Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@09:45:00 GMT

۵۶ واحد شهرک دام چگنی نیازمند تسهیلات هستند 

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۷۸۸۰

۵۶ واحد شهرک دام چگنی نیازمند تسهیلات هستند 

به گزارش ایرنا "علی آشتاب"  روز چهارشنبه در بازدید حاتم شاه کرمی معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شهرک دام شهرستان چگنی اظهار داشت: جلسات متعددی برای مصوبات شهرک دام شهرستان چگنی برگزار شده است اما احیای دوباره این شهرک نیازمند همکاری همه جانبه و پرداخت تسهیلات است.

وی افزود: ۳۰ واحد شهرک دام چگنی برای دریافت تسهیلات تشکیل پرونده داده اند و ۲۶ واحد مابقی نیز در حال طی این فرآیند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نسبت به پرداخت تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی امید ابراز امیدواری کرد و گفت: شهرک دام شهرستان چگنی با وسعت ۱۷۶ هکتار در قالب ۱۵۶ واحد در سه بخش ۳۰ راسی،۲۰ راسی و ۱۰ راسی  تاسیس شده است.

وی ادامه داد: ۴۰ واحد این شهرک ۳۰ راسی، ۵۶ واحد ۲۰ راسی و  ۶۰ واحد آن هم ۱۰ راسی می باشد و در حال حاضر  ۲ تا ۲ هزار و ۲۰۰ راس دام در این شهرک وجود دارد.

برچسب‌ها دام و طيور وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دام و طيور وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان دام و طيور وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان اخبار کنکور شهرک دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی مرگ مغزی نجات بخش زندگی ۵ بیمار نیازمند به عضو شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در یکهزار و چهارصد و شصت و هشتمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی؛ زهرا کاظمیان ۵۰ ساله که از بیمارستان شهید هاشمی نژاد به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد، پس از دریافت رضایت از خانواده اش، در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه‌های زنده یاد زهرا کاظمیان در بیمارستان بوعلی سینا شیراز به آقای ۴۵ ساله و خانم ۴۴ ساله از شیراز که سال‌ها از نارسایی کلیه رنج میبردندو با دیالیز تحت درمان بودند به صورت رایگان اهدا و پیوند شد.

وی تصریح کرد: کبد مرحومه زهرا کاظمیان جهت پیوند به بیمارستان بوعلی سینا شیراز ارسال شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: قرنیه‌های زنده یاد زهرا کاظمیان جهت پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت ۶۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲
  • راه اندازی مجدد ۴۱ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان
  • احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی تا بهمن سال ۱۴۰۳ در شهرک جوانان
  • فعال شدن صنایع راکد در گرو همکاری بانک‌ها است
  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • نیازمند ایجاد واحد پژوهشی و فناوری مجزا در کشور هستیم 
  • پرداخت ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی
  • کارآفرینی و سرمایه‌گذاری زودبازده در گلخانه ها
  • بانوی مرگ مغزی نجات بخش زندگی ۵ بیمار نیازمند به عضو شد
  • شستشوی بیش از ۱۱۰ باب مخزن ذخیره آب شرب شهرستان چگنی