Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آستان مقدس امام‌زاده عبدالله (ع) شهر ری با همکاری هیئت فداییان رباب (س) مراسم عزاداری سالروز وفات ام البنین (س) را با عنوان بزرگداشت «مادران بی حرم» با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌کند.

در این مراسم پس مرثیه سرایی ذاکران آل الله، مهدی آینه، وحید شکری، مجید رضانژاد، روح الله رحیمیان و سید امیر عقدایی، حجت الاسلام شیخ مصطفی کرمی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است این مراسم روزهای ۹ و ۱۰ بهمن ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور عاشقان و دلباختگان خاندان عصمت و طهارت (ع) در شبستان این آستان مقدس برگزار می‌شود.

کد خبر 5132082

منبع: مهر

کلیدواژه: ام البنین امامزاده مراسم عزاداری هیات مذهبی شهدای مدافع حرم قرآن مداحان سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت های قرآنی انقلاب اسلامی ایران رادیو قرآن قرآن کریم سازمان دارالقرآن الکریم صحیفه سجادیه خانه مداحان حجت الاسلام محمد قمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مقدس‌ زاده» سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان با صدور حکمی «محمدمهدی مقدس‌زاده» را به سمت سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» با صدور حکمی، «محمدمهدی مقدس‌زاده» را به سمت سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به «محمدمهدی مقدس‌زاده» آمده است:

«در تداوم مسیر حکمروایی شهری و با عنایت به لزوم سرعت بخشی در تحقق و پیشبرد اهداف شهرداری و با عنایت به نائل شدن جناب آقای ابراهیم مطلبی به افتخار بازنشستگی، بنا به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و با عنایت به سوابق و تجارب شما، به موجب این حکم جناب‌عالی را تا تعیین مدیرعامل آن سازمان به سمت سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

امید است در طول مدت سرپرستی در انجام وظایف محوله و پیرو اهداف آن سازمان کوشا و موفق باشید.»

کد خبر 736624

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم تحویل سال در آستان مبارک هفت امامزاده و بقعه متبرکه
  • برنامه‌های ویژه سال تحویل در آستان مسجد مقدس جمکران
  • مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود
  • آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) میزبان گردشگران نوروزی
  • نیاز به نوسازی در ماشین آلات صنعت داروسازی
  • میقات الرضا (ع) مجری ۵۲ ویژه برنامه در ماه رمضان و نوروز
  • آیین بزرگداشت نوروز در وین برگزار شد + تصاویر
  • هرچه برای بزرگداشت شهدا کار کنیم، باز هم کم است ‌
  • هم اندیشی برای برگزاری بزرگداشت ۱۲ فروردین و روز قدس
  • «مقدس‌ زاده» سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان شد