Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسد‌الله عدالت پناه رئیس اتحادیه صنف مهمانپذیران استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان اظهار کرد: پذیرش مسافر برای مهمانپذیران محدود نیست و این صنف مشغول به فعالیت است.
او ادامه داد: شرایط کرونایی برای صنف مهمانپذیران خسارت‌های زیادی به‌وجود آورده و این صنف درگیر مشکلات اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اتحادیه صنف مهمانپذیران استان اصفهان گفت: بسیاری ازاین واحد‌ها تعطیل هستند و هر واحد هم ۵۰ درصد تعدیل نیرو کرده است.
عدالت پناه اضافه کرد: تعداد بسیار کمی از مهمانپذیران مشغول به نوسازی و بازسازی هستند و ما با بیکاری زیادی مواجه هستیم.
او افزود: تعدادی از افراد هم فعالیت در این صنف را کنار گذاشته‌اند و از شغل دیگری کسب درآمد می‌کنند.
رئیس اتحادیه صنف مهمانپذیران استان اصفهان گفت: مسئولان به این صنف وعده پرداخت وام داده‌اند، اما متاسفانه هیچ وامی دریافت نکرده‌ایم. بیمه بیکاری هم خدمات لازم را ارائه نکرده و درآمد‌زایی خیلی کم است.
عدالت پناه گفت: صنف مهمانپذیران نیازمند حمایت است و باید از سوی مسئولان و اداره میراث فرهنگی پیگیری‌های لازم انجام شود تا درآمد‌زایی بیشتری داشته باشیم.
انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا مهمانپذیران اصفهان بیمه بیکاری میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه نیازمند آموزه‌های اخلاقی قرآن است/ امروز افراد زیادی که به ظاهر مرتکب جرمی شده و راهی زندان شده‌اند، در زندان به دامان قرآن پناه می‌برند

رییس قوه قضاییه با اشاره به اهمیت آموختن آموزه‌های قرآنی گفت: جامعه امروز به آموزه‌های اخلاقی قرآن در حوزه‌های مختلف اجتماعی، خانوادگی، کاری و مدیریتی بسیار نیازمند است‌.

به گزارش مشرق، همزمان با ششمین روز از ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای و جمعی از قاریان ممتاز و بین‌المللی کشورمان و همچنین تعدادی از قضات برتر قاری قرآن در سازمان قضائی نیروهای مسلح برگزار شد.

رئیس قوه قضائیه طی سخنانی در جریان این محفل نورانی، ضمن بیان نکاتی در باب عظمت و فضیلت ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن، اظهار کرد: روزها، شب‌ها و ساعات ماه مبارک رمضان، بهترین روزها، شب‌ها و ساعات هستند و اگر خدای ناکرده این ماه عزیز بگذرد و ما با رفتار و اَعمال خود، مشمول عنایت خداوند متعال نشده باشیم، دچار خسران خواهیم شد.

رئیس دستگاه قضا عنوان کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی و آنچه امامین انقلاب پایه‌گذاری کردند، امروز تا حدودی قرآن کریم از محجوریت درآمده و یکی از نشانه‌های این امر، تعداد قابل توجه حافظان و قاریان قرآن در کشورمان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای افزود: امروز شاهد هستیم افراد زیادی که به ظاهر مرتکب جرمی شده و راهی زندان شده‌اند، در زندان به دامان قرآن پناه می‌برند و در طی دوران تحمل محکومیت خود، بخش قابل توجهی از قرآن را حفظ و تلاوت می‌کنند و با این کتاب آسمانی اُنس می‌گیرند و اندک اندک و پس از گذشت مدتی، خودشان نیز معلم قرآن می‌شوند.

رئیس عدلیه در ادامه سخنان خود با بیان اینکه معنا، مفهوم، محتوا و آهنگ کتاب آسمانی قرآن از همه علوم و مکاتب دیگر بالاتر است، گفت: اگر ما در هنگام خواندن قرآن به این موضوع باور داشته باشیم که خداوند متعال با ما سخن می‌گوید و اوست که به ما درس زندگی می‌دهد، قطعاً تأثیرپذیری متفاوت‌تر و ویژه‌تری از قرائت این کتاب آسمانی خواهیم داشت.

