Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس ستاد عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری گفت: با پیگیری‌های به‌عمل آمده اجرای پروژه‌‌ای از صحن عقیله بنی‌هاشم(س) و توسعه حرم امام حسین(ع) به استان چهارمحال و بختیاری ساخت واگذار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، علی کیانی صبح امروز در جلسه‌ای مشترک با مدیریت ارتباطات شهرداری شهرکرد با بیان اینکه ستاد عتبات عالیات استان در حال حاضر 5 طرح برای جذب مشارکت‌های مردمی در دست اجرا دارد، اظهارداشت:  طرح برکت که شامل جمع‌آوری محصولات باغی و کشاورزی و دامی می‌باشد، طرح بنای نور که در این طرح نذورات به صورت اقساطی از یک تا 20 میلیون تومان در قالب اقساط 60 ماهه پرداخت می‌شود، طرح کوثرانه که در این طرح کمک‌های ماهانه با حداقل 5 هزارتومان پرداخت می‌شود، طرح سند افتخار که در این طرح نیز نذورات جهت ساخت بخشی از صحن پرداخت می‌شود و در پایان طرح بافت فرش به صورت افتخاری در کارگاه‌ها یا منازل می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 150 پروژه در عتبات مقدس عراق با کمک‌های مردمی توسط ستاد بازسازی کشور به نتیجه رسیده که بزرگترین این طرح‌ها صحن حضرت زهرا(س) و توسعه حرم حضرت علی(ع) می‌باشد، افزود: بیش از 50 پروژه دیگر در دست اجرا است که بزرگترین آن پروژه‌ای از صحن عقیله بنی‌هاشم(س) و توسعه حرم امام حسین(ع) است.

آغاز مجدد اعزام زائران ایرانی به عتبات و حج چه زمانی است؟امام‌جمعه رشت: گیلانی‌ها نقش به‌سزایی در مرمت و بازسازی عتبات عالیات دارند65 کارگاه فرش‌بافی در چهارمحال و بختیاری برای کمک به عتبات مقدسه فعالیت می‌کنند

رئیس ستاد عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح سند افتخار گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری مراسم ختم، خانواده‌ها می‌توانند بخشی از هزینه‌های مراسم متوفای خود را برای ساخت یک متر از صحن عقیله بنی‌هاشم(س) اختصاص دهند و برای متوفای خود باقیات و صالحات به جای بگذارند.

کیانی ادامه داد: امسال با تلاش مومنانه مواکب استان بیش از 600 میلیون تومان جمع‌آوری و به‌صورت بسته‌های غذایی، بهداشتی و لوازم التحریر بین نیازمندان توزیع شده است و یک میلیارد و 500 میلیون تومان مجموع کمک‌های مردم در قالب 5 طرح بوده است.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها در توسعه حرم امام حسین(ع) هزینه می‌شود، گفت: از این مبلغ بیش از یک میلیارد از بافت و هدیه فرش‌ها و 165 میلیون تومان در قالب جمع‌آوری محصولات باغی در 4 روستای بخش زاینده‌رود و حدود 200 میلیون تومان در قالب سند افتخار و مابقی آن در قالب کمک‌های کوثرانه تامین شده است.

اکبر ایازی،مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد در ادامه جلسه بیان کرد: شهرداری شهرکرد آمادگی دارد در امر تبلیغات محیطی همکاری لازم را با این ستاد داشته باشد. بدون شک در صورتی که اطلاع‌رسانی مناسب در خصوص اقدامات و فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات و عالیات انجام شود، نذورات و کمک مردمی در جهت بازسازی عتبات افزایش خواهد یافت.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: استفاده صحیح از فضای مجازی و تبلیغات محیطی در جهت انعکاس عملکرد ستاد بازسازی می‌تواند در این زمینه بسیار کارگشا باشد.

انتهای پیام/7540/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صحن عقیله بنی هاشم س چهارمحال و بختیاری شهرداری شهرکرد عتبات عالیات میلیون تومان توسعه حرم کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دزک سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای چهارمحال و بختیاری،کارشناس هواشناسی استان گفت: مالخلیفه با ۲۲ درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین نقطه استان است.
قطره افزود: از اواخر امروز سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری فعال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بسیج یک فرهنگ و یک حرکت فرهنگی است
  • دزک سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بکار ستاد اسکان فرهنگیان در چهارمحال و بختیاری
  • لغو مرخصی مسئولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح ستاد اسکان فرهنگیان در چهارمحال و بختیاری
  • تحقق بیش از ۹۰ درصدی تعهد مردم بردسکن برای بازسازی عتبات عالیات
  • تامین اراضی ۷۰۰ هزار واحد مسکونی دستگاه‌های دولتی در قالب نهضت ملی مسکن
  • نونواری یک مسیر ۳۰‌ساله
  • نونواری یک مسیر 30‌ساله
  • افزایش سالانه ۲۰ تا ۳۰ درصدی میزان مشارکت خیران در توسعه عتبات