Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اعضای هیات رئیسه خانه جوانان مازندران با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران دیدار کردند.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، اعضای هیات رئیسه خانه جوانان استان در نشستی صمیمی با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

عباس زارع مدیرکل ارشاد استان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های خانه جوانان استان مازندران ، اقدامات آنان را در سطح کشور قابل تقدیر و شایسته ستایش دانسته و از اعضای این هیات رئیسه تجلیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به نقش مهم جوانان در کشور خصوصا استان مازندران اعلام کرد : در جشنواره موسیقی سال گذشته نیمی از برگزیدگان کشوری از مازندران بودند که این نشان دهنده استعدادهای سرشار جوانان استان مازندران در عرصه های فرهنگی و هنری در سطح کشور است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با اشاره به اینکه بخشی زیادی از مخاطبین رسانه ها و مطبوعات خصوصا در فضای مجازی و اینترنت را جوانان تشکیل می دهند خاطر نشان کرد : امروز جوانان چه در رسانه ها و فضای مجازی و چه در عرصه های فرهنگی ، هنری و مذهبی نقش مهم و قابلی توجهی را ایفا می کنند و توجه هر چه بیشتر به این قشر مهم جامعه نیازمند توجه همه  ارگان ها  خصوصا خانه های جوانان است.

همچنین در ادامه این نشست اعضای خانه جوانان استان ضمن تقدیر از همکاری های همه جانبه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران با خانه جوانان به بیان دغدغه ها و‌ مشکلات جوانان استان در بخش های فرهنگی و هنری پرداختند.

 لازم بذکر است که با هماهنگی های به عمل آمده تفاهم نامه‌ای جامع جهت همکاری هرچه بیشتر خانه جوانان استان مازندران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تدوین شده که در ایام ا... دهه فجر به امضای طرفین خواهد رسید.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دیداراعضای هیات رئیسه خانه جوانان مازندران با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگ و ارشاد اسلامی خانه جوانان استان استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نخستین المپیاد ملی آموزش هنر منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فراخوان نخستین المپیاد هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

بر اساس این فراخوان، شناسایی، کشف و هدایت استعداد‌های هنری به ویژه در میان جوانان و نوجوانان، تشویق و آموزش کار تیمی و گروهی، ارائه شناخت به خانواده‌ها در زمینه فرصت‌های رشد فرزندان در رشته‌های هنری، ارتقای مهارت‌های فردی، گروهی و اجتماعی، ایجاد همبستگی و نشاط، امید و انگیزه به خصوص در میان هنرجویان و هنرمندان مراکز آموزشی، کمک به توسعه عدالت اجتماعی، فرهنگی و آموزشی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با استفاده از ابزار‌های هنری و آموزشی از اهداف مهم المپیاد هنر است.

این فراخوان در سایت معانت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است و از اینجا قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست رکورد مخاطب سینما در سال ۱۴۰۲
  • فراخوان نخستین المپیاد ملی آموزش هنر منتشر شد
  • مجوز ۱۴ کنسرت موسیقی در ایلام صادر شد
  • فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در سالی که گذشت
  • رییس هیات ورزش های روستایی مازندران انتخابات شد
  • ورزشکاران جوانمرد مازندران تجلیل شدند
  • دعوت وزیر ارشاد از کودکان و نوجوانان برای شرکت در «پویش ملی حافظ شو»
  • آخرین وضعیت عمره از زبان وزیر ارشاد
  • انتخاب هیات رئیسه والیبال/ وحید مرادی نایب رئیس شد 
  • مخالفت اسبقیان با انتصاب هیات رئیسه والیبال