Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@07:43:29 GMT

آغاز پخش فصل جدید مجموعه «غیر محرمانه» از شبکه دو

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۷۷۹۵

آغاز پخش فصل جدید مجموعه «غیر محرمانه» از شبکه دو

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، مناظره «غیرمحرمانه» با هدف بررسی موضوعات روز جامعه و گفتگو پیرامون مسائل مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و... از جمعه ۱۰ بهمن  روانه آنتن شبکه دو سیما می شود.

«غیر محرمانه» در تلاش است تا دغدغه های روز جامعه را در تعامل با مردم به قاب تلویزیون بیاورد و در تجهیزات از استودیو مجازی، خروجی تصویری در ابعاد نزدیک به ۸٥٠ متر مربع و بالغ بر ٨٠ دوربین مجازی و واقعی بهره گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحی دکور این برنامه تلویزیونی نیز کاملا به صورت سه‌بعدی طراحی شده و با پردازش تصاویر دوربین‌های حاضر در استودیو و با بهره‌گیری از هوش مصنوعی شبیه‌سازی سه‌بعدی از فضای برنامه انجام گرفته است.

«غیر محرمانه» از تکنولوژی روز و فن آوری ویژوال (سه بعدی مجازی) در حوزه برنامه سازی استفاده کرده است.

استودیوهای مجازی هم از نظر جلوه‌های بصری زنده و هم قابلیت هایی که دستیابی به آن گاهی در دنیای واقعی غیرممکن است، تنوع و کیفیت برنامه‌های تلویزیونی را در چندسال اخیر تحت تاثیر قرار داده اند.

«غیرمحرمانه» کاری است از گروه اقتصاد و دانش به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا عاصم یوسفی و اجرای محمدجعفر خسروی که جمعه بعد از اذان مغرب روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

کد خبر 5132243 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه دو سیما مناظره تئاتر ایران سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر موسیقی ایرانی فیلم کوتاه درگذشت چهره ها فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی تئاتر شهر جشنواره فیلم کوتاه تهران انتصاب در صداوسیما سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران رادیو شبکه دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدای خبرنگار غزه به ۱۳۴ نفر

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، محمد الریفی عکاس و خبرنگار ۳۶ ساله فلسطینی که شامگاه پنجشنبه در میدان الکویت در جنوب شرق غزه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

با شهادت این خبرنگار، شمار شهدای رسانه در غزه از آغاز جنگ در هفتم اکتبر گذشته به ۱۳۴ نفر افزایش یافت.

بیشترین تلفات خبرنگاران جنگ‌های معاصر در غزه

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، وزارت خارجه قطر اعلام کرد: غزه شاهد بیشترین تلفات خبرنگاران در تاریخ جنگ‌های دوران معاصر بوده است.

دیگر خبرها

  • خبر‌های رسانه؛ ۲۹ اسفند
  • شرکت کنندگان افغانستانی در برنامه محفل + فیلم
  • «علیرضا افتخاری» به سرزمین شعر می‌رود
  • اسپیس‌ایکس ماهواره‌های جاسوسی محرمانه برای ایالات متحده می‌سازد
  • (ویدئو) سکانس مخ زنی حمید صفت در سریال «هفت سر اژد‌ها»
  • تیتراژ متفاوت (13+) سریال تلویزیونی برای ماه رمضان | فیلم
  • «واقعه» اولین مجموعه تلویزیونی سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان روی آنتن رفت
  • یک شبکه تلویزیونی تا نیمه شب سریال پخش می‌کند
  • افزایش شمار شهدای خبرنگار غزه به ۱۳۴ نفر
  • رقابت گروه‌های تئاتری در دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیون آغاز شد/ رونمایی از تیزر «عروسک‌خونه»