Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید رضا حسینی , رئیس بهزیستی شهرستان ملایر گفت: با دستور مراجع قضایی برای حفظ امنیت جسمی و روحی دختر ۱۲ ساله مجرم فضای مجازی و پسر ۴ ساله برادرش که با تسبیح آویزان شده بود به خانه امن بهزیستی همدان منتقل شدند.

دو روز قبل پلیس فردی را که یک پسر را در روستای حاجی آباد شهرستان ملایر با تسبیح از گردن آویزان کرده بود، دستگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
دستگیری این فرد که عموی کودک است ، پس از انتشار عکس هایی که او در فضای مجازی منتشر کرد، انجام شد. فعالان رسانه ای و مدنی نیز در روزهای گذشته این موضوع را رسانه ای و محکوم کردند   پلیس پدر و عموی این پسر بچه را که از مهاجران استان ایلام به استان همدان هستند، بلافاصله دستگیر کرد.   عموی کودک در بازجویی اعلام کرد؛ تنها قصد شوخی با کودک را داشته و از این شوخی ابلهانه خود به شدت پشیمان است .
رئیس بهزیستی شهرستان ملایر گفت: در بازدیدی که کارشناسان اورژانس اجتماعی از محل زندگی این پسر بچه داشته اند، به این نتیجه دست یافتند که تا تصمیم گیری قطعی ، مادر و سه فرزندش به خانه امن بهزیستی منتقل شوند.

حسینی با تاکید بر اینکه هر کونه کودک آزاری را مردم می توانند از طریق شماره تلفن ۱۲۳ به ما اطلاع دهند افزود: تا زمان تضمین شرایط نگهداری مناسب از این کودکان،  آن ها در خانه امن بهزیستی نگهداری می شوند.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی ملایر کودک آزاری فضای مجازی خانه امن بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند

روح الله خدابنده لو مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه  ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند گفت: این ۳۰۰ کودک و نوجوان تحت پوشش خدمات دفتر مراقبت در خانواده قرار دارند، به صورت ماهیانه امداد مالی دریافت می کنند همچنین از چرخه خدمات آموزشی و حمایتی بهزیستی نیز برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: در طرح حامی، اگر خیرین تمایل داشته باشند می‌توانند مشارکت‌های خود را بدون واسطه به دست جامعه هدف برسانند.

این مسوول یادآور شد: خانواده‌هایی هستند که چند فرزند مستعد برای ادامه تحصیل دارند اما سرپرست خانوار به دلایلی نمی‌تواند از عهده پرداخت مخارج تحصیل فرزندانش برآیند که در چنین شرایطی، خیرین وارد عمل می‌شوند و با بررسی شرایط، با واسطه و یا به صورت مستقیم، مخارج تحصیل این کودکان را تقبل می‌کنند.

به گفته خدابنده لو، در راستای شفاف سازی نحوه توزیع مشارکت های مردمی، تمامی اقلام توزیع شده در بین مددجویان در سامانه ارمغان بهزیستی ثبت می شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان یادآور شد: موسسه‌های خیریه همواره در کنار بهزیستی بوده و همکاری خوبی نیز دارند و تمامی پویش های همدلی با همکاری موسسه‌های خیریه تحت نظارت بهزیستی اجرا می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند
  • اوتیسم؛ اختلالی که ناشناخته ماند
  • ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند