طولانی را برای تحصیل طی می‌کنند و ممکن است دچار خستگی ناشی از فعالیت‌های حرفه‌ای شوند.

وی با اشاره به مطالعات صورت گرفته خاطرنشان کرد: میان بسیاری از بیماری‌های فرسایشی و اضمحلالی جسمی و مغزی با انجام فعالیت‌های ورزشی ارتباط معکوس وجود دارد؛ اخیراً مشخص شده که انجام فعالیت‌های ورزشی منظم در میانسالی احتمال ابتلاء به برخی بیماری‌ها نظیر پوکی استخوان، آرتروز پیشرونده، آلزایمر و…، را کاهش می‌دهد.

کد خبر 6083962 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • علی دایی؟ فکرش را هم نکنید!
  • عکسی تازه از علی دایی با یک دختر در پیست اسکی
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۲۰ اردیبهشت، آخرین مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • بیش از ۸۰ درصد واحدهای زلزله زده درخوی بازسازی شد
  • علت رشد فزاینده بیماری‌های غیرواگیر در کشور چیست؟
  • علت رشد فزاینده بیماری‌های غیرواگیر در کشور