Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت بهداشت شرایط برگزاری جشنواره فجر امسال را اعلام کرد و گفت: برنامه های جشنواره سینما و تئاتر فجر امسال با ۳۰ درصد ظرفیت و با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند فعال باشند.

به گزارش قدس آنلاین دکتر سیما سادات لاری ، درباره وضعیت برگزاری جشنواره های فجر به ویژه جشنواره فیلم و تئاتر فجر در سال جاری، گفت: فعالیت برنامه های سینما و تئاتر در گروه سه دسته بندی می شوند؛ پس با ۳۰ درصد ظرفیت و با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند فعال باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته این موضوع منوط به فروش بلیط فقط به صورت اینترنتی است. کنترل کد ملی و عدم فروش بلیط به بیماران از طریق نرم افزار ماسک نیز انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: تامین تهویه مناسب و فاصله گذاری بین تماشاچیان و فاصله یک ساعته بین سانس‌ها برای انجام نظافت و ضدعفونی نیز باید انجام شود.

لاری تاکید کرد: البته ترجیح به برگزاری بیشتر به صورت غیرحضوری است. زیرا رعایت فاصله گذاری و پروتکل‌های بهداشتی اصلی‌ترین اقدام برای مقابله با ویروس کروناست.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ اثر در جشنواره تئاتر کودک و نمایش عروسکی رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا علیه السلام، شورای انتخاب آثار چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی شامل سیدحسین فدایی‌حسین، امیر مشهدی عباس و مریم کاظمی پس از بررسی آثار راه‌یافته به مرحله بازبینی، ۸ اثر ذیل را برای حضور در مرحله پایانی جشنواره انتخاب کردند:

۱- نمایش «یک اتفاق ساده» به کارگردانی مهدی حبیبی از ملایر

۲- نمایش «خداداد» به کارگردانی مهدی خجستگی از قم

۳- نمایش «سفرپرماجرا» به کارگردانی رضا جوشعار از بندرعباس

۴- نمایش «چهارمین نفر» به کارگردانی سولماز محمدی و صادق حسنی از لاهیجان

۵- نمایش «خداداد» به کارگردانی محسن اکرمی از یزد

۶- نمایش «نارنجی» به کارگردانی سوران حسینی از اصفهان

۷-نمایش «گم» به کارگردانی رضا عربشاهی از مشهد

۸- نمایش «بی‌بی و دشت ارغوانی» به گرگردانی مهیار هزارجریبی از بهشهر

همچنین این شورا 2 نمایش «من و برادرم اقبال» به کارگردانی محسن پورقاسمی از همدان و «صاحب سرزمین نور» به کارگردانی رهبان مسلّمی از گرگان را به عنوان مهمان به دبیرخانه این جشنواره معرفی کرد.

در مرحله قبل از میان ۱۲۳ اثر رسیده متقاضی حضور در جشنواره، ۱۵ اثر پس از بررسی اولیه، به مرحله بازبینی راه یافته بودند.

چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی به دبیری مهدی سیم‌ریز، از تاریخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت غیر متمرکز و در قالب اجرای عمومی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6057372 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • عدم رعایت فاصله طولی مناسب یکی از عوامل مهم بروز تصادف
  • شهروندان ابتلا به بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرند
  • سال گذشته ۵ هزار و ۴۲۱ نمایش روی صحنه تئاتر رفت
  • خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه بازیگران دارد
  • یک گزارش رسمی از تئاتر در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری کارگاه مهارتهای زندگی در بهزیستی شاهین دژ
  • جشنواره شبستان دین و هنر را به هم نزدیک می‌کند
  • فراخوان نخستین جشنواره «اتقان» منتشر شد
  • ۸ اثر در جشنواره تئاتر کودک و نمایش عروسکی رضوی
  • تأثیر مثبت روزه‌داری در بیماری‌های ناشی از عادات بد غذایی