Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@05:13:48 GMT

پرسپولیس مطالبات دستیار کالدرون را تسویه کرد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۷۷۵۲

پرسپولیس مطالبات دستیار کالدرون را تسویه کرد

باشگاه پرسپولیس مطالبات دستیار گابریل کالدرون را پرداخت کرد.

به گزارش مشرق، طلب اینیگو والنسیا طبق حکم صادره از سوی کمیته انضباطی فیفا و با پیگیری صورت گرفته از سوی باشگاه برای تامین اعتبار لازم به حساب وی واریز شد.

پرونده اینیگو والنسیا، یکی از دستیاران گابریل کالدرون، جزو مواردی بود که در دادگاه داوری ورزش برای آن استیناف‌خواهی شده بود ولی در نهایت باشگاه، با توجه به رقم مورد تعهد و هزینه‌های رسیدگی در CAS، تصمیم گرفت، آن را از جریان رسیدگی خارج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت باشگاه در نهایت روز گذشته (سه‌شنبه) پس از تامین اعتبار ارزی مورد نیاز، نسبت به واریز به شماره حساب اعلامی اقدام کرد.

پرسپولیس ضمن اعلام این موضوع عنوان کرد: در حال حاضر منتظر رسیدن پول به حساب و اخذ تایید آن هستیم تا با ارسال سند به فیفا، این پرونده بسته شود.

شکایت اینیگو از باشگاه پرسپولیس مربوط به فصل گذشته است که به رای قطعی رسیده بود اما تیم مدیریتی فعلی نسبت به پرداخت این طلب اقداماتی را صورت داد و پرونده را بدون ایجاد مشکلات بیشتر از جمله محرومیت، مختومه کرد.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی باشگاه پرسپولیس اینیگو والنسیا پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد شمسایی، با اشاره به آمار بررسی پرونده جامع محصولات CTD، افزود: میزان بررسی پرونده‌ها از ۹۳ مورد در سال ۱۴۰۱ به ۱۲۸ مورد در سال ۱۴۰۲ رسیده و بیش از ۳۷ درصد رشد داشته و مدت زمان بررسی پرونده‌های حوزه نیز از ۴ ماه به زیر یک ماه کاهش یافته است.

رئیس اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو ادامه داد: میزان مصاحبه و ارزیابی صلاحیت مسئول فنی نیز ۳۴ درصد، رسیدگی و پاسخگویی به امور ترخیص بیش از ۱۴۰۰ درصد، صدور مجوز ترخیص با حداقل اسناد بیش از ۳۳۰ درصد در سال ۱۴۰۲ به نسبت سال ۱۴۰۱ رشد داشته است.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری کلاس‌های آموزشی مخصوص مسئولان فنی شرکت‌های تولید کننده و وارد کننده ملزومات دارویی، گفت: در سال گذشته ۷ دوره آموزشی شامل ۴ جلسه ۲ GMP، جلسه CTD و یک دوره آموزش رگولاتوری برگزار شد و در سال جاری نیز نسبت به این موضوع اهتمام ویژه خواهیم داشت.

کد خبر 6087128 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان
  • پرسپولیس زیان‌ده شد، استقلال سربه‌سر!