Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-19@07:11:14 GMT

یخچال فریزر جی پلاس چند؟/ (۱۳۹۹/۱۱/۸)

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۷۸۴۸

یخچال فریزر جی پلاس چند؟/ (۱۳۹۹/۱۱/۸)

قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

 

پربیننده ترین قیمت تلویزیون سامسونگ/ (۱۳۹۹/۱۱/۸) قیمت تلویزیون ایکس ویژن/ (۹۹/۱۱/۰۶) قیمت جدید جاروبرقی بوش +جدول ارزان‌ترین جاروبرقی‌های بازار چند؟ یخچال فریزر دوقلو چند؟ / (۹۹/۱۱/۰۶).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: یخچال فریزر جی پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگی تعمیرات یخچال و فریزر در تهران

یکی از وسایلی که در هرخانه ای استفاده می شود و نیاز است به درستی کار نماید یخچال و فریزر است و این وسیله به دلیل داشتن قطعات حساس و استفاده مستمر از آن ممکن است گاها دچار خرابی شود. - اخبار بازار -

خرابی یخچال و فریزر می تواند مشکلات زیادی را برای شما همراه داشته باشد و مهم است که بعد از خرابی تعمیرکار مورد نظر در دسترس باشد جابجایی یخچال و فریزر می تواند کاری دشوار باشد

مجموعهتعمیراتپارسیانسرویس

پارسیان سرویس با سالها تجربه در زمینه تعمیر انواع یخچال و فریزر و ماشین لباسشویی ، اکنون به عنوان معتبرترین ارائه دهنده خدمات تعمیرات انواع ماشین لباسشویی ، ظرفشویی و یخچال و فریزر آماده خدمت رسانی در تهران هستیم.

نمایندگییخچالوفریزر

همانطور که در ابتدای این مقاله توضیح دادیم پارسیان سرویس یکی از نمایندگی های تعمیرات یخچال و فریزر در تهران می باشد. این مجموعه در امر  نمایندگی تعمیرات یخچال و فریزر الجی  فعالیت مستمری را دارا می باشد. یکی از برندهای تولید یخچال و فریزر، الجی می باشد این برند یکی از برندهایی است که تولیدات با کیفیتی را به بازار عرضه کرده است. از همین رو طرفداران و مشتریان زیادی هم دارا می باشد.

مشکلاتوقطعاتیکهدرپارسیانسرویستعمیرمیشوند

یکی از موضوعاتی که در تماس ها بسیار سوال شده است و برای مشتریان این دسته از خدمات بسیار مهم است. اینکه آیا مجموعه پارسیان سرویس قادر به تعمیر تمام بخش های یخچال و فریزر هست یا خیر،در اینجا باید بگوییم بله مجموعه ما با تکیه بر دانش فنی که از تجربه منشا گرفته و با تکیه بر توان فنی و تجربه نیروهای متخصص خود می تواند به بررسی و تشخیص و رفع عیب تمام بخش های دستگاه یخچال و فریزر بپردازد.

تجربهفنیدرتشخیصورفععیبیخچالوفریزر

یکی از ویژگی هایی که باید در مورد آن که بارز است و سرلوحه کار مجموعه پارسیان سرویس است و خود را ملزم به پایبندی آن می داند تشخیص سریع عیب و رفع آن است. این مجموعه با توجه به تجربه بالایی که در خصوص خدمات تعمیرات یخچال و فریزر دارا می باشد می توان به سریع بودن در تشخیص عیب و رفع عیب و مشکل در کمترین زمان ممکن اشاره کرد.

سرعتدراعزامنیروبهمحل

یکی از دغدغه هایی که در خرابی لوازم خانگی به خصوص  نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر دوو  مطرح است. تعمیر و رفع عیب و رسیدن نیرو در سریعترین زمان ممکن است. پارسیان سرویس هم با درک این موضوع مهم تلاش کرده است که در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به اعزام نیرو به محل شما نماید. این زمان بسته به محلی که شما آدرس آن را ثبت کرده اید دارد ولی در نظر داشته باشید این زمان بیش از نهایت 2 ساعت نخواهد شد.