محسنی اژه‌ای با اشاره به اهمیت آموختن آموزه‌های قرآنی و عمل به این آموزه‌ها در زندگی فردی و اجتماعی، گفت: جامعه امروز ما به آموزه‌های اخلاقی قرآن در حوزه‌های مختلف اجتماعی، خانوادگی، کاری و مدیریتی بسیار نیازمند است‌.

رئیس قوه قضائیه ضمن تقدیر از راه‌اندازی طرح زندگی با آیه‌ها (پویش ملی حفظ آیات قرآن کریم) گفت: از همه افرادی که به اَشکال مختلف با ابتکارات و خلاقیت‌های خود، مردم را با آموزه‌های قرآنی آشنا می‌کنند و در این مسیر پیشگام هستند قدردانی می‌کنم.

رئیس عدلیه با بیان اینکه چنانچه زندگی سعادتمند و دوری از زشتی‌ها و پلیدی‌ها را می‌خواهیم باید به دامان قرآن پناه ببریم، گفت: استفاده از قرآن در هنگام زیارت، باعث بهره‌مندی بیشتر از زیارت می‌شود؛ از سوی دیگر، قرائت قرآن نیز همراه با یاد ائمه اطهار (ع)، تأثیرگذاری افزون‌تری خواهد داشت.

پیش از سخنان رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه کتاب آسمانی قرآن، متعلق به همه انسان‌هاست و برای راهنمایی و هدایت آحاد مردم نازل شده است، عنوان کرد: طی افکارسنجی‌هایی که در سال‌های اخیر صورت گرفته، قریب به ۷۵ مردم اعلام کرده‌اند از اینکه از کتاب آسمانی قرآن، کم‌بهره هستند احساس خسران می‌کنند.

وی در همین راستا، بر ضرورت تسهیل زمینه‌های استفاده عموم مردم از قرآن کریم تاکید کرد و گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که بهره‌مندی از قرآن کریم در سطح جامعه «عمومی‌تر» و «فراگیرتر» شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، شهید آیت‌الله قدوسی را مصداق بارز یک مسئول ارشد و تراز قرآنی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به استقبال صورت‌گرفته از طرح «زندگی با آیه‌ها» گفت: امروز شاهد هستیم که جمع قابل توجهی از کارمندان اداره‌جات مختلف از جمله کارکنان قوه قضائیه، خواستار اجرای طرح «زندگی با آیه‌ها» در سطح ادارات هستند.

در این محفل انس با قرآن که با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و قاریان ممتاز و بین‌المللی برگزار شد، علاوه بر تفسیر آیاتی از سوره مبارکه محمد (ص) توسط حجت‌الاسلام والمسلمین قاسمیان، قاریان ممتاز و بین‌المللی «محمدجواد پناهی»، «احمدرضا محمدی»، «سعید پرویزی» و «محمدمهدی دمیرچی»، آیاتی چند از کلام‌الله مجید را تلاوت کردند و گروه تواشیح بین‌المللی «نور» نیز به اجرای برنامه پرداخت.

در پایان این محفل نورانی قرآن، نماز جماعت مغرب و عشا به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای اقامه شد و حاضران روزه‌ی خود را همراه با رئیس قوه قضائیه افطار کردند.

دیگر خبرها

  • جامعه نیازمند آموزه‌های اخلاقی قرآن است/ امروز افراد زیادی که به ظاهر مرتکب جرمی شده و راهی زندان شده‌اند، در زندان به دامان قرآن پناه می‌برند
  • افراد زیادی که به ظاهر مرتکب جرم شده‌اند، در زندان به دامان قرآن پناه می‌برند
  • امروز افراد زیادی که به ظاهر مرتکب جرمی شده‌اند، در زندان به دامان قرآن پناه می‌برند
  • افراد زیادی که راهی زندان شده‌اند، به دامان قرآن پناه می‌برند
  • زندانیان به دامان قرآن پناه می‌برند
  • نقاشی‌هایی برای پناه بردن به جنگل
  • نخستین موضع نماینده ویژه پاکستان درباره افغانستان پس از استقرار دولت جدید در اسلام‌آباد
  • سال پرکاری در انتظار خدمات شهری است/ تصفیه‌خانه‌های جدید در اصفهان افتتاح می‌شود
  • فیلم| استراتژی نهنگ‌های قاتل برای شکار یک فک دریایی بی‌پناه
  • بیش از ۴۰ میلیارد تومان برای آسفالت معابر منطقه ۱۱ هزینه کردیم