Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تودیع و معارفه اعضای مجمع ملی جوانان به میزبانی استان البرز در دهکده ورزشی چهار باغ ساوجبلاغ برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،  این مراسم صبح امروز چهار شنبه با حضور زهره الهیان رئیس فراکسیون سازمان های مردم نهاد مجلس شورای اسلامی ،محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، اعظم کریمی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان، سجاد سالک مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز واعضای جدید و قدیم مجمع جوانان کشور به انجام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان در این مراسم با تاکید براینکه دوره دوم مجمع ملی جوانان باید قوی تر از دوره اول باشد گفت: منتخبین باید با اعضای مجامع استانی ارتباط مناسب برقرار کنند.

سجاد سالک خواستار جدیت اعضا در خصوص تنظیم و بررسی اسناد مالی شد و گفت: از فرصت ها در جهت کمک به اعتلای حوزه جوانان در تمام عرصه ها استفاده کنید.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان دیگر سخنران این مراسم بود و گفت: لازم است که اعضای مجمع ملی جوانان، فرایند و دستور العمل های مربوط به حوزه جوانان را به دقت مطالعه کنند تا با آگاهی کامل پیگیر مطالبات بوده و تسهیلگرى کنند.

اعظم کریمی با بیان اینکه آماده همکاری با اعضای جدید مجمع هستیم گفت: اعضای مجمع ملی جوانان باید به دنبال اقدامات اثرگذار باشند.

این مسئول خواستار شناسایی نیازهای مهارتی سازمان هاى مردم نهاد از سوی مجامع شد و گفت:مهارت افزایی موجب تقویت مجامع استانی می شود در عین حال مجمع ملی جوانان باید نگاه ملى  به مشکلات و موضوعات جوانان داشته باشد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز ساوجبلاغ سازمان های مردم نهاد وزارت ورزش جوانان مجمع ملی جوانان کشور وزارت ورزش و جوانان مجمع ملی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۸ سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکار مازندرانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: هشت ورزشکار مازندران تاکنون توانسته اند سهمیه حضور در مسابقات المپیک و پارالمپیک پاریس را کسب کنند.

حسین دلیری در جلسه بررسی حضور ورزشکاران مازندرانی در مسابقات المپیک و پارالمپیک پاریس افزود: سال گذشته عملکرد خوبی در ورزش قهرمانی داشتیم و برای المپیک و پارالمپیک پاریس نیز تاکنون هشت ورزشکار مازندرانی توانستند سهمیه حضور در این رویداد مهم را کسب کنند.

وی با تاکید براینکه حمایت و همراهی با ورزشکاران آنان را در مسیر کسب افتخار پرانگیزه‌تر می‌کند تصریح کرد: خوشبختانه همه مسؤولان در سطح استان و شهرستان پیگیر وضعیت المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هم در این جلسه گفت: المپیک و پارالمپیک گل کار ورزش است و برای تحقق اهداف باید برای قبل از المپیک، حین و بعد المپیک برنامه ریزی دقیق صورت گیرد.

علی رجبی افزود: با توجه به اینکه وضعیت حضور ورزشکاران در برخی رشته‌های ورزشی مشخص نشده، همه مسؤولان باید برای افزایش سهمیه المپیک ورزشکاران مازندرانی تلاش کنند.

وی تاکید کرد: برای ایجاد آرامش ورزشکاران المپیکی، هیأت‌ها و ادارات ورزش و جوانان و مسؤولان ستاد با پیگیری‌های مستمر دغدغه ورزشکاران را کاهش دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به اینکه مردم ما به ورزش دلخوش هستند خاطر نشان کرد: با پای کار بودن هیأت‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان و جریان سازی برای رویداد المپیک فضای استان المپیکی و ورزشی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کسب ۸ سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکار مازندرانی
  • اقدامات زیربنایی سپاه در یادمان شهدای بازی دراز قابل تقدیر است
  • راه‌اندازی ۹ خانه ورزش روستایی در استان اردبیل
  • پیگیری توسعه همه جانبه دستگاه ورزش و جوانان مازندران
  • «بی‌طرفی»؛ سیاستی که وزیر ورزش از آن کوتاه نمی‌آید
  • فعالیت‌های فرهنگی شهرداری باید در تمام مناطق شهر گسترش یابد
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند