Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اعظم کریمی در مراسم رونمایی از کتاب بانک اطلاعات مراکز مشاوره ازدواج و خانواده گفت: یکی از سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان در امر حمایت و تحکیم بنیان خانواده، توسعه مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده است.

وی تصریح کرد: اهداف و چشم‌انداز مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده کسب جایگاه ممتاز و رقابتی برتر در بین مراکز مشاوره در کشور، ایجاد یک الگوی پیشرفته و واحد برای یکپارچه سازی خدمات به جوانان و خانواده‌ها، بر مبنای استانداردهای علمی مشاوره و بر اساس سیاست‌های کلی خانواده و اسناد بالادستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی افزود: دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان اقداماتی را در جهت اعتبار بخشی به جایگاه مراکز در کسب اعتماد مردم و تبدیل‌شدن به مراکزی با معیارها و استانداردهای جهانی و ارتقا ارزش و اعتبار نام مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده به عنوان یک هویت (برند) برتر در نظام مشاوره کشور را دنبال می‌کند، از این رو با هدف تأمین منافع مراجعان به این مراکز، بانک اطلاعات مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده به منظور دسترسی آسان و در جهت افزایش رفاه جامعه و آشنایی جوانان و خانواده‌ها با نیروهای توانمند و متخصص طراحی و تدوین شده است.

او با بیان اینکه امروزه با ورود شیوه‌های نوین ارتباطی باید بر اساس نیاز جامعه راهکارهای جدیدی برای شناساندن ظرفیت‌های مختلف به جامعه هدف فراهم شود، افزود: بر این اساس و با هدف معرفی ظرفیت مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده به عموم جامعه به ویژه جوانان، بانک اطلاعات مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده ایجاد شده است و امیدواریم این فعالیت بتواند منشأ اثرات مثبت در تقویت و ترویج فرهنگ مشاوره و توسعه خدمات مشاوره در زندگی افراد جامعه باشد و به عنوان الگویی برای شناساندن سایر ظرفیت‌های دستگاه‌ها در سراسر کشور قرار گیرد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان عنوان کرد: بانک اطلاعات مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده شامل مشخصات، نوع تخصص، محل فعالیت و شماره تماس مدیران، مشاوران و روان شناسان این مراکز است.

وی در پایان گفت: این بانک اطلاعاتی پس از انتشار بر روی سایت وزارت ورزش و جوانان برای عموم در دسترس است و افراد با توجه به محل سکونت خود در شهرهای مختلف، می‌توانند با شناسایی افراد متخصص که نام آنها و تخصص شأن در بانک اطلاعاتی آمده است، به مشاوران مراجعه کنند.

کد خبر 5132293

منبع: مهر

کلیدواژه: اعظم کریمی بانک اطلاعاتی مراکز مشاوره ازدواج جوانان خانواده معاونت ساماندهی امور جوانان شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر شهر تهران اعتیاد وضعیت معابر پلیس راهور تهران ویروس کرونا شهرداری سازمان تامین اجتماعی امداد رسانی محسن هاشمی مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده بانک اطلاعات مراکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۹ هزار نفر در کارگاه‌های پیش از ازدواج در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، میلاد مرادی افزود: پنج مرکز همسان گزینی در سال جاری با مشارکت سازمان تبلیغات راه اندازی شده است.

او با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ تعداد مراکز مشاوره استان همدان به ۱۶ مرکز افزایش یافت، تصریح کرد: در حوزه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری با توجه به اعتبارات ویژه دولت، صفوف بانک‌های استان کاهش یافت.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ۱۳۷ سازمان مردم نهاد در استان همدان فعال است و ۶ میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از آنها اختصاص یافت.

میلاد مرادی افزود: کارکنان مجرد دستگاه‌های دولتی شناسایی شدند و برنامه‌های ویژه‌ای برای تسهیل شرایط ازدواج آنها فراهم شد.

دیگر خبرها

  • مبلغ دقیق وام ازدواج ۱۴۰۳ + جزئیات و تغییرات
  • جایگزینی باغ‌های آذربایجان‌غربی در دستور کار جهادکشاورزی است
  • رقم وام ازدواج در سال ۱۴۰۳ مشخص شد+جزئیات 
  • پیگیری برای مسکن جوانان/ اعلام رقم وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • جوانان در سن ازدواج از ۱۶ میلیون نفر به ۱۲ میلیون نفر کاهش یافت
  • شهروندان پاسخ های خود را از این سامانه بگیرند | معاون شهردار تهران: کلینیک مشاوره راه اندازی می شود
  • لزوم استفاده باغداران از نهال های شناسنامه دار و استاندارد
  • خواستگاری برای دایی و ازدواج با خواهرزاده!
  • شرکت ۹ هزار نفر در کارگاه‌های پیش از ازدواج در همدان
  • دو خبر فرهنگی و اجتماعی از دوشهرستان