Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: اقدام ابتکاری دیوان عالی کشور و حضور میدانی قضات برجسته در جهت رصد کیفیت صدور احکام قضایی از نزدیک یکی از کار‌های فاخر دستگاه قضایی است.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسملین سید احمد مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور در جریان سفر به استان هرمزگان، با حجت الاسلام والمسلیمن محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دیوان عالی کشور که با استقبال رییس کل دادگستری هرمزگان و جمعی از مسئولین قضایی وارد این استان شد به دیدار حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده  ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس رفت و با وی دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسملین سید احمد مرتضوی مقدم در این دیدار با اشاره به وظایف دیوان عالی کشور در خصوص نظارت بر اجرای صحیح قوانین در محاکم و ایجاد وحدت رویه قضایی ابراز داشت: دیوان عالی کشور براساس ضوابطی که رییس قوه قضاییه تعیین می‌کند به انجام مسوولیت‌های که طبق قانون به آن محول می‌شود می‌پردازد که یکی از شیوه‌های نظارتی در دوره تحول قضایی سفر‌های استانی می‌باشد.

وی افزود: به منظور ارزیابی دقیق، هیأت‌های بازرسی متشکل از قضات مجرب دیوان، از یک هفته قبل به استان هرمزگان سفر کرده اند و در مدت حضور خود با حضور در شهرستان‌ها و بخش ها، ضمن بررسی دقیق پرونده‌ها نقاط قوت و ضعف را شناسایی نموده اند که به صورت مکتوب و در قالب کتابچه جهت بهره برداری و ایجاد وحدت رویه تنظیم خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان نیز در جریان این دیدار با تقدیر از عملکرد دستگاه قضایی استان هرمزگان، بازدید‌های منظم و حضور به موقع رییس کل دادگستری استان در صحنه‌های مختلف و ایجاد یک فضای مناسب در سطح استان را امید بخش دانست و خاطرنشان ساخت: اقدام ابتکاری دیوان عالی کشور و حضور میدانی قضات برجسته در جهت رصد کیفیت صدور احکام قضایی از نزدیک یکی از کار‌های فاخر دستگاه قضایی است.

علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان نیز با قدردادنی از رهنمود‌های ریاست قوه قضاییه، شناسایی نقاط قوت و کاستی‌ها را یکی از برکات حضور قضات دیوان عالی کشور برشمرد و اضافه کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان تلاش خواهد کرد با تقویت نقاط قوت با تلاش مضاعف نسبت به رفع کاستی‌ها و ایجاد وحدت رویه در صدور آراء قضایی اقدام نماید.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادگستری هرمزگان دیوان عالی کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری هرمزگان دیوان عالی کشور ولی فقیه در استان هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان دیوان عالی کشور حجت الاسلام دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: نوگرایی در کار رسانه‌ای انجام شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر گفت: نوگرایی و نوآوری در کار رسانه‌ای انجام شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر که با حضور مسئولان در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کردستان برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های دست‌اندرکاران و خبرنگاران اظهار داشت: بنده روزانه اخبار زیادی را خوانده و گاهی اوقات حتی خود را نیز در مقاوم قضاوت قرار داده و صحت و سقم اخبار را بررسی می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه نوگرایی و نوآوری در کار رسانه‌ای انجام شود، گفت: کسانی که در دنیا کار خبر انجام می‌دهند از روش‌های جدید استفاده می‌کنند. برخی‌ها با قلم، روش، نگاه و فیلم خاصی می‌تواند تاثیرگذاری خوبی داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه نقش و جایگاه رسانه‌ها در جامعه امروز بسیار حائز اهمیت و مهم است، تصریح کرد: اصحاب رسانه بر اساس اولویت‌‌ها به تهیه گزارشات بپردازند.

وی خاطر نشان کرد: سال 94 حضرت آقا در سخنرانی‌هایشان درباره نفوذ صحبت‌هایی فرمودند، دشمن بسیار روی نفوذ و اولویت‌ها کار می‌کند، اصحای رسانه باید مراقب باشند.

پورذهبی با بیان اینکه اصحاب رسانه می‌توانند وقایع و تاریخ را بازگو کنند، عنوان کرد: به عنوان نمونه تهیه و پخش "سریال سنجرخان" مورد پسند عموم قرار گرفت کما اینکه نقدها و اشکالات فنی نیز درباره این سریال مطرح شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان بر ضرورت شناسایی و اولویت‌بندی مولفه‌های نقش رسانه در پیشبرد امورات تاکید کرد و یادآور شد: خبرنگاران همواره چارچوب کار رسانه‌ای را حفظ کنند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • تفسیرفرازی ازقرآن توسط نماینده ولی فقیه درکردستان/زندگی با آیه‌ها
  • نیم‌نگاهی به ؛ احکام انتصابی
  • فیلم قدیمی واکنش کاظم صدیقی به صدور احکام اعدام او در دهه ۶۰
  • حکم قضایی برای توقف پخش یک سریال رمضانی در عراق
  • راه اندازی سامانه نوبت دهی دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری در قزوین
  • نماینده ولی‌فقیه در کردستان: نسبت به منکرات حساس باشیم
  • نظر کارگروه شعب حقوقی دیوان عالی کشور در مورد مستحق للغیر بودن مبیع و توافق متداعیین
  • احکام سفر در ماه رمضان
  • نماینده ولی‌فقیه در کردستان: نوگرایی در کار رسانه‌ای انجام شود
  • نظارت بر محاکم از اولویت‌های کاری سال جدید خواهد بود