ضمانتدرخصوصتعمیرات

یکی از ویژگی های بارزی که ما در بین رقبا متمایز می نماید ضمانت تعمیرات است. در این خصوص هم لازم است توضیحاتی را بدهیم. تمام خدمات تعمیرات این مجموعه دارای 3 ماه ضمانت است. این به این معناست که تا 3 ماه اگر مشکل در همان بخش برگشت و یا رفع نشد و در این مدت 3 ماه دوباره شاهد بروز همان مشکل بودید این مجموعه بی قید و شرط مشکل را برطرف می نماید. در این خصوص هم لازم است بگوییم اگر در این مدت 3 ماهه بخش مورد نظر توسط افراد دیگر اقدام به تعمیر و رفع عیب نشده باشد شامل این ضمانت خواهد بود.

ضمانتمسئولیتواعزامنیرویمتخصص

یکی دیگر از سوالاتی که از مجموعه ما پرسیده می شود و انتظار مشتری هم هست این است که نیروی اعزامی مسئولیت پذیر است و دانش و تجربه کافی را در خصوص تشخیص و رفع عیب دارا می باشد یا خیر. در اینجا باید بگوییم تمام نیروهای فعال در این مجموعه دارای تخصص کافی و دانش کافی هستند و مسئولیت انجام امور تعمیرات بر عهده پارسیان سرویس می باشد. ما تمام تلاش خود را کرده ایم که نیروی متعهد و متخصص را جذب نماییم و در این خصوص هم نیروی این مجموعه ملزم به شرکت در کلاسهای تعمیرات هستند و تمام آموزش های لازم را در خصوص بروزرسانی می گذارنند.

آیابرایتعمیریخچالفریزرسایدبایسایددوونیازانتقالدستگاهبهتعمیرگاههست؟

یکی از مسائلی که برای همه مشتریان این دسته از خدمات مهم است و در اولین تماس خود این سوال را مطرح می نمایند. این است که لازم است یخچال و فریزر دوو برای تعمیر به تعمیرگاه منتقل شود؟ در اینجا باید بگوییم اصلا جای نگرانی وجود ندارد و تمام خدمات در خود محل انجام می شود و باید در نظر داشت تمام ابزار لازم را در این خصوص نیرو به همراه خواهد داشت.

قیمتخدماتتعمیریخچالوفریزر

یکی دیگر از مسائل مهم و مد نظر قیمت خدمات است. پارسیان سرویس تمام تلاش خود را کرده است که قیمت خدمات ارائه شده را تا حد امکان منصفانه در نظر بگیرد. این قیمت بسته به نوع خرابی،مدل دستگاه و نیاز به تعویض و یا تعمیر قطعه متفاوت است و باید در نظر داشته باشید می تواند تغییرات بسیاری داشته باشد.

نکاتمهمدربارهنمایندگیتعمیراتیخچالوفریزر

تکنسین های نمایندگی تعمیرات یخچال و فریزر دوو برای تعمیر عیوب فنی مراحلی را پشت سر می گذارد که در ادامه به طور کامل به شرح آن ها می پردازیم:

ابتدا اتصال برق به یخچال را قطع می کنند سپس شیر های ورودی آب را می بندند. همچنین متخصصین برای تعمیر یخچال و فریزر تجهیزات کاملی را با خود به همراه دارند. تکنسین ها برای تعمیر و تعویض قطعات از محصولات اصلی و با کیفیت برند دوو استفاده می کنند. تکنسین های  نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل  تا حد امکان سعی می‌ کنند یخچال و فریزر در منزل تعمیر شود و نیازی به انتقال و جا به جایی آن نباشد. همچنین پس از اتمام کار، تکنسین یخچال و فریزر را امتحان می‌ کند تا از عملکرد صحیح آن ها اطمینان حاصل کند‌.

"این مطلب تبلیغاتی است"

دیگر خبرها

  • قیمت انواع خودرو در بازار + جدول
  • قیمت انواع خودرو در بازار +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ اسفند + جدول
  • قیمت تولیدات سایپا در بازار +جدول
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • ایرانی‌ها رکورددار مصرف برق
  • نمایندگی تعمیرات یخچال و فریزر در تهران
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ اسفند + جدول