Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمهدی طلایی مقدم روز چهارشنبه درنشست هماهنگی برنامه های ستاد دهه فجر شهرستان بافق،حضور مردم  شهرستان را در تشییع پیکر شهدای گمنام نشان دهنده پایداری مردم به آرمان‌های نظام و انقلاب دانست و افزود: در جریان تشییع و تدفین ۲ تن از شهدای گمنام با وجود مشکلات اقتصادی و مسایل پیرامون شیوع کرونا، مردم این شهرستان با شکوه و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همه ساله در برخی رویدادهای مهم مانند ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی برخی افراد معاند در داخل و خارج از کشور سخنان مغرضانه‌ای را درباره انقلاب اسلامی  و مردم بیان می کننداظهار کرد: حضور اخیر برای تشییع شهدای گمنام و مشارکت عمومی در همه عرصه‌ها، تعهد و تدین و ولایتمداری مردم بافق، مسوولیت ما را برای خدمت رسانی، صد چندان می‌کند که بیشتر به مسائل اقتصادی ،فرهنگی و نیازهای جامعه توجه و رسیدگی کنیم.

فرماندار بافق با بیان شجاعت‌های مردم بافق در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی همچنین در دوران هشت سال دفاع مقدسبیان کرد: مسوولان باید به گونه‌ای به مردم خدمت رسانی کنند که در زندگی تک تک آنها تاثیر مستقیم و ملموس داشته باشد.

وی با بیان اینکه دیار بافق به دار الشجاعه معروف است تصریح کرد: این لقب بر گرفته از فرهنگ مردم این سرزمین است به طوری که این شهرستان در دوران دفاع مقدس به نسبت جمعیت بیشترین داوطلب و در خصوص مدافعان حرم نیز بیشترین متقاضی را داشته است.

طلایی مقدم در خصوص برنامه ریزی‌های ستاد دهه فجر شهرستان گفت: شروع برنامه های دهه فجر با ۱۲ بهمن و ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران است که همزمان با این تاریخ گلباران تمثال حضرت امام (ره) و دیدار با امام جمعه بافق با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام ضمن اینکه کنگره سرداران شهید شهرستان ( چهار سردار) در دهه فجر برگزار می‌شود.

وی در ادامه  بدون ذکر تعداد،به کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های شهرستان اشاره و بیان کرد: امسال با حضور مسوولان استان و شهرستان در بافق چند پروژه با اعتباری افزون بر ۶۷۰ هزار میلیارد ریال کلنگ زنی و افتتاح می‌شود که نشان از همت و همدلی مسوولان منطقه برای انجام کارهای بزرگ دارد.

فرماندار بافق با تاکید بر انجام برنامه های فرهنگی در شهرستان  بیان کرد: از انجام  کار و برنامه های فرهنگی نباید غافل شد، دستگاه های متولی باید آنچه مرتبط با فرهنگ،اصالت و ریشه مردم این دیار است انجام دهند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق  هم در ادامه این نشست، شعار محوری ستاد دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب را "انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر، چون کوه استوار است" اعلام کرد و گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن با توجه به دستورات رییس جمهور و ستاد ملی کرونا به صورت رژه موتوری همراه با نمادهای انقلابی وسخنرانی برگزار می‌شود.

سیدعلیرضا سلیمانی افزود: ۱۸ کارگروه در شهرستان تشکیل شد که کارگروه اطلاع رسانی،  اصناف،  هنری ،  هیات‌های مذهبی، کانون‌های اسلامی، مساجد و قرآن، کار گروه ایثار گران،  بسیج و نیروهای مسلح در دهه فجر ۹۹  است.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین کارگروه زنان و خانواده،  فرهنگیان و دانش آموزان،  مدیریت شهری و فضاسازی،  دانشجویی و دانشگاهی،  فضای مجازی،  روستایی و عشایری، قوه قضاییه ، کارگری و کارآفرینی، کارگروه کودک و نوجوان،  هیات و تشکل‌های مردمی، کار گروه ورزش و جوانان و کارگروه بهداشت در این ایام فعال است.

۲ تن از شهدای گمنام ۲۸ دیماه ۹۹ همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به صورت مجازی و با اسکورت موتوری و خودرویی تشییع و در بافق خاکسپاری شد.

