Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام یوسف خانی، دهه فجر را یادآور ایثار، بصیرت و از جان گذشتگی ملت ایران عنوان کرد و گفت: از این ایام برای تبیین اهداف و آرمان های انقلابی بین نسل نو استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«محمد یوسف خانی»، امروز(8بهمن) در جلسه ستاد هماهنگی دهه مبارکه فجر که دردفترامام جمعه دلفان برگزار شد، ضمن تشریح ابعاد انقلاب به عنوان اعجاز بزرگ تاریخ اسلام، اظهار داشت: مراسم چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید با شکوه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه دلفان افزود: دهه فجر  یادآور  وحدت، ایثار، بصیرت، حماسه و از جان ‌گذشتگی ملت متمدن و حماسه ‌ساز ایران اسلامی است.

 

وی ادامه داد: ملت ایران در این ایام با فریاد بلند و رسای خود، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را خواستار شدند تا از تحت سلطه و استعمار كشورهای غرب و شرق رهائی و عزت و اتكا به خدا و خود را به جهانیان ابلاغ كند.

 

حجت الاسلام یوسف خانی خواستار برنامه ریزی مدون مسئولان در اجرای باشکوه ویژه برنامه های دهه فجر شد و گفت: مدیران دستگاههای اجرایی در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های دهه فجر با کمیته ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی همکاری لازم را داشته باشند.

 

وی تأکید کرد: با بهره مندی از ایام الله دهه فجر باید دستاوردهای انقلاب را بین جوانان و نوجوانان تبین کرد و جلوی دسیسه های فرهنگی دشمن گرفته شود.

 

امام جمعه دلفان با اشاره به توطئه دشمن در زمینه ایجاد فاصله بین نسل نو با انقلاب، خاطرنشان کرد: بیان دستاوردهای انقلاب و تبیین اهداف و آرمان های امام راحل راه مقابله با این دسیسه ها است.   

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: برنامه های دهه فجر کمیته دهه فجر دهه فجر دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم قهرمان اصلی میدان سیاست در کشور هستند

ایسنا/خراسان رضوی  مدیرکل جدید دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نقش مردم در نظام جمهوری‌اسلامی ایران، فراتر از یک حضور تشریفاتی است.

عباس محمدیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در گذر تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی، همواره این مردم بوده‌اند که در بزنگاه‌های حساس، نقش‌آفرینی کرده و تاریخ را به نفع خود رقم زده‌اند. از نهضت ملی شدن صنعت نفت تا انقلاب شکوهمنداسلامی، حضور آگاهانه و فعال مردم در عرصه‌های سیاسی، رمز پیروزی و تداوم این نظام الهی بوده است.

وی بیان کرد: در نظام مردم‌سالار دینی ایران، ولایت مردم و حاکمیت ملی، اساس حکومت است و به همین دلیل مقام معظم رهبری همواره بر این امر مهم تأکید داشته‌اند که مردم، سرچشمه قدرت و اقتدار نظام هستند.

مدیرکل جدید دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  اذعان کرد: مشارکت گسترده و حضور پرشور مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی، انتخابات سرنوشت‌ساز، راهپیمایی‌های حماسی و ابراز وفاداری به آرمان‌های انقلاب‌اسلامی، گواه آن است که ملت ایران، قهرمان واقعی صحنه سیاست کشور است.

وی عنوان کرد: در نظام جمهوری‌اسلامی ایران، قدرت و اقتدار از آن مردم است و سیاست‌گذاری‌ها و تصمیم‌گیری‌های کلان با مشارکت و خواست آنان شکل می‌گیرد. مسئولان نظام نیز خود را خادم مردم می‌دانند و در راستای تأمین منافع ملی و اعتلای کشور تلاش می‌کنند.

محمدیان افزود: باید به این نکته توجه داشت که نقش مردم در نظام جمهوری‌اسلامی ایران، فراتر از یک حضور تشریفاتی است. جمهوریت این نظام، ریشه در اراده و خواست مردم دارد و بدون حضور و مشارکت فعال آن‌ها، «جمهوریت» معنا و مفهومی نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات، یکی از مهمترین عرصه‌هایی است که مردم می‌توانند نقش تعیین‌کننده خود را در تعیین سرنوشت کشور ایفا کنند. حضور پرشور و شعور مردم در انتخابات، به مثابه تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و نظام است و مشروعیت نظام را از پشتوانه‌ای قوی و مردمی برخوردار می‌کند.

مدیرکل جدید دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اما نقش مردم به حضور در انتخابات محدود نمی‌شود. مطالبه‌گری به‌حق و نقد سازنده، از دیگر وظایف مهمی است که بر عهده مردم است. مردم با آگاهی از حقوق و تکالیف خود، می‌توانند در مسیر پیشرفت و توسعه کشور گام بردارند.

وی افزود: در سالی که گذشت، شاهد نمونه‌های بارزی از نقش‌آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف بودیم. از حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای‌اسلامی و خبرگان رهبری تا راهپیمایی‌های باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن، همگی نشان‌دهنده‌ پایبندی مردم به نظام و انقلاب‌اسلامی بود.

محمدیان عنوان کرد: در عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی نیز، مردم با اتکا به روحیه‌ جهادی و خودباوری، در حل مشکلات کشور مشارکت فعال داشتند. سیل‌های ویرانگر و فشارهای اقتصادی، نمونه‌هایی از این چالش‌ها بودند که مردم با همدلی و یاری یکدیگر، از آن‌ها عبور کردند.

وی ادامه داد: باور قلبی اینجانب به عنوان عضوی از ملت بزرگ ایران این است که حفظ و تقویت انسجام و وحدت ملی، رمز عبور از تمامی چالش‌ها و مشکلات است. بی‌شک، با اتکا به قدرت ایمان و عزم راسخ مردم، ایران اسلامی به قله‌های رفیع پیشرفت و اقتدار دست خواهد یافت، از این رو در آستانه‌ سال جدید، امید آن داریم که با اتکا به همدلی و همزبانی ملت و دولت، شاهد گام‌های بلندی در مسیر پیشرفت و آبادانی کشور باشیم.

مدیرکل جدید دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  در پایان، یادآور شد که ایران اسلامی، متکی بر اراده مردمی است که انقلاب را به ثمر رساندند و نظام را با جان و دل پاسداری می‌کنند. ملت بزرگ ایران با درایت و آگاهی، همچنان قهرمان اصلی میدان سیاست در کشور خواهند بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دوگانه سازی و ایجاد تفرقه جبهه مؤمن به انقلاب را تهدید می‌کند
  • راهیان نور از روش‌های مؤثر تحقق جهاد تبیین و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است
  • دفاع از حقوق ملت وظیفه همگانی است
  • محمودی کیا، عضو هیأت علمی پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی مطرح کرد: هشدار به نهادهای متولی درباره غفلت از اندیشه معیار امام/ خسارات جبران ناپذیر پرداخت مناسبتی به اندیشه امام
  • بیشتر تولیدات علمی دانشگاه تهران پس از انقلاب بوده است
  • مردم قهرمان اصلی میدان سیاست در کشور هستند
  • بیان دیدگاهها و برنامه های نمایندگان منتخب اصفهان در خانه انقلاب اصفهان
  • تأکید مدیر کانون‌های خدمت رضوی پایتخت بر گسترش چهارشنبه‌های امام رضایی
  • درباره سند ملی موسیقی چه می‌دانید؟
  • وجود فرهنگ ایثار و شهادت جزو ویژگی‌های ممیزه ایران اسلامی است