این نشست با حضور جمعی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل سالن اجلاس حاج شیخ محمدتقی بافقی برگزار شد،

۱۲ بهمن سالروز ورود امام راحل به ایران تا ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در تقویم کشور به نام دهه فجر ثبت شده است.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد. 

منبع: Abcnews برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران شهید مشارکت های مردمی بافق سرداران دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران شهید پیروزی انقلاب اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران شهید مشارکت های مردمی بافق سرداران دهه فجر اخبار کنکور انقلاب اسلامی شهدای گمنام دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش‌های ادامه دار به اظهارات علی مطهری درباره عید نوروز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی مطهری، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایت‌های ادامه رژیم صهیونسیتی علیه مردم فلسطین و غزه، به فارس گفته است: جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا جنایت خیلی بزرگی بوده و باید دنیای اسلام و مجامع بین‌المللی را تکان دهد.

بنابر گزارش جماران، وی در ادامه گفت: اما متأسفانه می‌بینیم هیچ حرکتی صورت نمی‌گیرد و فقط در این بین، کشور یمن تحرکاتی انجام می‌دهد؛ کشورهای جهان و مجامع حقوق بشری سکوت کرده‌اند.

مطهری تصریح کرد: متأسفانه اکثر کشورهای اسلامی این موضوع غزه را فراموش کردند و در ایران هم که همه‌مان در این ایام درگیر نوروز هستیم و به‌طور کلی همه موضوع غزه را فراموش کردند و به نظرم به خاطر ظلمی که به مردم غزه شده ما اصلا نباید عید می‌داشتیم.

سخن آقای مطهری که گفته اند «بخاطر غزه نباید عید داشته باشیم» قابل قبول نیست

در همین خصوص، حجت الاسلام و المسلمین هادی سروش استاد حوزه در کانال تلگرامی خود نوشت: این سخن دوست محترم جناب دکتر مطهری قابل قبول نیست که گفته اند: "بخاطر غزه نباید عید داشته باشیم"!

دفاع از مردم مظلوم غزه مسئولیت انسانی و اسلامی ماست، اما گرامی داشتن عید نوروز که یکی از رسومات نیکوی ما ایرانیان است باید در جای خود محفوظ بماند .

احترام به رسومات از سفارشات امیرالمومنین به مالک اشتر به عنوان زمامدار مصر است.

اجازه دهید به این بهانه، مطلبی را متذکر شوم؛

حمله به نوروز، تنقیص آن و یا کمرنگ کردن آن در طول این سالهای بعد از انقلاب بصورت جدی تری دیده شده و همین امسال هم یک فرد بی هویتِ رسانه ای؛ نوروز را مورد حمله قرار داد!

وخلاصه کلام؛ اگر نبود پیام های نوروزی رهبری و مرجعیت بزرگ شیعه در طول آن ده سال بعد از انقلاب، با اینکه همواره کشور درگیر جنگ وترور بود، امروز نوروز با چالش های بزرگی از سوی متحجران مواجه بود! مواجه ای از سنخ مبارزه با ورزش، موسیقی ، فیلم و شطرنج و ..

خدا روح مرحوم آیت الله العظمی بروجردی را با انبیاء و اولیاء محشور فرماید که درعید نوروز مانند اعیاد مهم دینی، در منزل جلوس داشت و ملاقات داشت و از قرار مسموع عیدی هم میداد.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888620

دیگر خبرها

  • ​تغییر ساعت فعالیت شعب بانک صادرات ایران به مناسبت شب‌های قدر
  • ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی
  • ​تغییر ساعت کار شعب بانک صادرات ایران به مناسبت شب‌های قدر
  • دستگاه قضا صادقانه به مدیریت شهرداری را کمک می‌کند
  • دستگاه قضا صادقانه مدیریت شهرداری را کمک می‌کند
  • برنامه های ۱۲ فروردین در ورامین تشریح شد
  • واکنش‌های ادامه دار به اظهارات علی مطهری درباره عید نوروز
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • برگزاری تظاهرات ورامینی ها در دفاع از مردم مظلوم غزه در روز جمعه
  • پیام مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت حلول سال نو